• Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen maar ik noem haar even S.

    S. woont zeg maar in een huis waar van de vorige bewoners bijna allemaal zijn gestorven (geen natuurlijke dood) en ze hadden allemaal iets te maken met huiselijk geweld. Nu is het dus zo dat er dingen verdwijnen bij haar thuis. Die is ze dan weken kwijt en dan verschijnt het op een hele rare plek (In de badkamer, op een kast etc.) Ook voelt ze iemand 's avonds aan haar tenen zitten en is het ook nog zo dat iemand toen ze sliep haar teennagels heeft afgeknipt. (ze vond de resten op haar bed). En soms springt de kraan ineens open. Laatst was ze jarig en bleven we daar slapen, het was een logeerfeestje. Toen gebeurde er ook allerlei rare dingen, een vriendin van mij zag een kat op een stoel zitten in het donker. En 's ochtends sprong de kraan van de wc aan.
    Ik denk nu dus dat ze in een vervloekt huis woont en ik zeg telkens dat ze er mensen bij moet halen die het kunnen verjagen. Alleen ze zegt zelf dat ze het niet erg vind en op zich wel grappig enzo. Maar volgens mij vind ook zij het eng maar durft ze het niet toe te geven. Ze kunnen trouwens niet zomaar verhuizen want ze hebben het niet zo breed. Ik zelf heb ook in een huis gewoond waar een vrouw (de bewoonster voor ons ) was gestorven en het was daar absoluut niet prettig. Nu hebben we daar geen last meer van want we zijn dus verhuist naar een ander huis.

    Heeft iemand enig idee hoe ik haar kan overtuigen over het feit dat ze er echt mensen bij moet halen. Want er vallen nu ook kopjes kapot uit zichzelf en het is echt niet meer normaal.
    Hebben jullie dit zelf ook eens meegemaakt? Geesten in je huis enzo?


    btw. Ze gelooft wel dat er zoiets als geesten bestaan.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:36 ]


    =

    Ik ken ook iemand die dit heeft en heb hier ook meer over gelezen.
    Er zijn mensen die zeggen dat ze hier meer over weten.
    Idee om die een keer uit te nodigen?


    Tell me about it, stud.

    Ik denk dat al die dingen wel een verklaring zullen hebben.
    Maar ik geloof dan ook totaal niet in geesten of al die andere dingen die erbij horen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Van mij mag je best hierheen komen hoor...

    betaal jij mijn treinkaartje?
    het lijkt me trouwens meer het idee dat je vriendin die dingen verzint maar dat is gewoon hoe ik erover denk. een enorme opschepper die ik ken zegt ook dat ze 'paranormale krachten' heeft en die lult ook gewoon uit d'r nek :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    betaal jij mijn treinkaartje?
    het lijkt me trouwens meer het idee dat je vriendin die dingen verzint maar dat is gewoon hoe ik erover denk. een enorme opschepper die ik ken zegt ook dat ze 'paranormale krachten' heeft en die lult ook gewoon uit d'r nek :')


    Ze heeft genoeg ellende in haar leven meegemaakt(altijd het buitenbeentje geweest omdat ze anders was, geweld thuis, scheiding etc.) en zoiets verzint ze niet. Ze totaal geen opschepster

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:31 ]


    =

    Absolem schreef:
    Wow, ik wil ook zo'n teennagel knippende geest *O*

    Sorry, maar ik ben hier te nuchter voor :'D

    Dit. En misschien gelooft zij wel niet in geesten. Bovendien klinken die geesten niet erg gevaarlijk en is het haar zorg of ze er wat mee wil doen of niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tsja, ik vind dit een beetje vreemd. Dat van dingen kwijtraken heb ik ook, maar dat komt omdat ik gewoon een enorme chaoot ben, niet omdat er een stel troll-geesten door mijn huis zweven.
    Maar goed. Als ze er zelf echt heel erg last van heeft en het wordt heel vervelend en er klopt écht iets niet, dan kan ze inderdaad iemand erbij gaan halen of zo, maar als ze er zelfs geen last van heeft, dan waarom zou ze?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat is best wel eng. Ik zou het helemaal krijgen moest dat in mijn huis gebeuren. Misschien kan ze wel eens kijken voor iemand erbij te halen. Of het zal helpen, das iets anders.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zelf geloof wel dat er zoiets als geesten bestaat en heb nu een heel eng gevoel.
    Alsof ik bekeken word. Maar dat heb ik altijd na het lezen of horen van zoiets.
    Brr, ik zou het allemaal maar eng vinden.
    (no_chears)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Je kan ook altijd zelf met salie die je opbrandt het huis rondgaan (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Ze heeft genoeg ellende in haar leven meegemaakt(altijd het buitenbeentje geweest omdat ze anders was, geweld thuis, scheiding etc.) en zoiets verzint ze niet. Ze totaal geen opschepster

    tja, toch geloof ik het niet. sorry


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Absolem schreef:
    Wow, ik wil ook zo'n teennagel knippende geest *O*

    Sorry, maar ik ben hier te nuchter voor :'D


    Shoganai i ne~

    Ah, dat zit allemaal tussen jullie oren.

    Sorry, maar hier ben ik veel te nuchter voor, geesten bestaan niet, ze zijn hersenspinsels gecreëerd door de mens om dingen te verklaren waar er geen verklaring voor is en zijn net zoals godsdienst, mythes en alle andere dingen er omheen gebaseerd op niets.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Geesten zoeken meestal aandacht of hulp, als je er niets mee te maken moet hebben kun je het negeren, of diegene vriendelijk vragen weg te gaan.
    Als ze diegene wil helpen, moet ze inderdaad iemand halen die verstand heeft van geesten.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Fayan schreef:
    Tsja, ik vind dit een beetje vreemd. Dat van dingen kwijtraken heb ik ook, maar dat komt omdat ik gewoon een enorme chaoot ben, niet omdat er een stel troll-geesten door mijn huis zweven.
    Maar goed. Als ze er zelf echt heel erg last van heeft en het wordt heel vervelend en er klopt écht iets niet, dan kan ze inderdaad iemand erbij gaan halen of zo, maar als ze er zelfs geen last van heeft, dan waarom zou ze?



    Het is nogal gek, de ene keer zegt ze dat ze het niet erg vind de andere keer belt ze me s' avonds op om te zeggen dat ze uitfreakt... Nouja ze is ook wel een beetje raar maar toch...


    =

    Peyrac schreef:
    Ah, dat zit allemaal tussen jullie oren.

    Sorry, maar hier ben ik veel te nuchter voor, geesten bestaan niet, ze zijn hersenspinsels gecreëerd door de mens om dingen te verklaren waar er geen verklaring voor is en zijn net zoals godsdienst, mythes en alle andere dingen er omheen gebaseerd op niets.


    Hoe verklaar jij dan die dingen die dat meisje overkomen zijn?
    Dat wil ik dan wel eens weten...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.