• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'J-je... moet voor haar w-winnen.' probeer ik haar moed in te spreken. Ik sluit mijn ogen een paar seconden en adem diep in en uit.
    'Je moet voor haar winnen.' herhaal ik nog een keer en kijk naar de stalen vloer.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik schud mijn hoofd langzaam. "Bedankt, Valor. Maar winnen zou in mijn situatie niets verhelpen. Ik ben helemaal alleen, ik zou niemand kunnen helpen door in de Winnerswijk te gaan wonen, en te worden zoals iedere mentor." Ik slaakte een zucht, en verborg met mijn handen mijn gezicht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:50 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik pruts aan mijn gelakte nagels -Capitooldingetje *wbw*-. Ze had volledig gelijk, maar toch, wist ik zeker dat er thuis iemand op haar zat te wachten. Ik zou niet kunnen vertellen wie, maar ze moest de moed niet opgeven.
    'Niet opgeven.' prevel ik terwijl ik mijn stoel naar achteren schuif. Ik sta op en werp haar nog een blik toe. Mijn plan was gefaald, in plaats van mij beter te leren kennen kende ik háár nu beter.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Freya Aprilynne, district 11

    Het geluid van de liftdeur die opengaat maakte me halfwakker, maar ik was te moe om er echt aandacht aan te besteden. Toch luisterde ik voorzichtig, misschien ving ik wel iets op dat me kon helpen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [@CrumbCake doe maar gewoon dat Nolan er nu aankomt, en dat daarna Jonah en Lisa binnenkomen :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Doylee Benratt || District 4
    [oelala ^^] Ik slik, als Valor opstaat, sta ik al langs mijn stoel.
    "Excuseer." Prevel ik zacht, in de hoop mijn gebroken stem te verbergen.
    Ik adem diep in, en verlaat dan de zaal. Mijn vingers vlecht ik kort door mijn haren, om vervolgens de lift maar in te schieten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Frederick Smith, district 5

    Glimlachend blijf ik dansen, voorzichtig dat ik haar voeten niet plette. Het was vreselijk om te bedenken dat we concurrentie zouden worden, maar omdat er toch geen kans bestond dat ik háár iets zou moeten aandoen, stond ik het mezelf toe. Ik kwam er toch niet uit, dus wat maakte nog uit?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Voor ik haar gedag kan zeggen is ze al langs me geschoten. Ze verdwijnt in het gat van de deur en even later hoor ik de lift deuren sluiten. Ik zucht en plof weer neer op de stoel. De laatste restjes eten liggen op de schaal, maar honger heb ik nu ook niet meer.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Freya Aprilynne, district 11

    Toen herkende ik zijn stem, Nolan, ik vrolijkte meteen op, iemand van thuis!
    'Niets Nolan, er is niets, nu niet meer.'
    Ik stond op, mijn lip deed pijn en stond helemaal dik, maar ik glimlachte wel. Mijn spieren protesteerden, dus ik bleef tegen de muur geleund staan. Mijn hand ging naar mijn lip, Nolan hoefde dit niet te zien, dan zou ik moeten gaan uitleggen wat ik zelf niet eens snapte...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Doylee Benratt || District 4
    Ik slaak een zachte zucht wanneer het vertrouwde zuchtje wind tegen mijn broze huid drukt. Het dak is leeg, en ik voel hoe mijn lichaam stukje bij beetje opbreekt. Waarom heb ik in hemelsnaam mijn zwakke kant laten zien?
    Zonder om te kijken, laat ik me in het pluizige gras vallen. Mijn schouders schokken zachtjes, mijn vingers krommen zich rond mijn ogen en niet veel later hoor ik hoe de breekbare, fragiele snikken over mijn lippen glijden.
    De zoute tranen druppelen tussen mijn vingers naar beneden, zonder te stoppen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    'we zijn er' zegt Jonah. ik weet niet wat hij van plan is maar, wat het ook is, ik blijf trouw aan mezelf en mijn familie. Wat betekent dat ik niks doe waar ik nog niet klaar voor ben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Freya, vertel het nou maar. Het ís al niet fijn dat je morgen de Games in moet, en ik wil niet dat je al je problemen opkropt.'
    Ik zucht, en wijs naar haar hand.
    'Goed, er is dus iets met je lip. Hoe komt dat, en wat heeft dat te maken met dat je ogen rood zijn, oftewel dat je gehuild heb?' vraag ik. 'Of heeft dat er niks mee te maken, en heeft het een andere reden die ik wel móét horen? Laat je lip eens zien.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Freya Aprilynne, district 11

    Met tegenzin haal ik mijn hand weg. 'Ik heb een ongeluk tijdens het trainen,' mompelde ik verontschuldigend, 'Het deed nogal pijn, dus er sprongen tranen in mijn ogen.' Ik probeerde het overtuigend te houden en prutste wat aan los velletje: 'Zijn hier ergens van die Capitoolwondermiddeltjes? Kan je me laten zien waar?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Nu zouden we best even op Jonah wachten zeker?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...