• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.




    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!





    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic:Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.





    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrije tijd.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Ze is zestien' glimlach ik. Ze was een leuke meisje maar nieta vergeleken Katherine. 'Achja ze is wel aardig maar meer niet. '

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Oh, dan kan ik haar wel aan! Nee hoor, grapje, ik zal heel braaf zijn,' grijns ik. Ik vertrouw Luke volledig en weet zelf heus wel dat hij veel van me houdt en dat die Tamara verder niets voor hem betekent.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Zullen we dan maar gaan? ' Ik grinnik en sta op zodat we naar het honkbal veld kunnen gaan. We stappen in mijn auto en rijden weg.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Bij het honkbalveld staan er al enkele kinderen.
    'Zijn dat ook leerlingen van jou? De leraar hoort er toch eerder te zijn?' grinnik ik. Ik ben echt benieuwd naar hoe Luke lesgeeft en vooral hoe hij met de kinderen omgaat.


    everything, in time

    Luke

    'Ja maar ze zijn vroeg. ' ik laat Katherine op de bank zitten. 'Okee we gaan beginnen! Zelfde teams als vorige keer. ' er worden groepen gemaakt en zoals verwacht komt Tamara in haar korte broekje naar me toe gerend. 'Luuuke? Is datbje zus?' Ze wijst naar Katherine. Ik schud mijn hoofd en begin de les.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik heb al snel door wie Tamara is en damn, zij ja niet lelijk. Even voel ik een steek van jaloezie door me heen gaan, maar ik spreek mezelf streng toe dat het onzin is en de steek verdwijnt. Ík ben Luke's vriendin tenslotte, zij niet.
    Ik voel en zie vanuit mijn ooghoeken dat er af en toe een blik van haar naar mij gaat, dat is een beetje ongemakkelijk, maar ik schenk er niet al te veel aandacht aan en concentreer me vooral op Luke, die echt op een leuke manier met hen omgaat.


    everything, in time

    Luke

    Max een klein 14jarog jongetje slaak een prachtige homerin. Als hij bij het laatste honk iets geef ik hem een high five. 'Goed gedaan! ' hij lachrnd verlegen . Max was echt een van de jonge talenten. Tamara is aan slag en nidt elke. Bal. 'Tamara komop je kan dit. ' ze kijkt me aan. 'help je me? ' ik zucht en ga achter haar staan en pak over haar handen heen vast de knuppel.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik bijt hard op de binnenkant van mijn wang. Goed, misschien heeft Tamara er echt moeite mee. Ik hou de twee goed in de gaten. Dan kijkt Tamara me zonder haar hoofd te draaien aan en grijnst ze uitdagend.
    'Wat? Ah, dat geloof je toch niet!' sis ik tegen mezelf. Luke schijnt het niet eens gezien te hebben. O, wacht maar kind, Luke krijg je toch niet.


    everything, in time

    Luke

    Tamara slaat en eens dan naar het volgende honk. 'Goedzo! We nemen even pauze.' Er worden waterflesjes gepakt en wat gegeten door de spelers. Ik loop naar Katherine toe. 'Hey hoe vind je het?'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Je doet het echt leuk,' knik ik glimlachend. 'Vooral die jongen die een homerun sloeg, wat een lief kind lijkt me dat. Bescheiden.' Ik leg glimlachend mijn hand op Luke's been en kijk het groepje etende leerlingen rond. Tot ik zie dat Tamara ons aankijkt, dan trek ik snel Luke naar ma toe en druk mijn lippen op die van hem.


    everything, in time

    Luke

    'Ja ik stel je anders zo wel voor. ' lach ik. Ze kijkt de groep rond. Ik zie haar naar tamara kijken en dan drukt ze plots haar lippen op die van mij. Ik kus haar gewillig terug.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Sorry sorry, dat moest even,' lach ik als ik Luke weer loslaat. 'Ik weet niet wat me bezielde, ik ben echt een jaloers kind,' grinnik ik.
    'Maar goed, dat voorstellen lijkt me een prima idee!'


    everything, in time

    Luke

    Ik laxh. 'Je hebt geen enkele reden om jaloers te zijn. ' ik neem haar hand vast en loop naar de groep. 'Zoals jullie on het publiek al zagen is dit meisje hier voor mij. Dit is katherine en ze is mijn lieftalige vriendinnetje.' Grijns ik.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Haai,' lach ik en sla mijn arm om Luke's middel. Een paar kinderen glimlachen, een aantal kijken met een uitdrukking alsof het hen niets interesseert.
    'Is de, eh, relatie serieus?' vraagt Tamara. Ik grijns. 'Behoorlijk ja.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Behoorlijk ja.' Ik glimlach en knik. Tamara haar gezicht betrekt. 'Goed zullen we weer verder gaan?' Katherine neemt plaats op de bank en wij gaan verder met de wedstrijd. Ik moest herinneren dat ik Max zou gaan aanbevelen bij de grotere club's.