• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ABO, we waren zo in ons Drama dat we wat misten, het topic...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    we gaan met de lift naar de elfde verdieping.ik vertel hem wat ik nu voel 'ik heb nog nooit zoiets voor iemand gevoeld, jij bent de eerste. dus ik weet niet of ik van je houdt. ik geloof het wel, ik weet in ieder geval dat jij de leukste en liefste jongen bent die ik ken.'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:18 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Equestria schreef:
    (...)
    [En waar zit ze? Behalve dat ze bij Andrew zit, maar waar is ze?]



    [In de eetzaal, bij het feestdiner]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:17 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik voelde hoe mijn spieren zich onwillekeurig aanspanden bij het woord 'tactiek.' Alle vezels in mijn lichaam wilden het liefst zo snel mogelijk wegrennen, en zelfs mijn hoofd stippelde als vanzelf een vluchtroute uit.
    Een zwakke glimlach krulde zich rond mijn lippen, voor ik mijn vingers nerveus met elkaar verstrengelde. "Ja, dat heb ik." Antwoordde mijn hoogheldere stem zachtjes, prevelend. "Maar weet je?" Mijn vingers lieten zichzelf los, zodat ik een koperkleurige lok voor mijn ogen vandaan kon strijken. "Als ik daar straks sta, met drieëntwintig andere kinderen, zou een tactiek wel het laatste zijn waar ik aan zou denken. Want zodra je in iemands ogen kijkt zoals ik dat kan.." Ik voelde hoe mijn ademhaling begon te haperen, voor ik een glimlach op mijn lippen toverde, en met mijn nagels kort, nerveus langs het hout van de bank kraste. "Ik wil mezelf aan kunnen kijken op een manier die me doet glimlachen. Ik wil niet het gestalte van een monster moeten aankijken de rest van mijn leven." Ik wist zeker dat dit niet in zijn boekje zou passen, maar op dit moment kon ik hem enkel de waarheid zeggen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    CrumbCake schreef:
    [Freya zit te huilen en Jonah komt zometeen langs met zijn vriendinnetje, Drama x2, ze kan iemand gebruiken!]

    [Ik laat Nolan wel langskomen in het hoogtepunt, wordt het allemaal lekker nog dramatischer:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ was precies wat ik aan het proberen was, dat ik zo binnen kom lopen terwijl freya aan het huilen is xd]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Autyn Philemón • Mentor district 4.
    Als ik de twee tributen op de hoogte heb gebracht van de laatste berichten van het Capitool, sta ik op.
    'Ik denk dat jullie naar het diner kunnen. Eetsmakelijk!' zeg ik terwijl ik beide een glimlach toewerp.
    [Sorry, ik denk dat het zo even beter is. Anders missen jullie twee straks een heel stuk van het diner.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mira Johnson || Mentor || District 1
    Ik pruil bedenkelijk mijn lippen. 'Hmm.. Jullie sluiten mooi op elkaar aan,' zeg ik vervolgens. 'Zorg ervoor dat je je sterkte kanten uitbreid.. Of heb je dat al geprobeerd? Zwaardere trainingen enzo,' verklaar ik terwijl ik Valor aankijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Dank je, nu voelt ze zich beter, not!
    Ik ga slapen, sorry! Tot morgen!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || District 11
    'ik voel me gevleid. En jij bent zeker het knapste, super geweldigste meisje dat ik ken' zeg met een glimlach erbij, waarna ik mijn lippen weer op die van haar druk.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [@Leave, op die post heb ik al gereageerd in het oude topic, pagina 4 gok ik.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    xDesire schreef:
    (...)


    [In de eetzaal, bij het feestdiner]

    [Okai :3]
    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    Vrolijk kom ik de eetzaal ingehuppeld, het kan me geen moer schelen dat ik zoals gewoonlijk te laat ben. Niets kan mijn onverklaarbaar blije stemming verpesten. Opgewekt ga ik naast Yoëlla zitten.
    'Zit mijn haar nog goed?' vraag ik bezorgd aan haar, want door dat gehuppel kan het nooit beter geworden zijn.
    Ik voel bezorgd aan mijn opgebonden staart, en glimlach flauwtjes.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Niet nodig, ik ga toch niemand doden.' zeg ik vastberaden en sta op, voor mij zit deze bespreking er wel op. Ik ga dood in de spelen, dat wist ik zeker. Of het nou vroeg of laat was, het maakte niks uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Arg, sorry then.]

    Doylee Benratt || District 4
    Ik haal onverschillig mijn schouders op. "Ik ga echt niet vrolijk vriendjes maken zo vlak voordat we de arena in moeten." Ik sta op, en loop richting de liften. Onwillekeurig laat ik mijn rug tegen één van de wanden glijden zodra de deuren sluiten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [oeh, drama. ik hou van drama]
    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    soms haat ik het om een tienermeisje te zijn, altijd overal om blozen en altijd overweldigd raken door emoties. nu is een van die momenten. maar het leuke aan een tienermeisje zijn, is dat er van je wordt gehouden om wie je bent. ik loop met Jonah mee, geen flauw idee waar we heen gaan.
    [ik moet echt mijn duits afmaken]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see