• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Ze glimlacht naar me en legt haar hand in die van mij. Ik glimlach als ik het zie. Het was voorbestemd. Ik wist nu zeker dat ik ingeprint was. Ze liet mijn hart sneller kloppen en het was door haar dat ik nog kon ademen.

    Eliza Josey Willows

    ‘Ohw, dat is balen. Hopelijk doet de leraar dan niet al te moeilijk,’ reageerde ik terwijl we op het sportveld aankwamen. Daar stonden Ivar en JJ al, samen met nog een meisje, op het veld. Ik snoof de natte buitenlucht op en glimlachte breed. ‘Ik heb er in iedergeval zin in.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Clemence Jane' Hole
    Ik glimlachte naar de zuster die de kamer binnenliep. "Alles oké?" Glimlachte deze moederlijk, waarop ik knikte.
    Na enkele testjes mocht ik eindelijk naar huis.
    "Breng je me?" Prevelde ik met enige twijfeling.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    JJ Jones
    'Eey JJ!' roept Ivar waarna hij mijn kant oploopt. 'Eey, hoe gaat ie? Had je de eerste twee lessen niet gezien.' Ik grinnik even, 'gaat wel goed hoor. En had niet zo zin in les dus besloot het maar te skippen,'

    Hayley Celine Grey
    Ik kijk even op als ik twee meisjes het veld op zie lopen. Dan twijfel ik even maar loop dan richting de twee jongens. 'Ehm, hoi,' begroet ik ze voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar Chesule

    'Gaat wel goed hoor. En had niet zo zin in les dus besloot het maar te skippen,' grinnikt hij. Ik grinnik ook even en kijk dan naar het meisje wat er eerst ook al bij kwam staan, 'Ehm, hoi.' zegt ze. 'Heey,' antwoord ik daarna met een kleine glimlach.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    ‘Ik heb er in iedergeval zin in,’ zei ze en ik glimlachte. Ik keek even weer naar de jongens en zag dat er een meisje bij was komen staan. Ik liep naar hun toe. Wist ik hun namen nog wel? Ik begroette ze.

    [Ik ben zo wel ff naar me pa ;d rond half 10 ben ik er wel weer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JJ Jones
    Ik kijk even naar het meisje dat er bij is komen staan. 'Hee!' begroet ik haar vrolijk. Ik begin een beetje met mijn benen te tikken en hoop dat de les zo gaat beginnen.

    Hayley Celine Grey
    Ik lach eventjes om de vrolijke begroeting van een van de jongens. 'Heey,' zegt de andere jongen, Ivar als het goed is, met een kleine glimlach. 'Dus,' begin ik, 'enig idee wat we gaan doen? Ik ben Hayley by the way,' zeg ik terwijl ik mijn haar in een staart doe.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 20:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza Josey Willows

    Samen met Teske liep ik richting Ivar, JJ en het meisje. 'Hey,'begroette ik beide, net als Teske deed. Bij soortgenoten voelde ik me meteen een heel stuk gemakkelijker, waarom? Geen idee.

    [zien we je dan ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar Chesule

    'Heey allemaal, ik ben Ivar,' stel ik me dan voor met een lach aan iedereen. 'We zijn weer is populair hoor,' grinnik ik daarna zacht tegen JJ als iedereen naar ons toe komt.


    I only miss you when I'm breathing

    Liam Drew Pryst

    "Breng je me?" Ik knik. Ik loop saen met haar lopen we naar mijn auto.
    Ik stap in en kijk haar aan. 'Naar school of huis?' Ik start de motor
    en verlaat het ziekehuis terrein.

    [Liam was gewoon even met de auto gegaan]

    JJ Jones
    'Heey allemaal, ik ben Ivar,' zegt Ivar. 'We zijn weer is populair hoor,' grinnikt hij daarna zachtjes tegen mij. Ik lach ook eventjes en kijk de anderen aan. 'Ik ben JJ,' zeg ik dan tegen het meisje.

    Hayley Celine Grey
    'Heey allemaal, ik ben Ivar,' zegt de jongen die dus inderdaad Ivar heet. De andere jongen stelt zich voor als JJ. Ik lach zachtjes als ik hoor wat Ivar tegen JJ zegt. 'Is Ivar niet een soort kastgeval ding van de Ikea?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza Josey Willows

    Ik snoof licht om Ivars reactie. ‘Populair, mochten jullie willen,’ plaagde ik en liet mijn blik vervolgens over het veld heen glijden. ‘Wie heeft er zin om een stuk te rennen?’ vroeg ik nadat ik mijn blik weer terug richtte op de mensen om me heen. Ik had zin om een stukje te rennen en aangezien de les nog niet begonnen was moest dat best even kunnen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sure ^-^

    Clemence Jane' Hole
    "Huis. School heeft vast naar huis gebeld." Glimlach ik flauw, waarna ik slik.
    "Ik heb gelogen, Liam." Prevel ik met gesloten ogen, waarna ik zachtjes zucht.
    "Eh.. Ik heb mijn echte ouders nooit gekend. Mijn ouders hebben me achtergelaten in het bos van Verona. Een oud Indianenstel heeft me groot gebracht. Ik woon ergens in het bos, ver weg van mensen en.." Ik zucht, en leun met mijn hoofd tegen het glas van het zijportier.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ivar Chesule

    'Is Ivar niet een soort kadtgeval van de Ikea?' vraag Hayley dan, ik kijk haar even zuur in naar ogen en wend daarna mijn blik af omdat ik het niet lang denk vol te houden. 'Populair, mochten jullie willen.' zeg Eliza daarna, 'waardoor ik haar ook even zuur aan kijk. 'Wie heeft er zin om een stuk te rennen?' vraagt ze daarna. Ik grinnik even, 'Ik wel,' antwoord ik met een kleine grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Liam Drew Pryst

    Ik luister en knik. 'Goed zeg maar waar ik er in moet.' Ze wijst en ik
    rij het bos in. 'Ik ken het hier ik kom hier zo vaak.' Glimlach ik en denk
    aan de rondes die ik ren als wolf.