• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:28 ]

    Ja, van mijn opa en oma een beetje. Die willen heel graag weten wat ik aan het schrijven ben en die interesse vind ik ook heel leuk, maar ze hoeven echt mijn rapescenes niet te lezen :'DD. Of mijn kleine yaoi-verhaaltje op Fanfic.


    No growth of the heart is ever a waste

    geen gezeik meer over sinds ik 18 ben (ben nu 19 :), bijna 20)...
    zolang ik mijn broertje maar niet op zulke sites zet, foto's en dergelijke...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:33 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Met Q heb ik daar geen last van, van hoe en wat. Maar als het over huiswerk gaat, dan is het een héél ander verhaal *kijkt fluitend de andere kant op*


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn moeder kijkt überhaupt niet om naar wat ik doe. Niet qua school, voeding, sport, whatever, dus al helemaal niet naar m'n activiteiten internet. Maar ik heb wel vrienden waarbij hun moeder ze zelfs stalkt op facebook/twitter enzo, en dat lijkt me echt vreselijk.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ja

    mijn moeder denkt dat ik meer op Q zit dan mijn huiswerk dus...

    Ze wil mijn Q blokkeren

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat lijkt me vrij normaal, eigenlijk. Als ik naar meetings zou gaan of postkaarten van mensen van Q zou krijgen, zouden mijn ouders daar ook alles over willen horen. En kijk: er zitten nu eenmaal ook een heleboel ongure mensen op het internet, dus is het niet logisch dat je ouders er zeker van willen zijn dat je niet zomaar aan iedereen je adres geeft of met zomaar iedereen afspreekt? Dat is ook waarom ik zulke dingen nooit doe.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jouw moeder herkent zomaar Belgische postzegels? ._.
    En mijn moeder controleert mij ook wel redelijk veel, maar van quizlet is ze -gelukkig- tot nu toe afgebleven. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik kan het me wel voorstellen, hoor. Al die pedofielen en misselijkmakende sadisten op het internet. En dan een site waar ze nooit van gehoord heeft.
    Mijn moeder vroeg het me ook en ik liet het haar zien. Zolang je niets te verbergen hebt maakt het niet uit toch =)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Pusheen schreef:
    Mijn ouders weten wel wat ik doe en ze vragen er ook niet naar. Als ze het wel doen antwoord ik wel eerlijk. ^^
    Maar ik laat hen ook geen verhalen van me lezen. Dan zou ik me schamen, ook al staat er niets verkeerds in dat ze in feite niet zouden mogen lezen. (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Na een half jaar heeft mijn moeder nog altijd niet door dat ik hier mijn tijd op slijt. Ze denkt dat ik dag in dag uit op Facebook zit. Haha --.
    Nu ben ik wel gepest met dat ik naar een aantal meetings wil gaan en een vriendin die 3 provincies verder woont, wil laten komen slapen. :Y)
    Zullen we dat wel even in de vakantie zeggen.
    Ze interesseren zich er niet voor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    SaritaLover schreef:
    Jouw moeder herkent zomaar Belgische postzegels? ._.
    En mijn moeder controleert mij ook wel redelijk veel, maar van quizlet is ze -gelukkig- tot nu toe afgebleven. (:


    .. Er stond Belgique op..

    Nee, niet echt last van. Mijn ouders weten gewoon van Quizlet en dat ik schrijf. Maar ik laat ze trouwens niet mijn verhalen lezen, no way.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    dance4ever schreef:
    Heel erg, k lieg er ontzettend veel over tegen mn ma:Y) Niks tegen te doen, ze zal toch altijd blijven geloven dat IEDEREEN achter dit soort sites pedo's zijn.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Mijn moeder doet er ontzettend lastig over. :W Eerst moest ik een schuilnaam van haar gebruiken, toen heb ik haar uiteindelijk kunnen overtuigen dat er géén pedo's op Q zitten. En nu is ze er wel wat losser over :3

    ik vind het best wel logisch hoor..
    weet je hoeveel mensen er gefaket worden op internet?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.