• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Ik knik overtuigd. "Je kunt er niet echt iets opplakken, misschien een beetje irritant, ofzo?" Ik wijs naar de ipod die ze in haar handen houd en vraag:
    "Hoe dan ook, waar luister je naar?"

    [Luke's ogen zijn een lichte kleur bruin/groen]


    Love is louder.

    Cassie
    'Je kunt er niet echt iets opplakken, misschien een beetje irritant, ofzo?' Dan wijst hij naar mijn iPod. 'Hoe dan ook, waar luister je naar?' vraagt hij. Ik glimlach even naar hem en doe dan een van de oortjes in zijn oor. 'Hier luister ik altijd naar als ik een beetje moet kalmeren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke harrison
    "Your song." Grijns ik als ik de eerste lyrics hoor. "Ik luister het ook wel eens, maar liever van Ellie Goulding. Deze versie ken ik niet, alluwel het wel goed is" Ik knik mee op de muziek en onbewust playback ik de woorden mee.


    Love is louder.

    Cassie
    'Your song,' grijnst hij. 'Ik luister het ook wel eens, maar liever van Ellie Goulding. Deze versie ken ik niet, alluwel het wel goed is'. Ik lach zachtjes als ik zie dat Luke de worden mee playbackt. 'Ik heb 4 versies van Your Song er op staan,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    luke harrison

    "Dus van hem, ellie goulding, orginele versie en one direction?" Gok ik met een grijns op mijn lippen, hopend dat ik het juist heb.


    Love is louder.

    Cassie
    'Dus van hem, ellie goulding, orginele versie en one direction?' zegt Luke. Ik knik, 'goed gegokt,' grinnik ik waarna ik me iets bedenk, 'Wacht, ik heb er zelfs 5. Kan je ook raden van wie de 5e is?' vraag ik met een kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    luke harrison
    "Janet devlin, misschien?" Deze keer ben een stuk minder onzeker, er zijn zoveel mensen die het lied gezongen hebben.


    Love is louder.

    Cassie
    'Janet Devlin misschien?' vraagt hij. Ik glimlach naar hem, 'alweer goed gegokt,' zeg ik. 'Dus naar welke muzieksoort luister jij?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik glimlach breed als ik het weer eens juist had. "Gewoon van alles eigenlijk, van rustige muziek als dit, naar dubstep, naar metal." Ik vis nu zelf mijn goedkope mp4 uit mijn broekzak en ga even door de muziek.


    Love is louder.

    [oh trouwens, ik was aan het eten. Excuses :Y)]


    Love is louder.

    Yulia Nena Katineh
    Geruisloos sta ik op. Ik knipoog naar Cassie. Vervolgens loop ik naar de grote kamer en ga daar liggen op een oud matras.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [geeft niet a. Ik had ook niet gezegd dat ik moest trainen :P]

    Cassie
    'Gewoon van alles eigenlijk, van rustige muziek als dit, naar dubstep, naar metal,' zegt Luke terwijl hij een mp4 uit zijn broek zak haalt en door de muziek scrolt. Ik sta op en steek mijn hand naar hem uit, 'zin om te dansen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    'zin om te dansen?'
    Een beetje verbaasd door haar voorstel steek ik toch mijn hand naar haar uit. "Graag." stamel ik als ik eenmaal recht sta.


    Love is louder.

    Cassie
    'Graag,' stammelt Luke als hij overeind staat. Ik glimlach even naar hem, 'Okee, op wat voor een liedje wil je dansen? Meer rustig of wat energieker?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Nog steeds een beetje overweldigd door haar voorstel, haal ik een hand door mijn haar en blaas de lucht uit mijn longen. 'Okee, op wat voor een liedje wil je dansen? Meer rustig of wat energieker?'
    Over deze vraag denk ik even na, maar dan besluit ik hem te beantwoorden met een andere vraag: "Hangt er van af hoe je wilt dansen." Ik haal één van mijn wenkbrauwen op en een lach verspreid zich over mijn gezicht, zodat mijn ogen ook mee lachen.


    Love is louder.