• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eliza Josey Willows

    De leraren besloten direct om een ambulance te bellen en zodra deze aankwamen en zich met haar bezig hielde trok ik me iets terug. Plotseling was het op de gang een drukte van jewelste en wilde iedereen weten of zien wat er was gebeurd. ‘Er valt niks te zien,’ snauwde ik toen twee meisjes me zowat omver liepen om te gaan kijken en ik de ze duw terug gaf.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 19:47 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Drew Pryst

    Ik zie hoe ze Clemcence optillen en de ambulance in dragen. Ik duw mezelf
    door de menigte heen en blijf voor de wagen staan. 'I-ik moet met haar mee.' Een van de medewerkers kijkt me vragend aan.

    Hayley Celine Grey
    De leraren bellen een ambulance die het meisje mee nemen zodra ze aankomen. Het wordt druk op de gang en het andere meisje snauwt is tegen twee mensen. Dan gaat de bel en ik kijk even naar de jongen, 'ehm, ik ga maar eens. Mijn gymles begint zo,' ik glimlach nog even naar hem waarna ik me omdraai en richting de kleedkamers loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eh ik hou Teske wel bij gym.. Ik weet ff niet wat ik met dr kan doen XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Clemence Jane' Hole
    Het gemompel verdween op de achtergrond, en ik hoorde deuren sluiten.
    Mijn hoofd deed zeer, alles deed zeer. Was ik maar sterker geweest, was ik maar.. Het had niets uitgemaakt. Ik lig hier nu, en kan alleen maar hopen dat als ik straks mijn ogen open de pijn weg is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    'Zijn jullie familie?' Ik schud mijn hoofd. 'Is ze je vriendinnetje?' ik schud opnieuw mijn hoofd. 'Sorry maar.' Ik val haar in de rede. 'U moet me met haar mee laten gaan! Ze kent bijna niemand hier.' Ze knikt langzaam en dankbaar stap ik in.

    Clemence Jane' Hole
    De ambulance rijd weg, en ik hoor nog hoe een vrouw zachtjes tegen me praat. "Tegen de pijn. Ga maar slapen, meisje." Ze glimlacht, aan haar stem te horen.
    Ik voel een steek in mijn arm en vervolgens voel ik hoe ik langzaam wegzak.
    Alsof ik naar een wereld word gebracht waar alles beter is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Ik neem zonder erbij na te denken haar hand vast en kijk naar haar gezicht
    dat emotieloos staat. 'Het komt goed met haar.' Stelt ze me gerust en glimlacht naar me. Ik knik en bijt nerveus op mijn lip.

    Eliza Josey Willows

    Nadat het meisje was meegenomen door de ambulancebroeders liep ik richting de kantine. Ik moest nog vlug iets eten voordat ik richting gym ging. Buiten zag ik nog hoe dat Liam mee ging met de ambulance. Wat doet hij nou? Fronsend keek ik de ambulance na maar richtte me vervolgens terug op mijn brood.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Clemence Jane' Hole
    Ik knipperde langzaam met mijn ogen. Een felle lamp scheen in mijn gezicht, en ik volgde beduusd het gepiep naast me.
    Het rook naar ongetwijfeld ziekenhuis.
    Onzeker beet ik op mijn onderlip toen ik het tafereel met de trap herinnerde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Ik mocht op de stoel naast haar bed zitten. Ik kijk naar mijn schoenen
    en luister naar het rytmische gepiep van de aparaten. Ik zat hier
    nu al ruim een uur en nog steeds was ze niet wakker geworden. Ik maakte
    me zorgen ookal zei de zuster dat dat niet nodig was.

    Teske Velez

    In de kleedkamer trapte ik mijn schoenen uit. Ik wachtte tot dat er nog een paar meisjes waren voordat ik de gymzaal zelf in liep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Clemence Jane' Hole
    "Liam?" Prevel ik met een magere glimlach, verward omdat hij het is die naast me zit. Ik laat mijn ogen kort door de kamer gaan.
    Ik heb ziekenhuizen altijd al gehaat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    "Liam?" Ik kijk direct op en zie Clemence naar me kijken. Ik haal opgelucht adem. ´Ohh gelukkig je bent wakker.´ Ik ga dichter bij haar staan en kijk naar haar. 'Hoe voel je je moet ik een dokter halen?'

    Eliza Josey Willows

    Zodra ik mijn eten op had en mijn gymspullen weer had gepakt liep ik naar de kleedkamers om me klaar te maken voor gym. Daar aangekomen trok ik mijn laarzen, skinny en wijd shirt uit en verruilde deze voor een lange joggingsbroek, strak hempje en een paar sportschoenen. Ik glimlachte even vriendelijk naar een meisje wat aan de andere kant van de kleedkamer zat terwijl ik mijn veters vast maakten en mijn lange haren op een staart bond.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'