• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Dus ik ben een bitch omdat ik met je flirtte maar er voor de rest niks mee bedoelde? Laat ik het je alvast zeggen: dan zijn er heel veel bitches op de wereld,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yulia Nena Katineh

    Luke en Mickey stonden op en liepen weg. Ik blijf stilletjes zitten en begin hoofdpijn te krijgen. Waarschijnlijk begint de drank uit te werken. Nors kijk ik voor me uit.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    'Nee, je bent een bitch omdat je met me flirtte en dat alleen maar deed om erachter te komen waarom ik lachte. Dàt is waarom je een bitch bent.'
    Nadat ik dat zeg, mep ik Cassie op haar wang. Niet hard, want het wordt niet rood, maar ik vermoed dat ze het toch gevoeld heeft...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik kijk kijk Mickey woedend aan. 'Stoer hoor, een meisje slaan. En als je het gewoon gelijk had gezegd had ik ook niet met je hoeven te flirten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Als jij hetgeen waardoor ik moest lachen niet gedaan had, had ik niet gelachen, had jij niet met me hoeven flirten en was je nu geen bitch,' kaats ik terug.
    Ik kruis mijn armen en kijk haar arrogant aan. Oh yeah, I went there.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik doe een stap naar Mickey toe als hij me arrogant aankjijkt. Ik zet mijn handen in mijn zij, maar iets te snel want ik voel even pijn bij mijn ribben. 'Je had ook weg kunnen gaan toen ik met je aan het flirten was,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    Cassie zet een stap naar me toe. Ze zet haar handen in haar zij, maar even betrekt haar gezicht. Dan gaat ze dreigend verder. 'Je had ook weg kunnen gaan toen ik met je aan het flirten was.'
    'Ja. Dat had ik kunnen doen, ja. Maar dat heb ik niet gedaan. Problemen mee? En trouwens, jij zou ook niet weggaan als er plots een jongen met je komt flirten.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Jij bent degene die er een probleem van maakt hoor,' zeg ik, 'en als de jongen knap genoeg is zou ik inderdaad blijven staan. En doe niet net alsof je het zo erg vond,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Och, ik doe niet alsof ik het erg vond, integendeel! Ik vind het erg dat je het gewoon hebt gedaan om iets van me gedaan te krijgen! Je hebt me gewoon gebruikt, en je ziet het niet eens in!' roep ik.
    Ik heb het gevoel dat ik helemaal rood wordt door de inspanning, aangezien mijn gezicht ook heel warm aan lijkt te voelen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Zijn hoofd wordt een beetje rood. 'Ik heb je niet gebruikt! Okee misschien een heel klein beetje! En ik heb toch gezegd dat het me spijt?!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    Als Cassie beweert dat ze me niet gebruikt heeft, valt mijn mond open. 'Oké, misschien een heel klein beetje,' herpakt ze zich dan.
    'Een heel klein beetje?! EEN HEEL KLEIN BEETJE?! JE HEBT ME GODVERDOMME HELEMAAL MISLEID!' val ik tegen haar uit. Oops, hopelijk is ze niet doof...
    'En spijt komt altijd te laat! Wat gebeurd is, is gebeurd, je kan het niet terugdraaien. Je had moeten nadenken voor je het deed! Je kon het ook gewoon vergeten! Nu weet je het toch nog steeds niet, maar nu heb je me wel gekwetst!'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Ik rol mijn ogen, ik snap niets van het argument. Het enige wat ik had gezien uit een ooghoek was wanneer Mickey het meisje sloeg. En net was ik nog een klootzak?
    Het is duidelijk dat het meisje iets fout had gedaan, hij misschien ook wel. Ik heb geen idee en wil me liefst buiten het gesprek houden, maar zoals gewoonlijk kan ik mezelf niet tegen houden.
    Ik zet me af van de muur en ga tussen hen beiden in staan. "Kunnen jullie dit niet gewoon even achter jullie laten? Zoals volwassenen? Wat gebeurt is is gebeurt, ik hoop dat jullie er beiden spijt van hebben, wat het ook was. Maar er over blijven roepen naar elkaar maakt niets goed, oké?"


    Love is louder.

    Cassie
    Ik kijk even naar de jongen die tussen ons in komt staan. 'Ik heb al tegen hem gezegd dat het me spijt maar hij wil me niet geloven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik voel me net een schooljuf die een ruzie tussen twee 5 jarige moet bijleggen. Ik knijp met mijn duim en wijsvinger even gefrustreerd in mijn neusbrug en knijp mijn ogen daarbij ook toe. "Goed, goed, waarom gelooft je niet denk je?"


    Love is louder.

    Cassie
    'Omdat hij vindt dat ik een bitch ben. Dat ik hem heb "misleid" door een beetje met hem te flirten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered