• Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen maar ik noem haar even S.

    S. woont zeg maar in een huis waar van de vorige bewoners bijna allemaal zijn gestorven (geen natuurlijke dood) en ze hadden allemaal iets te maken met huiselijk geweld. Nu is het dus zo dat er dingen verdwijnen bij haar thuis. Die is ze dan weken kwijt en dan verschijnt het op een hele rare plek (In de badkamer, op een kast etc.) Ook voelt ze iemand 's avonds aan haar tenen zitten en is het ook nog zo dat iemand toen ze sliep haar teennagels heeft afgeknipt. (ze vond de resten op haar bed). En soms springt de kraan ineens open. Laatst was ze jarig en bleven we daar slapen, het was een logeerfeestje. Toen gebeurde er ook allerlei rare dingen, een vriendin van mij zag een kat op een stoel zitten in het donker. En 's ochtends sprong de kraan van de wc aan.
    Ik denk nu dus dat ze in een vervloekt huis woont en ik zeg telkens dat ze er mensen bij moet halen die het kunnen verjagen. Alleen ze zegt zelf dat ze het niet erg vind en op zich wel grappig enzo. Maar volgens mij vind ook zij het eng maar durft ze het niet toe te geven. Ze kunnen trouwens niet zomaar verhuizen want ze hebben het niet zo breed. Ik zelf heb ook in een huis gewoond waar een vrouw (de bewoonster voor ons ) was gestorven en het was daar absoluut niet prettig. Nu hebben we daar geen last meer van want we zijn dus verhuist naar een ander huis.

    Heeft iemand enig idee hoe ik haar kan overtuigen over het feit dat ze er echt mensen bij moet halen. Want er vallen nu ook kopjes kapot uit zichzelf en het is echt niet meer normaal.
    Hebben jullie dit zelf ook eens meegemaakt? Geesten in je huis enzo?


    btw. Ze gelooft wel dat er zoiets als geesten bestaan.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:36 ]


    =

    Tumtum. Huur zo'n medium of wat dan ook in. I don't know, maar misschien helpt dat op de een of andere manier? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Carebear schreef:
    (...)

    Hoe verklaar jij dan die dingen die dat meisje overkomen zijn?
    Dat wil ik dan wel eens weten...

    ikzelf denk (ik dénk oke) dat ze zich sommige dingen inbeeld, er iets mis is met de elektriciteit en de kraan, en mischien dingen is vergeten. stel dat ze in de avond haar nagels ging knippen maar zo moe was dat ze in slaap viel? voor alles is gewoon een verklaring en ik geloof gewoon niet in paranormale dingen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    ikzelf denk (ik dénk oke) dat ze zich sommige dingen inbeeld, er iets mis is met de elektriciteit en de kraan, en mischien dingen is vergeten. stel dat ze in de avond haar nagels ging knippen maar zo moe was dat ze in slaap viel? voor alles is gewoon een verklaring en ik geloof gewoon niet in paranormale dingen


    Jouw verklaring slaat echt op niks :W
    Maar ja.
    Ik heb dan ook echt al overleden mensen gezien, and it's just creepy as hell.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    ikzelf denk (ik dénk oke) dat ze zich sommige dingen inbeeld, er iets mis is met de elektriciteit en de kraan, en mischien dingen is vergeten. stel dat ze in de avond haar nagels ging knippen maar zo moe was dat ze in slaap viel? voor alles is gewoon een verklaring en ik geloof gewoon niet in paranormale dingen


    Haha , ze knipte haar nagels, viel in slaap en kon zich de volgende ochtend totaal niks meer herinneren? Yes, makes total sence. --'


    Tell me about it, stud.

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    ikzelf denk (ik dénk oke) dat ze zich sommige dingen inbeeld, er iets mis is met de elektriciteit en de kraan, en mischien dingen is vergeten. stel dat ze in de avond haar nagels ging knippen maar zo moe was dat ze in slaap viel? voor alles is gewoon een verklaring en ik geloof gewoon niet in paranormale dingen



    Nee, dat is het dus absoluut niet. Je kan niet iets ergens neerleggen vijf minuten weg kijken en vervolgens vergeten zijn waar je het hebt gelaten.
    Je mag alles best logisch verklaren, dat respecteer ik wel. Maar weet waar je het over hebt...


    =

    Carebear schreef:
    (...)

    Jouw verklaring slaat echt op niks :W
    Maar ja.
    Ik heb dan ook echt al overleden mensen gezien, and it's just creepy as hell.
    Ik zou zeggen, het is een oud huis, dus het is logisch dat daar nogal wat mis is aan het huis qua elektriciteit en waterleiding. Oude huizen zijn vaak ook wat gevoeliger omdat ze gebouwd zijn met andere materiaal, waardoor trillingen makkelijker door de muren heen komen waardoor dingen weer makkelijker om kunnen vallen. Dingen kwijt raken kan te maken hebben met verstrooidheid en een moeder die dingen kan verplaatsen, dat laatste vooral omdat ze haar spullen op rare plekken terug vindt. Dat van die teennagels moet haar moeder wel gedaan hebben, een "geest" heeft geen enkele reden om dat te doen en als die moeder echt niet helemaal goed is is het helemaal niet raar dat ze zoiets zou doen.
    Ik zie echt niet hoe een geest hiermee verwikkeld zou moeten zien, aangezien het allemaal prima te verklaren is aan de status waar het huis en de moeder van dit meisje zich in verkeren.


    Life is hard and then we die

    Thankful schreef:
    (...)

    Haha , ze knipte haar nagels, viel in slaap en kon zich de volgende ochtend totaal niks meer herinneren? Yes, makes total sence. --'

    Eigenlijk kan het. het is normaal als je dingen niet meer kan herinneren voordat ze gaat slapen. Maar geesten is gewoon dikke onzin :'D.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zou zeggen, het is een oud huis, dus het is logisch dat daar nogal wat mis is aan het huis qua elektriciteit en waterleiding. Oude huizen zijn vaak ook wat gevoeliger omdat ze gebouwd zijn met andere materiaal, waardoor trillingen makkelijker door de muren heen komen waardoor dingen weer makkelijker om kunnen vallen. Dingen kwijt raken kan te maken hebben met verstrooidheid en een moeder die dingen kan verplaatsen, dat laatste vooral omdat ze haar spullen op rare plekken terug vindt. Dat van die teennagels moet haar moeder wel gedaan hebben, een "geest" heeft geen enkele reden om dat te doen en als die moeder echt niet helemaal goed is is het helemaal niet raar dat ze zoiets zou doen.
    Ik zie echt niet hoe een geest hiermee verwikkeld zou moeten zien, aangezien het allemaal prima te verklaren is aan de status waar het huis en de moeder van dit meisje zich in verkeren.


    Zo oud is het niet, het is gebouwd in de stad en er zijn heel veel bewoners geweest omdat ze juist steeds kort achter elkaar doodgingen.(bron: de buren en de wijk.)
    Het enige wat die moeder doet is niet voor hun koken, haar kleding pikken en hun alleen thuis laten met nieuw jaar en zeuren dat haar dochter dik is. Die zit niet aan haar nagels aangezien ze geen nagelknipper hebben in huis, maar alleen een vijler

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:30 ]


    =

    Thankful schreef:
    (...)

    Haha , ze knipte haar nagels, viel in slaap en kon zich de volgende ochtend totaal niks meer herinneren? Yes, makes total sence. --'

    Carebear schreef:
    (...)

    Jouw verklaring slaat echt op niks :W
    Maar ja.
    Ik heb dan ook echt al overleden mensen gezien, and it's just creepy as hell.

    een geest die haar nagels knipt klinkt wel normaal wou je zeggen? x]
    mensen doen rare dingen, en mischien slaat het ook nergens op wat ik zeg maar ik zie echt geen geest voor me met een nagelknippertje in zn handen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Zo oud is het niet, het is gebouwd in de stad en er zijn heel veel bewoners geweest omdat ze juist steeds kort achter elkaar doodgingen. (bron: de buren en de wijk.)
    Misschien hebben er gewoon een hoop oude mensen gewoond voordat zij er kwamen wonen, en als het huis niet oud is dan kunnen het van die gipsplaten muren zijn, die zijn vaak nog erger dan oude huizen in het doorlaten van trillingen en geluid. Aangezien je zei dat ze het niet zo breed hebben neem ik ook dat ze ook zo een huis hebben, want als jij stenen muren wil hebben dan moet je een hoop centen neerleggen.


    Life is hard and then we die

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    een geest die haar nagels knipt klinkt wel normaal wou je zeggen? x]
    mensen doen rare dingen, en mischien slaat het ook nergens op wat ik zeg maar ik zie echt geen geest voor me met een nagelknippertje in zn handen


    Je hebt niet altijd een nagel knipper nodig om nagels te knippen... ;']


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Je hebt niet altijd een nagel knipper nodig om nagels te knippen... ;']

    ohmijngod.. ga je nu serieus zo beginnen?
    ik kan net zo goed zeggen: 'ik zie echt geen geest met een schaar in zijn handen'
    like seriously, was dit de moeite waard om over te beginnen? .__. het gaat over geesten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Je hebt niet altijd een nagel knipper nodig om nagels te knippen... ;']
    Dus kan die moeder het ook zonder nagelvijl hebben gedaan.


    Life is hard and then we die

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Je hebt niet altijd een nagel knipper nodig om nagels te knippen... ;']

    Gaat moeilijk met te hand :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    een geest die haar nagels knipt klinkt wel normaal wou je zeggen? x]
    mensen doen rare dingen, en mischien slaat het ook nergens op wat ik zeg maar ik zie echt geen geest voor me met een nagelknippertje in zn handen


    Haha, ik snap wat je bedoelt, maar ik zeg toch ook niet dat een geest wel ergens op slaat? qq
    Het enige dat ik wil zeggen is dat die complottheorieën ook niet echt heel geloofwaardig zijn.
    Ik weet niet wat ik er van moet geloven. :')


    Tell me about it, stud.