• Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..



    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [I'm back guys, ik ga zo wel posten!
    Licht het aan mij of hebben jullie in drie dagen amper gepost?]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 12:17 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    Slaap had me goed gedaan, ik kon weer rationeel nadenken, dus was het tijd om iets goed te maken. Jonah en Lisa waren vast in zijn kamer, dus kleedde ik me in een witte broek en T-shirt voor ik naar de overkant van de gang liep. Ik klopte op de deur en hoopte op een antwoord, zouden ze al wakker zijn?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    Half uitgeslapen en gekalmeerd loop ik wat doelloos door het gebouw, ik had geen idee waar Noëmi was...
    Ik zie haar pas als ik de trainingzaal inloop, ze is erg geconcentreerd en lijkt me niet te horen. Ik sluip naar haar toe tot ik achter haar sta.
    'Boe!' fluister ik, ik was bijna tot vlak achter haar gekomen dankzij mijn lichte tred.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {Ben er weer :D. Kom terug uit Maastricht :). Wie/wat/hoe/waar/wanneer?}


    Tijd voor koffie.

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 12

    Half uitgeslapen en gekalmeerd loop ik wat doelloos door het gebouw, ik had geen idee waar Noëmi was...
    Ik zie haar pas als ik de trainingzaal inloop, ze is erg geconcentreerd en lijkt me niet te horen. Ik sluip naar haar toe tot ik achter haar sta.
    'Boe!' fluister ik, ik was bijna tot vlak achter haar gekomen dankzij mijn lichte tred.


    [haha idd klopt, sinds jij weg bent geweest is er vrij weinig gepost:P]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Boe!' hoor ik ineens achter me.
    Ik gil, laat mijn mes vallen en spring een paar meter de lucht in. 'Fred!' roep ik naar hem als ik zie dat hij het is. Ik voel mijn hartslag zo ongeveer in mijn keel.
    Dan begin ik te grijnzen. 'Niet te geloven dat ik van je moest schrikken. Ik had je wel kunnen vermoorden. Het was maar goed dat ik hem liet vallen, haha.' Ik grijp het mes van de grond.
    'Heb je een beetje lekker geslapen?'

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 16:02 ]

    {Wat is er allemaal gebeurd?}


    Tijd voor koffie.

    [Niet zo veel hoor!]

    Frederick Smith, district 12

    'Ik wil je niet beledigen hoor, maar ik sta ver genoeg om niet door een gewoon mes geraakt te worden,' grijnsde ik, ik nam er ook één.
    'Laat je beste truck maar zien!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik klop stilletjes op de deur van Melissande, volgens mij sliep ze al lang, lang genoeg, ik wou haar nog iets bijbrengen in die trainingszaal nu ik de kans had. Die extra dag was misschien we vreed, maar ik kon hem beter gebruiken om mijn tribuut er doorheen te slepen.
    'Melissande? Doe je sportieve kleding aan? We gaan eten en dan trainen!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    ik ben zo onder de indruk van alles, dat ik een tijdje helemaal niks merk. het eerste wat ik merk is een klopje op de deur. Snel spring ik van het bed af, trek wat kleding aan die op de grond ligt, gooi een broek naar Jonah en open de deur. daar zie ik Freya staan. 'hoi' zeg ik terwijl ik naar de grond kijk. ik voel meteen dat mijn wangen rood worden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    {Handig? :-P, is dit de dag van de spelen?}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki
    Ze steken me, met de scherpste messen. Ik ga dood. Maar ik blijf leven. Er worden pijlen dwars door me heen geschoten, ik word door zwaarden gestoken, maar ik sta ernaast, zie het, en voel het.

    "Melissande? Doe je sportieve kleding aan? We gaan eten en dan trainen!"
    Ik schiet overeind. Als ik zie dat het niet is, laat ik me achterover vallen. "Ja ik kom!", roep ik, en ik pak een sportieve outfit. Ik schiet de deur uit. "Ben er." zeg ik, en we lopen naar de eetzaal. Ik pak een chocoladecroissant, en eet hem op. Ik moet iets eten, anders val ik nog af voor de spelen beginnen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Annabeth December Dewi Claire, mentor district 13

    'Gaat het? Je ziet een beetje bleek,' merk ik op. Ik nam een tas koffie en een muffin, ik had energie nodig, ik trainde haar toch net iets liever zelf dan haar alleen aan de trainers in het centrum over te laten. Ze waren goed, maar ze begrepen de tributen niet zoals ik, ik wist net iets te goed hoe dit voelde...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    'Hey.' Ik glimlachte vriendelijk.
    'Ik wil me even verontschuldigen voor dat gedoe van gisteren. Nolan heeft jullie vast bevelen gegeven, maar ik wil dat jullie weten dat je van mij geen last heb. Doe gewoon wat jullie willen, oké? Ik laat me niet meer zo gaan, ik red me wel. Duss uhm, veel succes en geniet nog van vandaag,' mompel ik, ik loop naar de deur voor ze iets kunnen zeggen. Het bloed stijgt naar mijn gezicht, dus ik richt mijn blik op mijn schoenen terwijl ik over de gang terug naar mijn kamer loop. Ik zak tegen de deur en bijt op mijn lip, dat had erger gekund...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik begon te lachen en kneep iets feller in het handvat. Ik stak naar voren, raakte Fred Net niet, dook opzij en sprong naar voren, zodat ik achter hem kwam te staan. Ik draaide me om en bewoog mijn wenkbrauw uitdagend op en neer.




    [nee we zijn nog steeds in het Capitool.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:32 ]

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    ik ren achter Freya aan. "wacht, het kan me niet schelen wat jij van mij vindt. we weten allebei dat er niet meer dan 2 tributen overleven, en ik, ik. Ik wil dat jij daar één van bent" zeg ik waarna ik haar blik ontwijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    {Wanneer beginnen de spelen dan? Ik dacht dat die vandaag begonnen.}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki
    Ik glimlachte zwakjes en knikte. "Nee, alles oké. Kutdroom gehad.". Als we klaar zijn met eten, lopen we naar de trainingszaal. "Ik ga de... knuppel eens proberen." zeg ik, en ik loop ernaartoe. Precies wat ik nodig heb. Ik loop naar de houten oefenpop, en zet mezelf schrap.

    Ik begin het ding zo hard als het kan te meppen. Ik stel me voor dat dit het capitool is. Iedereen die er woont, de presidenten, en alle verraders. Ik sla ermee in het rond. Ik weet dat ik het niet helemaal goed vastheb, maar dat maakte me niks uit.

    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Ik liep door de gangen, op zoek naar Noëmi. Uiteindelijk vond ik haar bij Fred. Ik leunde tegen de muur aan, en zei niks. Ik zat in een tweestrijd. Natuurlijk is het fijn dat ze het naar haar zin heeft. Ik was blij voor Noëmi. Maar aan de andere kant... Dit was wat het Capitool graag wilde. Vrienden, stelletjes misschien. Ik liep verder. "Hoi!" begroet ik Noëmi.


    Tijd voor koffie.