• Alles gaat vandaag mis. Ik heb twee onvoldoendes vandaag terug gekregen, mijn hoofd doet ongelofelijk pijn en ik ben zo ontzettend moe dat ik het liefst nu naar huis was gegaan, maar ik moet nog tot kwart over vier op school blijven.
    Tot overmaat van ramp doet mijn crush ook nogal weird tegen mij en ik snap er gewoon helemaal niks meer van.

    Bah bah bah. :C

    Hoe verloopt jullie dag?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gaat wel. Rot voor je ;(


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik ben net terug van stage, wat vet gezellig was. Dus mijn dag is wel goed (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sterkte :c.
    Mijn dag is wel okee (bloos). Had maar vier uur, moest naar de orthodontist. Daar heeft een stagiaire wel zo ongeveer mijn hele mond open gehaald met die tang > <. Daarna wat boeken bij de bieb gehaald, kleding gekocht een een broodje bij de bakker bart gegeten. Toen fietste ik door naar de kapper, was 'ie dicht ):. En nu schrijf ik een natuurkunde verslag en ga, als het gestopt is met regenen, hardlopen met een vriendin. Duz.


    i put the fun in funeral

    Mijn dag was ook niet bijzonder leuk.
    Sterkte.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Goeeed ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan nog steeds nie geloven dat ik een valentijnskaart op de bus heb gedaan.
    Somebody shoot me, pleas


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Vreselijk saai. Moest om half 4 beginnen op school en was om half 5 weer vrij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Slecht, ook een onvoldoende :[


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Fantastisch (:
    Vandaag eindelijk een paar vrienden gemaakt, en waarschijnlijk ga ik na 3 jaar terug notenleer doen (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Naaawh, that sounds awful. D: Hope you're feeling a bit better now.
    About my day, ehhh, let's not talk about that, shall we?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Shogun schreef:
    Uh, vermoeid.
    Onvoldoendes kun je herkansen, of gaat dat bij jou niet op?

    Helaas, ik mag maar één toets herkansen en heb drie onvoldoendes. :C
    Ik zal echt zó blij zijn als ik van deze school af ben! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En het gaat nu wel weer OK met me, maar ben nog steeds een beetje down.
    Mijn beste vriendin op school was ook nog eens ziek, dus heb ik de hele dag niet gelachen. Want andere mensen begrijpen onze maffe humor niet. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eyes schreef:
    Slecht, ook twee onvoldoende´s & mijn hoofd doet vreemd. Viel bij wiskunde bijna in slaap


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vermoeid. Hoofdpijn. Misselijk.
    Meer woorden zijn er niet nodig om mijn dag te beschrijven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    That sucks. D:
    En mijn dag is superslecht. Ik heb ruzie met mijn beste vriendin, de jongen die ik leuk vindt ziet me definitely niét staan en mijn moeder vertrekt weer op zakenreis, waardoor ik weer een rotweek voor de boeg heb. (no_chears)