• Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen maar ik noem haar even S.

    S. woont zeg maar in een huis waar van de vorige bewoners bijna allemaal zijn gestorven (geen natuurlijke dood) en ze hadden allemaal iets te maken met huiselijk geweld. Nu is het dus zo dat er dingen verdwijnen bij haar thuis. Die is ze dan weken kwijt en dan verschijnt het op een hele rare plek (In de badkamer, op een kast etc.) Ook voelt ze iemand 's avonds aan haar tenen zitten en is het ook nog zo dat iemand toen ze sliep haar teennagels heeft afgeknipt. (ze vond de resten op haar bed). En soms springt de kraan ineens open. Laatst was ze jarig en bleven we daar slapen, het was een logeerfeestje. Toen gebeurde er ook allerlei rare dingen, een vriendin van mij zag een kat op een stoel zitten in het donker. En 's ochtends sprong de kraan van de wc aan.
    Ik denk nu dus dat ze in een vervloekt huis woont en ik zeg telkens dat ze er mensen bij moet halen die het kunnen verjagen. Alleen ze zegt zelf dat ze het niet erg vind en op zich wel grappig enzo. Maar volgens mij vind ook zij het eng maar durft ze het niet toe te geven. Ze kunnen trouwens niet zomaar verhuizen want ze hebben het niet zo breed. Ik zelf heb ook in een huis gewoond waar een vrouw (de bewoonster voor ons ) was gestorven en het was daar absoluut niet prettig. Nu hebben we daar geen last meer van want we zijn dus verhuist naar een ander huis.

    Heeft iemand enig idee hoe ik haar kan overtuigen over het feit dat ze er echt mensen bij moet halen. Want er vallen nu ook kopjes kapot uit zichzelf en het is echt niet meer normaal.
    Hebben jullie dit zelf ook eens meegemaakt? Geesten in je huis enzo?


    btw. Ze gelooft wel dat er zoiets als geesten bestaan.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:36 ]


    =

    WinterElf schreef:
    (...)

    ik kan eens kijken...miss dat ik het vind...maar dan wordt hem pas vanavond...


    Dan zijn er wel genoeg mensen hier, dus dan durf ik het wel aan. ;')


    =

    Absolem schreef:
    Wow, ik wil ook zo'n teennagel knippende geest *O*

    Sorry, maar ik ben hier te nuchter voor :'D

    Nu je het zegt is het best wel handig:Y) ik wil er eentje die al het huiswerk doet!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Absolem schreef:
    Wow, ik wil ook zo'n teennagel knippende geest *O*

    Sorry, maar ik ben hier te nuchter voor :'D

    Me too. Ik geloof daar allemaal niet in en voor mij klinkt dat ook erg belachelijk. Eerst eens zien, dan is er misschien kans dat ik het nog ga geloven. Maar voor nu, toch maar niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je ziet nu gelijk wie wel en niet in geesten gelooft.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Absolem schreef:
    Wow, ik wil ook zo'n teennagel knippende geest *O*

    Sorry, maar ik ben hier te nuchter voor :'D


    - One Direction Infection -

    misschien zijn het elfjes die aardig proberen te doen?


    - One Direction Infection -

    Zaynarry schreef:
    misschien zijn het elfjes die aardig proberen te doen?


    Wat is dit nou weer voor domme opmerking?
    Als je er niet in gelooft, mij best. Maar reageer dan een beetje respectvol a.u.b.


    =

    Hm, die van die kraan heb ik eens in Ghost Hunters gezien, zij testen altijd dingen die het kunnen zijn in plaats van geesten en daar moet gewoon een loodgieter naar kijken, er zitten bepaalde bandjes bij je kraan en als die niet goed zijn, kan de kraan vanzelf opengaan door de waterdruk.
    Voor de rest, laat haar lekker. Als het echt fout gaat merkt ze het vanzelf wel en dan zal ze er best wel iets aan doen. Voor de rest zou ik het ook gewoon aan haar ouders overlaten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hm, die van die kraan heb ik eens in Ghost Hunters gezien, zij testen altijd dingen die het kunnen zijn in plaats van geesten en daar moet gewoon een loodgieter naar kijken, er zitten bepaalde bandjes bij je kraan en als die niet goed zijn, kan de kraan vanzelf opengaan door de waterdruk.
    Voor de rest, laat haar lekker. Als het echt fout gaat merkt ze het vanzelf wel en dan zal ze er best wel iets aan doen. Voor de rest zou ik het ook gewoon aan haar ouders overlaten.


    Haar ouders zijn gescheiden en haar moeder is een soort van... doorgedraaid.( ze woont bij haar omdat haar vader spoorloos is. problemen enzo)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:56 ]


    =

    ik geloof er echt helemaal niks van.
    zelf heb ik het nog nooit meegemaakt en ik geloof het pas als ik het heb meegemaakt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volgens mij is er gewoon iets mis met de waterleiding hoor. En als ik het zo zie kan het ook haar moeder zijn die, die rare dingen doet. Denk niet echt dat er geesten hierbij betrokken zijn.


    Life is hard and then we die

    xGuitarHerox schreef:
    ik geloof er echt helemaal niks van.
    zelf heb ik het nog nooit meegemaakt en ik geloof het pas als ik het heb meegemaakt


    Van mij mag je best hierheen komen hoor...


    =

    PUKKELxDING schreef:
    Volgens mij is er gewoon iets mis met de waterleiding hoor. En als ik het zo zie kan het ook haar moeder zijn die, die rare dingen doet. Denk niet echt dat er geesten hierbij betrokken zijn.



    Hoe kan die moeder nou een kopje laten vallen uit de kast zonder het zelf aan te raken? o.o


    =

    Absolem schreef:
    Wow, ik wil ook zo'n teennagel knippende geest *O*

    Sorry, maar ik ben hier te nuchter voor :'D


    Doe mij maar een geest die me scheert, zo'n rotklus!


    quidquid excusatio prandium pro

    xRidiculus schreef:
    (...)


    Hoe kan die moeder nou een kopje laten vallen uit de kast zonder het zelf aan te raken? o.o
    Ergens tegen aan stoten dat toevallig in verbinding staat met de kast waardoor het kopje omvalt :')? I'm sorry, ik ben te nuchter voor geestendingen. Gewoon logica erachter zoeken.


    Life is hard and then we die