• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mira Johnson || Mentor || District 1
    Ik zucht. 'Valor, de spelmakers gaan gruwelijke dingen doen, dat weet je?' opper ik op. Ik tik met mijn nagel teken mijn wang.
    'Ze zullen je dwingen. En stapelgek maken.'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dewi Claire, mentor 13

    Ik sloeg alles gade, arm meisje van 11... Ik liep naar haar mentor toe, hij was al net zo jong als ik en het meisje van 12...
    'Er zijn problemen, grote problemen, los het op,' hintte ik, nu klonk het grof, maar hij zou me dankbaar zijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Bwaha, nu klopt het niet helemaal meer [x Autyn had eigenlijk best wel behulpzaam gedaan en haar erop gewezen dat pacten misschien wel niet zo slim waren, maar laat het maar zo c:]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ik moet eigenlijk ook voor spaans leren maar ik merkte net dat dat niet goed gaat terwijl ik csi aan het kijken ben en ondertussen aan het rpg-en ben] [maar ik ga het nog een keer proberen]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Uhuh x')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik knik en krab op mijn achterhoofd.
    'Dat zou kunnen... Maar.' eigenlijk had ik daar nog helemaal niet over nagedacht.
    'Maar... Dat doen ze maar. Ze kunnen me wat.' zeg ik koppig en loop naar de deur.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alexis Jeanne Wise |district 2|

    Het is nu de volgende ochtend, en ik ben in slaap gevallen in de grote vensterbank waar ik de hele avond in heb gezeten, waardoor mijn spieren stijf zijn. Blijkbaar krijgen we nog een extra dag hier, en kan ik nog een dag extra trainen, wat ik nu ook aan het doen ben. Mijn mes komt precies op het kruisje, waar ik hem ook wilde hebben. Met een lichte glimlach ga ik dan maar naar het volgende onderdeel, en sta voor een grote stellage. Hier ben ik dus totaal niet goed in.


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    [oo ff vergeten voor een abo haha]


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Ik grijns als Ivy de zaal binnenkomt. Ze neemt naast me plaats. Ik opper een glimlach op. "Zit mijn haar nog goed?" vraagt ze quasi-bezorgd waarna ze flauwtjes glimlacht. Ik grijns. 'Waarschijnlijk is jouw haar het mooiste van iedereen in de zaal,' antwoord ik. Vervolgens graai ik stiekem even naar mijn haar dat tot mijn buik komt. Saaie boel.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    Ik blader wat door mijn aantekeningen, als ik wordt opgeschrikt door een medementor.
    'Er zijn problemen, grote problemen, los het op,' zegt ze.
    Ik knik afwezig, en draai mijn hoofd naar Freya, die hartverscheurend staat te snikken, wat me eigenlijk nu pas opvalt.
    'Ik zal kijken wat ik eraan kan doen,' zucht ik, en ik loop naar Freya.
    Wát een goed begin van de zesenzeventigste Hunger Games.
    'Freya,' zeg ik zacht, 'wat is er?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Doylee Benratt || District 4
    Ik heb honger, moest ik toch maar gaan? Gewoon, om mijn mentor een plezier te doen?
    Ik slaak een zucht, en plof in de dinerzaal op één van de blauwe poefen.
    Mijn ogen glijden langzaam over het eten, en vervolgens het bestek.
    De vork doet me denken aan een drietand, iets dat mijn mondhoeken omhoog krult.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mira Johnson || Mentor || District 1
    Ik zucht. Valor staat op en loopt naar de deur.
    'Ik ben hier als je me nodig hebt,' zeg ik terwijl ik mijn aantekeningen doorblader. Ik kon immers niks doen, hij moest zelf de keuze maken. Maar ik wist wat voor gruwel zich daar in de Arena zou gaan afspelen. En waarschijnlijk, zou het dit jaar nog duizenden malen erger worden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    'Dank je,' grijns ik.
    Soms had ik echt zó'n hekel aan mijn accent, wat moesten die anderen nu wel niet van me denken?
    Ik kijk naar Yoëlla's haar, en voel er even door.
    'Je hebt mooi haar, maar nu valt het wat gewoontjes, als we nou dit zo...'
    Ik vergeet mijn eten helemaal, en houd me alleen bezig met haar haar, totdat een Avox me er geluidloos op wijst dat mijn eten koud wordt. Ik laat abrupt Yoëlla's haar vallen, en knik naar de Avox.
    Gretig werk ik één van de weinige nog warme gerechten naar binnen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ondanks de botte antwoorden die ik gaf gun ik Mira een glimlach, zij kon híer immers ook niks aan doen. Als ik buiten de vergaderzaal sta merk ik pas hoe een honger ik heb. Met snelle passen loop ik naar de lift en zoef naar de eetzaal, waar ik aarzelend plaats neem tegenover het 'drietand meisje', of beter gezegd Doylee. Ik zucht en kijk naar mijn nog lege bord.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Het voelt raar maar fijn als Ivy mijn haar bestudeert en het professioneel alle kanten opsteekt. Aangezien we bij mij thuis ons haar gewoon vastbinden met lint of er een doek omheen doen tijdens de werkuren. En dan had je nog het knippen; er waren 2 mensen die met een gewone huisschaar de haren bijhield van de districtbewoners. Alleen was ik vergeten om een afspraak te maken, en ik had geen zin om er heen te gaan. Toen vondt ik het zo mooi dat ik het maar zo liet, maar er zat weinig volume in nu.
    Ivy werkt haar eten weer naar binnen.
    'Complicaties,' grinnik ik terwijl ik mijn haren ook mislukt probeer op te steken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."