• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mickey
    'Ehm.. ja, soort van. Ze deed iets en ik lachte. En omdat ze wilde weten waarom ik lachte, begon ze met me te flirten. Om het even kort samen te vatten,' leg ik aarzelend uit.
    Nu klonk het niet meer waardig om zo boos over te zijn...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    "Wat deed ze dan? Dat zo grappig was?" vraag ik met één wenkbrauw opgeheven. Is dit de reden om haar te slagen? Om elkaar zo staan toe te roepen buiten. Ik weet niet hoor.


    Love is louder.

    Mickey
    Ik twijfel of ik het zou zeggen. Dat zou toch niet eerlijk zijn...? Cassie wist het ook niet, dan mocht Luke het ook niet weten.
    'Niets,' zeg ik dan maar.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    "Als het niets is, moet je toch ook niet zo bot tegen haar doen? Ze wou er gewoon achter komen, maar als jij niets lost... Zou ik ook wat extremere maatregelen gaan gebruiken."


    Love is louder.

    Mickey
    'Natuurlijk is het wel iets! Ik word niet voor niets kwaad! Ik ga het gewoon niet aan jouw neus hangen, oké! Het zijn jouw zaken helemaal niet!' zeg ik, weer wat luider.
    'Jezus, jij bent al even erg als Cassie!'
    Ik draai mijn hoofd koppig van Luke weg en staar naar de muur, de muur waarvan ik ondertussen elk gaatje al ken.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Sorry dat ik een tijdje niets heb geantwoord. D: Waar kan Dean inspringen? :p]


    Take me to wonderland

    Luke Harrison
    Ik moet een grinnik onderdrukken, hij heeft wel een temperament.
    "Zo bedoelde ik het toch niet, Mickey. Goed, ik snap dat je het niet aan mijn neus wilt hangen, omdat ik nieuw ben ik en ik zou het niet begrijpen, blahblahblah. Snap ik heus wel."


    Love is louder.

    Mickey
    'Waarom vroeg je het dan? Urgh!' vraag ik, terwijl ik nog steeds naar de muur blijf staren.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    "Ik weet niet, voor het geval je dat wel wou, misschien?" Mijn stem blijft luchtig klinken, maar die van hem lijkt nu al zo geïrriteerd.


    Love is louder.

    Mickey
    'Kijk, laat me je één ding zeggen. Als ik je er niets over vertel, kunnen we er misschien beiden voordeel uit halen. Uit wat ze deed, bedoel ik.'
    Ik kijk Luke aan en grijns gemeen. Je weet wel, zo'n grijns zoals de slechterik in tekenfilms.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison.
    "Beide? uhm. Ik weet niet... wat voor voordelen zou ik er uit kunnen halen?" Ik bijt op mijn lip, maar ben nu al vastberaden. Zijn grijns leek me uit te dagen, als je mij uitdaagt. Is het game on.


    Love is louder.

    Mickey
    'Als je meedoet, zal je daarachter komen. Maar dan moet je het spelletje wel even met me gaan meespelen,' daag ik hem nog wat meer uit.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Ik kijk hem twijfelend aan: "Ik weet niet hoor, kun je niet wat preciezer zijn?" ik haal één wenkbrauw op, in de hoop dat ik hem zo misleid en hij wat meer lost over zijn plannen.


    Love is louder.

    Mickey
    'Nee, dat gaat niet. Je moet me vertrouwen, anders geen voordelen voor jou. Je kan kiezen, ofwel doe je mee en haal jij er ook voordeel uit, ofwel doe je niet mee en zit je hier voor de rest van je leven met deze dakloze kinderen opgescheept. Your choice.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Wat had ik eigenlijk te verliezen? Buiten misschien een greintje waardigheid. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. "Hoe kan ik je vertrouwen, als je me eerst een klootzak, etc. noemt. Dat zul je toch even moeten bewijzen."


    Love is louder.