• Zij die genoeg hebben van hun kind, dumpen het simpelweg het Relinquere Institute. Hier zitten mensen van 15 - 21 jaar. Allemaal kunnen ze niet meer thuis wonen, dit kan van alles zijn; ze zijn onhandelbaar, depressief, of hebben een verslaving/stoornis waar zelfs hun ouders geen controle meer over hadden.
    In het Relinquere Institute lijkt alles prima te gaan, de leerlingen krijgen les, hebben de mogelijkheid tot sporten en hun creativiteit te uiten. Maar schijn bedriegt, leerlingen blijven maar verdwijnen en niemand weet waarnaartoe en waarom, maar de leerlingen weigeren het hierbij te laten zitten.


    Het verhaal lijkt nergens op, aan de inleiding wordt gewerkt en het heeft niet eens echt een doel. Maar het leek me leuk om gewoon eens lekker los te schrijven, geen serieus gedoe en gewoon lekker veel met drama spelen. (':

    Ik zoek drie meisjes en vier jongens. Niet de eerste, maar de beste natuurlijk. Het is vrij simpel, je hoeft alleen maar het lijstje in te vullen:


    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    -Vanaf 15 t/m 21-
    Reden waarom jouw personage daar zit:
    Uiterlijk: -Geen bekende personen-
    Karakter: -Wees origineel, heb je natuurlijk veel meer kans.-
    Hobbies:
    Familie: -Hoe zit de familie in elkaar en hoe is de gezinssituatie?-
    Extra:
    Wel/geen vampieren? -Ik twijfel of ik er niet-glitterende vampieren in zal gooien, dat zijn dus natuurlijk wel de bad guys en leerlingen zelf kunnen geen vampier zijn, dat kun je niet invullen bij je rol. Denk hierbij vooral NIET aan twilight. De vampiers zullen precies als mensen zijn, alleen neemt hun lust het af en toe van hun over. Verder zien ze er niet anders uit en vertonen ze geen vreemd gedrag.-
    Titel?
    Wil je gewaarschuwd worden?



    Neem dit verhaal dus alsjeblieft niet te serieus. Ik weet dat ik beter kan, maar ik ga wel proberen om er toch een leuk verhaal van te maken. (:


    Rollen:

    Meisjes:
    - Pebble met Annabeth Daisy Musso
    - vocalizer met Maddox Leah Parker
    - Feminine met Kyndal Ann Lawrence

    Jongens:
    - Dumbledore met Frankie Max Oliver Montgomery
    - quin98 met Ruben van der Meer
    - SorrowS met Freddie Reaser Glaider
    - Pebble met Justin Allejandro Rodrigez

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:39 ]


    everything, in time

    Yaaaay ;d.


    Weird is Wonderful.

    Heb je nog jongens nodig? Anders wil ik er nog wel 1 invullen... :s

    Ik heb stiekem nog een homo nodig.:3


    everything, in time

    Humble schreef:
    Ik heb stiekem nog een homo nodig.:3


    Hoe je dat zegt, ik lig nu echt in een deuk. -sorry xd, ik ben melig nu-
    Ik kan hem niet maken, want ik ben bezig met RPG, solly ;(.


    Weird is Wonderful.

    Word geregeld :3

    Voornaam: River
    Achternaam: Cordell
    Volledige naam: River Basil Blake Cordell. Kortaf Riv, Basis, River of Blakie.
    Leeftijd: 17
    Reden dat jouw personage daar zit: River heeft ouders die nogal tegen homosexualiteit zijn. Thuis word hij niet gerespecteerd. River word zelfs gehaat. Hierdoor is hij erg onzeker geworden, en dat merken ze op school. Ze begonnen hem te plagen om zijn trekjes en om zijn onzekerheid, wat hem nog slechter liet voelen. Zijn vrienden vroegrn hem vaak of hij nou eindelijk verliefd was maar dat was River niet. Niet op een meisje, in ieder geval. Vooral Rivers beste maatje bleef maar doorzagen, dus vertelde River het aan hem. Stephen , zijn vriend, reageerde heftig. Hij wou nooit meer iets met River te maken hebben. River raakte erg gedeprimeerd. Natuurlijk probeerde hij zichzelf te veranderen. Hij dacht dat het kwam omdat hij wat steviger was, en begon af te vallen. Hij dacht vaak, als ik aan het eind van de week niet zoveel ben afgevallen, haat iedereen me. Zijn ouders stuurden hem naar het instituut, omdat ze dachten dat ze daar de homosexualiteit wel uit hem konden bannen.
    [img]http://m.weheartit.com/entry/4104374/via/Tichandezeh
    Hij draagt veel kleutjes en strakke broeken. Vaak draagt hij een knalrode broek met een bloesje bijvoorbeeld. River is niet lelijk, maar ook niet de knapste.
    Hobbies: Hij houd van dansen. River doet aan ballet.
    Familie: Zijn familie is enorm tegen hem. Niemand uit zijn familie houdt van homo's omdat de helft christelijk is, en de andere helft homofobisch. Alleen Rivers neef snapt hem. Hij is verstoten uit de familie omdat hij ook op jongens viel.
    Extra: Voor zover ik wet niet. Ohja, hij rookt, en heeft een kauwgumverslaving.

    Ben ik nog op tijd? Zit op mn mobiel, en toen spacete hij m. :( Alles opnieuw typen....

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:54 ]

    Heb je nog rollen nodig?(A)

    Ik ga zo reageren :)

    Voornaam: Jimmy
    Achternaam:Caverson
    Voledige naam:Jimmy Eduard Carverson
    Leeftijd:15
    Reden waarom jou personage daar zit:Jimmy wist sinds zijn 11e dat hij homo was maar wou het niet. Zijn ouders waren ook tegen homo's. Hij dacht dat als hij met meiden ging nemen dat het ophield maar dat was niet zo. Jimmy werd erg agressief en zijn ouders konden der niet meer tegen. Toen Jimmy vertelde dat hij homo was was dat 'de druppel'voor zijn ouders en stuurde hem naar het Relinquere Institute.
    Uiterlijk:


    Jimmy draagt vaak gekleurde broeken met een blouseje erover heen. Hij draagt ook vaak een pet of zijn mutsje.
    Karakter:Jimmy kan soms agressieve aanvallen krijgen en is ook erg sterk. Jimmy is erg netjes en ook best ijdel met zijn kleding en haar.Hij had veel vrienden maar toen hij 'uit de kast' kwam lieten ze hem allemaal vallen.
    Hobbies: Piano spelen en muziek luisteren. Hij is ook goed in basketbal.
    Familie: Jimmy had eerst een broer maar die is gestorven toen Jimmy 13 was. Dus hij woonde alleen met zijn moeder en zijn vader.Zijn vader is best jong. Hij heeft een hele slechte band met zijn ouders.Zijn broer was de enige waarmee hij een hele goeie band had. Als je niet wist dat hun broers waren dan was het net alsof ze beste vrienden waren.
    Extra:Jimmy heeft op zijn pols een klein kruisje met daar achter de sterfdatum van zijn broer getatoeëerd.
    titel:-
    Wil je gewaarschuwd worden?Ja graag:D

    Een homo:)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 18:58 ]

    Is.. is dat... Justin Bieber..?

    D:
    De horror... de horror... de horror...

    Randomness schreef:
    Is.. is dat... Justin Bieber..?

    D:
    De horror... de horror... de horror...

    Over die foto van mij!? than NO!!!!!!!!! ieeww

    quin98 schreef:
    (...)
    Over die foto van mij!? than NO!!!!!!!!! ieeww

    * sigh *
    Thank God.

    Randomness schreef:
    Is.. is dat... Justin Bieber..?

    D:
    De horror... de horror... de horror...


    Nee, David Rodriquez. 0;

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:41 ]

    Wanneer komt de rollenverdeling nouuu?


    Weird is Wonderful.