• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Prins," zegt hij zacht tegen mijn lippen aan. Ik lach even tot hij me weer kust. Hij neemt me beet en opent zijn mond een stukje. Gewillig doe ik hetzelfde zodat ons tongen elkaar kunnen vinden.
    Dit is zoveel leuker dan les. Oh, shit, we moeten naar de les.
    Zuchtend breek ik de kus af en kijk Kyle glimlachend in de ogen.
    "Wanneer was het ook alweer weekend?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte drukt haar onderlichaam tegen de mijne aan. Van genot kreun ik eventjes. Haar handen glijden over mijn bovenlichaam. Ik duw Charlotte omver zodat de op de achterbank ligt. Ik maak handig haar broek open en trek hem naar beneden. Zachtjes druk ik mijn kruis tegen de hare aan en zet mijn lippen op haar lichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Hij breekt de kus af en kijkt me glimlachend in de ogen.
    "Wanneer was het ook alweer weekend?" Vraagt hij dan zacht.
    "Na vandaag. Maar van mij mag het al beginnen." Zeg ik zacht terug en kijk hem met pretlichtjes aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Hmm, lekker warm," lacht Mary wanneer ze haar armen even om mijn middel slaat. Ik druk een kusje op haar voorhoofd voor ze los laat.
    "Waar wil jij eerst in?" vraagt ze dan.
    "Het spookhuis!" roep ik enthousiast. Ik blijf gewoon verder wandelen en duw haar subtiel vooruit naar mijn bestemming.

    Charlotte

    Nu is het Michael's beurt om te kreunen. Dan duwt hij me omver en trekt mijn broek uit. Ik hef mijn heupen wat op zodat het nog makkelijker gaat. Ik kreun opnieuw wanneer hij zijn kruis tegen het mijne drukt en zijn warme lippen op mijn lichaam zet. Automatisch schieten mijn handen naar zijn broek en weet ik die uiteindelijk ook los te krijgen.
    "Uit de kleren, Brown," lach ik.

    Irial

    "Na vandaag. Maar van mij mag het al beginnen," zegt Kyle zacht. Zijn ogen fonkelen. Ik raak verloren in zijn blik en druk mijn lippen opnieuw heel kort en zacht op die van hem zonder weg te kijken.
    En van mij hoeft het nooit meer op te houden.
    Ik sla mijn armen om zijn middel en trek hem dichter, voor zover dat kan met de versnellingspook en handrem tussen ons in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Het spookhuis!" roept hij enthousiast en duwt me vooruit. Ik glimlach wat groen.
    "Meen je dat? Is dat een eng spookhuis?" vraag ik zacht.
    Ik mag dan wel een grote mond hebben, ik heb het niet zo voor enge dingen. En al zeker niet voor spookhuizen. Daar schrik ik me altijd verrot. Ik blijf even staan en kijk hem aan.
    "Ik hou niet zo van spookhuizen," zeg ik stil.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Hij drukt even kort zijn lippen op de mijne zonder zijn blik los te laten.
    Hij slaat zijn armen om me middel en trekt me dichter naar zich toe, maar de handrem en versnellingspook zitten in de weg.
    Ik klim voorzichting over de twe dingen heem tot ik op Irial's schoot zit, ik kijk hem lachend en rood aan. Want het zag er volgens mij best klungelig uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Charlottes handen vliegen naar mijn broek.
    "Uit de kleren, Brown," lacht ze.
    Ik trek snel mijn broek uit en kijk haar grijzend aan. Ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden.
    Ze is prachtig.
    Zachtjes druk ik mijn lippen weer op de haren terwijl ik mijn handen haar 'o zo bekende' lichaam verkennen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Meen je dat? Is dat een eng spookhuis? Ik hou niet zo van spookhuizen."
    Ik lach zacht en blijf even stil staan. Ik kijk haar aan en fluister in haar oor,
    "Maar ik blijf heel, heel dicht bij je."
    Als ze nog een keer zegt dat ze niet wil maak ik er geen probleem van, maar ik zou een idioot moeten zijn mocht ik het niet nog een keer proberen.

    Irial

    Kyle komt over de versnellingspook en handrem gekropen om op mijn schoot te komen zitten. Hij lacht een beetje blozend. Schattig!
    "Hey," zeg ik zacht waarna ik even op mijn piercing bijt.
    Ik leg opnieuw mijn armen om zijn middel en trek hem wat dichter tegen mijn lichaam aan. Ik druk mijn lippen op die hem en duw hem naar achter zodat de toeter gaat.

    Charlotte

    Hij gehoorzaamt gewillig en trekt zijn broek uit. Ik bloos even en bijt op mijn onderlip wanneer zijn blik over me heen glijdt. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij terwijl zijn handen me betasten. Ik sla mijn benen om zijn middel en duw opnieuw mijn kruis tegen dat van hem. Mijn handen glijden op en neer over zijn rug en af en toe zet ik er even mijn nagels in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Maar ik blijf heel, heel dicht bij je," fluistert hij in mijn oor.
    "Beloofd?" vraag ik zacht terwijl ik hem vertrouwend aankijk.
    Dit klinkt al iets aanlokkelijker, en ik wil een goede indruk maken. Van een ritje zal ik wel niet doodgaan, zeker? Ik kijk hem iets zelfverzekerder aan en knik.
    "Het spookhuis, it is," zucht ik vastberaden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Hey." Zegt hij zacht.
    Hij legt zijn armen om mijn middel, en trekt me dichter tegen zich aan.
    Hij drukt zijn lippen op de mijne en duwt me naar achter.
    "Aah!" Ik verschiet van de schrik als de toeter gaat, en voel mijn hart als een bezetene gaan.
    "S-Slecht geweten." Zeg ik en merk dat ik weer rood ben en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Charlotte slaat mijn benen om mijn lichaam en duwt opnieuw haar kruis tegen de mijne. Ik huiver even. Opgewonden druk ik kusjes over heel haar lichaam. Mijn handen glijden van haar borsten naar haar heupen en weer terug naar haar middel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Beloofd? Het spookhuis, it is."
    Ik grinnik en betaal onze kaartjes. We stappen samen in een karretje en er komt een bar naar beneden die ons op ons plaats moet houden. Ik schuif dichter tegen Mary aan terwijl we nog even moeten wachten tot er wat meer mensen zijn.
    "Als je bang bent," zeg ik terwijl ik haar hand vast neem. "Knijp dan maar hard."

    Irial

    Ik grinnik wanneer Kyle schrikt.
    "S-slecht geweten," zegt hij opnieuw blozend. Omdat hij zo dicht tegen me zit voel ik zijn hart enorm snel kloppen en even voel ik me schuldig.
    Laat Iri je maar troosten.
    Ik zet mijn lippen in zijn hals en streel troostend over zijn rug.
    "Slecht geweten? Hoezo, liefje?" vraag ik tussen de kusjes door.

    Charlotte

    Ik word bijna gek wanneer hij kusjes over mijn hele lichaam drukt.
    "Michael," zucht ik smekend terwijl zijn handen over mijn lijf glijden.
    Ik grijp zijn gezicht vast en trek het naar me toe om hem te overvallen met een liefdevolle kus. Opnieuw druk ik mijn lichaam tegen dat van hem aan.
    Je hebt geen idee wat je met me doet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Slecht geweten? Hoezo, liefje?" Vraagt hij terwijl hij kusjes in mijn nek geeft.
    "N-Niets bijzonders." Zeg ik en voel een warme gloed door mijn lichaam gaan.
    Je weet wel mijn gevoeligste plek te vinden hé.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Michael," zucht ze smekend.
    Ze grijpt mijn gezicht vast en drukt een liefdevolle kus op mijn mond. Opnieuw drukt ze haar lichaam tegen dat van mij aan. Ik beantwoord haar kus terwijl ik haar bovenlichaam streel.
    Charlotte, wat doe je met me?
    Haar huid voelt heerlijk warm aan. Zachtjes ga ik met één hand door haar haar.
    "Heb je een condoom?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "N-Niets bijzonders," antwoordt hij.
    Ik blijf zachte kusjes zetten. Langzaam baan ik me een weg naar zijn oor.
    "Maar ik vind alles aan jou bijzonder," fluister ik. Zachtjes bijt ik op zijn oorlel. "Dus vertel maar."
    Ik breng opnieuw mijn lippen naar zijn hals om er weer kleine zoentjes te zetten.

    Charlotte

    "Heb je een condoom?" vraagt hij zachtjes terwijl hij een hand door mijn haar haalt. Ik kijk hem schuldig aan en schud mijn hoofd.
    "M-maar ik ben aan de pil," zeg ik zacht.
    Ik weet dat ik geen enge ziektes heb, en ik vertrouw er op dat hij die ook niet heeft. Hij ziet er in elk geval gezond uit. Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn pil. Wat kan er fout gaan?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.