• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hayley Celine Grey
    Ivar kijkt me even zuur aan en wendt dan zijn blik af. ‘Wie heeft er zin om een stuk te rennen?’ vraagt een ander meisje dan. 'Ik wel,' zegt Ivar met een kleine grijns. 'Ik bedoelde niet dat je een kast bent ofzoiets hoor,' zeg ik tegen Ivar, 'Want je lijkt niet echt op een kast'. Ik kan mezelf wel slaan na die onnozele opmerking.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Clemence Jane' Hole
    Ik glimlach, en wijs naar een stukje open bos. Er staat een klein, poppenachtig huisje. Ik glimlach, het voelt echt als thuis.
    Het bos, mijn pleegouders. Zodra de auto stilstaat, zie ik mijn pleegmoeder bezorgd de deur openen. Ze heeft een okerkleurige huid, en donker haar en ogen. Ze glimlacht vrijwel direct wanneer ze Liam en mij ziet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Biw, iets gemist?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza Josey Willows

    ‘Nou zeg, ik maakte maar een grapje,’ reageerde ik op Ivar’s zure blik maar lachte toen zachtjes om zijn gegrinnik. ‘Ik wel,’ antwoorde hij met een kleine grijns op mijn vraag om te rennen. 'Ik bedoelde niet dat je een kast bent ofzoiets hoor, want je lijkt niet op een kast,’ zei het meisje langs me tegen hem en ik beet stiekem op mijn onderlip om niet in lachen uit te barsten. Niet om haar uit te lachen maar vanwege de reactie. ‘Kom op dan, wedden dat ik sneller ben,’ reageerde ik daarna tegen Ivar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Drew Pryst

    Ik loop om en help Jane uit de auto. Ik loop samen met haar naar het huis toe waar haar pleeg moeder wacht. Ik glimlach wat onzeker naar haar en steek mijn hand naar haar uit. 'Ik ben Liam mevrouw.'

    [Kan het zijn dat haar pleegvader van wolven weet en weet dat hij een wolf is?]

    [Konden die wolf roedel dingen ook niet iets met gedachtes ofzo in twilight?]


    I only miss you when I'm breathing

    [Niet veel gemist, heb even bij gelezen]

    Teske Velez

    Ik volgde het gesprek maar halfjes. Ik wist nu wel hoe iedereen heette. 'Ik ben trouwens Teske,' zei ik vlug. Want als ik het goed had begrepen gingen er een paar rennen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Spyclon schreef:
    [Konden die wolf roedel dingen ook niet iets met gedachtes ofzo in twilight?]


    [alleen in wolfvorm volgens mij :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jammer xd
    Ik ga nu douchen tot zo...]

    Ivar Chesule

    Ik negeer Haley even, want ze zag er een beetje verlegen uit na die opmerking. Ik kijk even in Eliza haar ogen 'Kom op dan, wedden dat ik sneller ben.' zegt ze. Ik grijns weer even, 'Heel misschien hier wel, maar in Verona niet.' fluister ik terwijl ik naar haar toe loop en naast haar ga staan.


    I only miss you when I'm breathing

    [Inderdaad :] & Jaah, isgoed ^^]

    Clemence
    Mijn pleegmoeder, Samanthe, neemt zijn hand aan, en aait vervolgens over mijn wang. "Aangenaam, jongen. Ik ben Samanthe. Zul je goed op haar letten?" Glimlacht de vrouw. Ik heb geen idee waar ze het over heeft, iets waardoor ik ongemakkelijk naar mijn schoenen staar. Vervolgens komt mijn 'vader' met hout in zijn handen het bos uit. "Samanthe." Glimlacht hij.
    De manier waarop die twee na al die jaren naar elkaar kunnen kijken.. Ik glimlach als hij mijn naam verrast uitspreekt. "Gevallen." Vervolgens kijkt hij naar Liam. Samanthe knikt kort naar Eawinn, mijn 'vader', iets waarop hij goekeurent knikt op één of andere vage manier, richting Liam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Mooi dan kennen haar pleegvader en Liam elkaar]

    Liam Drew Pryst

    Ik glimlach als ik Eawinn zie ik knik naar hem. 'Leuk je te zien.' Glimlacht hij en steekt zijn hand naar me uit. Ik neem hem aan. 'Ze is uhm gevallen ja dus ik heb haar naar huis gebracht.'

    Eliza Josey Willows

    ‘Heel misschien hier wel, maar in Verona niet,’ fluistert hij terwijl hij naar me toe loopt en langs me komt staan. ‘Oh, ik durf zelfs die uitdaging aan te gaan,’ reageer ik zacht terug. ‘Dan ben ik juist twee keer zo snel,’ grinnikte ik er achter aan en begon langzaam te rennen. Dat was het eerste wat ik ging doen als ik terug in Verona was, m'n spullen thuis droppen en als een gek door het bos heen rennen. Op vier poten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Clemence Jane
    Eawinn knikt vriendelijk. "Goed je te zien, jongen." Hij glimlacht, nodigt ons beiden binnen uit. "Gaat het allemaal weer?" Glimlacht Samanthe moederlijk.
    In feiten is ze mijn moeder, en ik haar dochter.
    "Echt, door Liam." Glimlach ik, waarna ik mezelf mee laat slepen naar binnen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    "Echt, door Liam." Ik word mee getrokken net als Clemence en glimlach naar haar moeder. 'Ik heb alleen naast je bed gezeten.' Grijns ik en knipoog naar haar.

    Jenna Grace Myrone
    Ik slenter een beetje door Verona. Ik en Patchie zijn net met onze ouders aangekomen. Patch is niet alleen mijn adoptiebroer maar ook mijn beste vriend. Mijn transformatie heeft jammergenoeg een muur tussen ons gezet. Hij kent me beter als ik mezelf en hij voelt zich beledigd omdat ik hem niet vertel wat er aan de hand is.


    Remember to be ridiculous.