• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    "Vreemd hoe je van mensen kunt houden, die je eigenlijk totaal verachten, niet?" zeg ik afwezig als ik kijk naar grijze wolken die voorbij drijven.
    Ik moet toegeven, ik ben nogal een dromer en lijk soms wel in ver-weg-istan te zijn met mijn gedachten.


    Love is louder.

    [mag Cassie jullie storen? Zo ja, waar zijn jullie (:?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oh, ik moet naar de bank, dus ik denk dat ik pas deze namiddag terug online kom.]


    Love is louder.

    [We zijn buiten aan het pand trouwens]


    Love is louder.

    Mickey
    'Mh mh...' knik ik achterdochtig. Ik zei het toch: een rare jongen.

    [@Cassie, tuurlijk. We zijn buiten, gewoon voor de deur.]
    [@Luke, is goed. Dag!]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik kijk nog even naar Ty en Jeremy, 'ik ga even naar buiten'. Zeg ik waarna ik naar buiten loop. Buiten zie ik Mickey en een andere jongen staan. 'Hee,' zeg ik tegen ze terwijl ik even een hand door mijn haar haal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Hé,' hoor ik een meisje zeggen. Ik draai me om en zie Cassie staan. Meteen rol ik met mijn ogen. Ik was de gebeurtenis tussen ons nog niet vergeten...
    'Wat?' snauw ik.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Mickey rolt met zijn ogen, 'wat?' snauwt hij. Ik trek mijn wenkbrauw even op, 'niks, het toch niet verboden om hier te staan?' antwoord ik op een kalme toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Heb ik toch ook nooit gezegd?' ga ik verder. Zelfs al was Cassie's antwoord heel kalm, ikzelf ben heel opgefokt. Maar, wat ik zei was waar. Ik had nooit gezegd dat het verboden was om daar te staan.
    'Waarom ben je hier?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op, 'weet ik veel. Gewoon een luchtje scheppen. Daar heb je toch geen problemen mee hoop ik?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Met dat luchtje scheppen niet, nee. De plaats waar je dat doet daarentegen...'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik zucht even, 'het spijt me dat ik met je flirtte okee? Maar je had ook gewoon gelijk kunnen zeggen waarom je moest lachen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Wacht... wat? Heb je je nu net verontschuldigd...?' vraag ik oprecht geschrokken.
    'Wie... bén jij?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik rol even met mijn ogen, 'doe niet alsof ik een of andere bitch alleen maar omdat in met je flirtte en er verder niks voor voelde. Je bent gewoon te jong.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Dus je wilt dat ik lieg? Want jawel, je bent wel degelijk "een of andere bitch". Dat je daar zelf bent opgekomen... Wauw, wat een verassing,' zeg ik sarcastisch, waarop een arrogante blik volgt.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein