• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Sorry, moest even eten.]

    Mickey
    'Dat héb je ook gedaan. Cassie, hou op, je hébt me misleid en gekwetst. Tuurlijk aanvaard ik je excuses niet, wat dacht je dan? Dat alles zou opgelost zijn met "het spijt me"?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Ik draai me van het meisje weg en spreek Mickey weer aan: "Jij hebt vast ook al stomme dingen in je leven gedaan, waar je spijt van hebt. Je kunt toch een kans geven? Gewoon weer normaal tegen elkaar doen?"
    Ik wacht zijn antwoord af al kauwend op mijn lip. Ik haat mensen die ruzieën, het is één van de meest walgelijke dingen die mensen kunnen doen. Elkaar in de haren vliegen, gewoon omdat het kan.


    Love is louder.

    Cassie
    Ik negeer eventjes wat de jongen zegt en kijk naar Mickey, 'en je denkt dat je mij niet hebt gekwetst door me een bitch te noemen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yulia Nena Katineh
    Ik blijf zwijgend zitten. Ik hoor geschreeuw buiten en vraag me af wat er aan de hand is, maar ik blijf op mijn hoede zitten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luke Harrison
    Ik besef plots waar ik mee bezig ben, ik ben hier amper een uurtje, misschien twee. En nu probeer ik de held uit te hangen. Ik slik ongemakkelijk en ga tussen de twee uitstaan. Mijn blik glijd nog even over de twee figuren voor ik hhet pand weer inglip.


    Love is louder.

    Mickey
    'Als jij me niet had gebruikt, dan had ik je geen bitch genoemd!' roep ik naar Cassie.
    Luke draait zich om en loopt het pand weer binnen, maar ik focus me op Cassie. Luke kan me gestolen worden!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik kijk hem geirriteerd aan, 'hoe vaak moet ik nog sorry zeggen? En hoe kan ik het goed maken dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    Ik zucht. 'Als je je sorry niet meent, kàn je het niet goedmaken,' zeg ik en ik merk op dat mijn stem gebroken klinkt.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Caasie
    Ik kijk hem even aan, 'wie zegt dat ik het niet meen?'

    [Heb nu gym dus moet gaan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, is goed. Tot later!]

    Mickey
    'Zo klinkt het anders toch niet...'
    Ik kijk haar aan, maar kijk snel weer weg. Ik heb nu geen behoefte aan doordringend in iemands ogen kijken. Ik draai me hoofdschuddend om en loop terug het pand binnen.
    Wie weet wat Luke ondertussen met Yulia heeft gedaan, ze zijn namelijk alleen binnen...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Ik was nog maar net het pand binnen gegaan en ik zie Yulia alleen en zwijgend zitten. Ze staart voor zich uit op een dromerige manier, ik besluit haar niet te storen en een eindje van haar vandaan ook te gaan zitten.


    Love is louder.

    Mickey
    Als ik binnenkom, zie ik Luke een eindje van Yulia vandaan zitten. Goedkeurend knik ik.
    Ik loop naar Luke toe en ga naast hem op de grond zitten. 'Hé.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    "Hé" antwoord ik droogjes terug, mijn gedachten vliegen terug naar de mep die hij het meisje had verkocht. Ik wou hem graag vragen over wat het allemaal ging, maar hield mijn lippen wijs op elkaar gedrukt.


    Love is louder.

    Mickey
    Ik probeerde iets te bedenken om de ongemakkelijke stilte te verbreken. 'Dat van buiten... Hecht er maar niet te veel belang aan,' zeg ik dan maar.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    "Eerlijk gezegd, heb ik er niet veel van gehoord. Ik begrijp dat ze met je heeft geflirt, jij apprecieerde dat duidelijk niet. Dat is alles wat ik er van snap." Ik haal mijn schouders op en pulk aan mijn schoen.


    Love is louder.