• Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen maar ik noem haar even S.

    S. woont zeg maar in een huis waar van de vorige bewoners bijna allemaal zijn gestorven (geen natuurlijke dood) en ze hadden allemaal iets te maken met huiselijk geweld. Nu is het dus zo dat er dingen verdwijnen bij haar thuis. Die is ze dan weken kwijt en dan verschijnt het op een hele rare plek (In de badkamer, op een kast etc.) Ook voelt ze iemand 's avonds aan haar tenen zitten en is het ook nog zo dat iemand toen ze sliep haar teennagels heeft afgeknipt. (ze vond de resten op haar bed). En soms springt de kraan ineens open. Laatst was ze jarig en bleven we daar slapen, het was een logeerfeestje. Toen gebeurde er ook allerlei rare dingen, een vriendin van mij zag een kat op een stoel zitten in het donker. En 's ochtends sprong de kraan van de wc aan.
    Ik denk nu dus dat ze in een vervloekt huis woont en ik zeg telkens dat ze er mensen bij moet halen die het kunnen verjagen. Alleen ze zegt zelf dat ze het niet erg vind en op zich wel grappig enzo. Maar volgens mij vind ook zij het eng maar durft ze het niet toe te geven. Ze kunnen trouwens niet zomaar verhuizen want ze hebben het niet zo breed. Ik zelf heb ook in een huis gewoond waar een vrouw (de bewoonster voor ons ) was gestorven en het was daar absoluut niet prettig. Nu hebben we daar geen last meer van want we zijn dus verhuist naar een ander huis.

    Heeft iemand enig idee hoe ik haar kan overtuigen over het feit dat ze er echt mensen bij moet halen. Want er vallen nu ook kopjes kapot uit zichzelf en het is echt niet meer normaal.
    Hebben jullie dit zelf ook eens meegemaakt? Geesten in je huis enzo?


    btw. Ze gelooft wel dat er zoiets als geesten bestaan.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:36 ]


    =

    Carebear schreef:
    (...)

    Hoe verklaar jij dan die dingen die dat meisje overkomen zijn?
    Dat wil ik dan wel eens weten...


    Er hoeft ook geen verklaring voor te zijn maar als die er toch moet zijn sluit ik me aan bij pukkelxding. Het is ook maar mening als ik zeg dat al dat bovennatuurlijke zoals geesten, mediums, en zoals jij verklaart geesten te hebben gezien bullshit is. Maar als jij denkt dat het wel zo is en jij gelooft daarin, geen probleem, jij hebt recht om te geloven wat je wilt c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thankful schreef:
    (...)

    Haha, ik snap wat je bedoelt, maar ik zeg toch ook niet dat een geest wel ergens op slaat? qq
    Het enige dat ik wil zeggen is dat die complottheorieën ook niet echt heel geloofwaardig zijn.
    Ik weet niet wat ik er van moet geloven. :')

    echt.. wat betekent qq? x]
    naja ik weet wel wat ik geloof, en ik denk eerder dat een stroomstoring de oorzaak is van een knipperend licht dan een geest


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Peyrac schreef:
    (...)

    Er hoeft ook geen verklaring voor te zijn maar als die er toch moet zijn sluit ik me aan bij pukkelxding. Het is ook maar mening als ik zeg dat al dat bovennatuurlijke zoals geesten, mediums, en zoals jij verklaart geesten te hebben gezien bullshit is. Maar als jij denkt dat het wel zo is en jij gelooft daarin, geen probleem, jij hebt recht om te geloven wat je wilt c:

    ik sluit me hierbij aan.
    sorry dat ik een beetje aanvallend overkom, maar Peyrac heeft gelijk, je hebt het recht om te geloven wat je wilt net zoals ik dat heb dus eigenlijk zouden we elkaars mening niet zo op moeten dringen. mijn excuses daarvoor


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nou, ik geloof het wel wat betreft die spullen die verdwijnen en ergens anders verschijnen want ik heb dat ook constant. ;c En volgens mijn moeder pest mijn oma me. En het gebeurd écht, dat ik me rot zoek naar iets, mijn zusje de schuld geeft, dat zij boos op mij word en gaat zoeken en dat hij een uurtje later ineens bovenop de stapel ligt waar we gezocht hebben.


    Your make-up is terrible

    Absolem schreef:
    Wow, ik wil ook zo'n teennagel knippende geest *O*

    Sorry, maar ik ben hier te nuchter voor :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik geloof niet in geesten, dus ik geloof sowieso niks van dit verhaal. Sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat een verhaal ;o het is gewoon hoe je het bekijkt: aan de ene kant kan ik me wel aansluiten bij de mensen die zeggen dat het allemaal verklaard kan worden, maar aan de andere kant zijn er ook een paar dingen die vaak terug komen, als het gaat over geesten. (hiermee bedoel ik de spullen die verdwijnen, de kraan die loopt,...) Misschien heeft ze last van een klopgeest, misschien ook niet. Uiteindelijk hangt het er gewoon vanaf waar je in gelooft.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben de Duivel zelf, ik vermorzel irritante wezens. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Absolem schreef:
    Wow, ik wil ook zo'n teennagel knippende geest *O*

    Sorry, maar ik ben hier te nuchter voor :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Nuchterheid vloeit hier over in een heerlijk vleugje net-niet sarcasme omdat het net-niet belerend is, heerlijk.
    ontopic: brand een kaarsje, vraag lief en netjes/respectvol of hij/zij wil gaan. Het komt wel goed.

    Dumbledore schreef:
    Ik geloof niet in geesten, dus ik geloof sowieso niks van dit verhaal. Sorry.

    (cat) I'm sorry.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Geesten.. For real?! (cat)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 22:22 ]


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    Ik geloof niet in geesten, dus ik geloof sowieso niks van dit verhaal. Sorry.