• Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..



    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Noëmi Crowe || District 12

    'Hé, Celia!' riep ik haar toe, terwijl ik mijn grijnzende blik niet van Fred afwendde. 'We zijn bezig met een Real-Life-training. Nog enig advies?'
    Ik keek mijn mentor voor een moment aan en keek toen weer naar Fred.

    Frederick Smith, distict 12

    'Mooi gedaan hoor,' glimlachte ik. Ik maakte een schrijnbeweging en iel toen onverwacht aan vlak naast haar lichaam. Ze werd afgeleid door haar mentor, ik maakte de omgekeerde draai die zij gedaan had en raakte twee keer haar schouder met het hand zonder mes, het waren de gespannen spieren in haar nek, door de klap zouden haar armen en schouders lossen voelen, als dat nog werkte... Zou je zoiets vergeten wanneer je het niet meer doet?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:48 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ja hoor, ik had me weer laten afleiden. De klap op mijn schouder deed de energie in mijn armen verminderen: ik had minder kracht. Ik gromde: had ik mijn pijl en boog maar, daar kon ik tien keer beter mee overweg dan een mes.
    Ik gooide het mes aan de kant en dook onder hem. Ik greep zijn enkel en trok eraan.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Dat overleeft zelf een beroeps niet,' merkte ik op, Melissande sloeg de dummie bijna aan stukken. Note to myself: als je sponsors genoeg hebt, stuur haar een knuppel...
    'Die dingen zijn niet zo moeilijk te maken in de arena als je maar bomen vindt!' hintte ik, meestal stonden er bomen in een arena, anders was er niet veel spectakel...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    Een gilletje verliet mijn lippen, natuurlijk Fred, stoer hoor...
    Ik had er niet op gerekend dat het zou werken, maar wel dat ze verbaasd zou zijn over de vreemd techniek, ik had al helemaal niet voorzien dat ze mijn voeten vanonder mijn lichaam zou halen. Met een redelijk harde klap viel ik op de grond, maar de schade leek op het eerste zicht niet zo erg. Als ik niet zo afgeleid was geweest door de pluk haar die ze achter haar oor stopte, had ik vast mijn evenwicht kunnen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik lachtte vrolijk toen een iets te vrouwelijk gilletje zijn lippen verliet. Hij kwam met een redelijke klap op de grond en ik trok mijn ogen samen, bang voor de eventuele schade die ik aangericht zou kunnen hebben. Maar het leek goed te gaan. Hij kermde in ieder geval niet van pijn.
    Ik liet me naast hem op mijn knieën neervallen en giechelde. 'Ben je oké?'

    [trouwens als ik opeens weg ben, ben ik dus eten haha xD. We eten trouwens echt onwijs laat en ik heb HONGER *hoort dr maag knorren*]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:01 ]

    Frederick Smith, district 12

    'Ja, maar wil je me alsjeblieft niet te erg verwonden voor we die arena ingaan,' het is niet omdat ik het niet lang volhoud, dat die tijd nog korter moet zijn, het laatste zei ik maar niet luidop, ze zou toch maar tegenspreken.
    'Dat spier-dingetje werkte niet hè?' vroeg ik ter bevestiging, ik kon het niet bepaald op een dummie testen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Daarom ging ik ook naast je zitten. Ik heb niks aan je als je gewond bent.' Ik knipoogde naar hem.
    'Dat spierdingetje werkte niet he?' vroeg hij ter bevestiging.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Het werkte gedeeltelijk. Ik voelde spierverslapping, maar ik kon nog steeds gebruik maken van de kracht in mijn armen. Waar heb je dat eigenlijk geleerd?'

    [ben eten!]

    Frederick Smith, district 12

    Ik ben de enige jongen tussen 5 zusjes, de jongste 3 vallen me niet aan, maar de oudste twee vinden het hilarisch om truckje op mij te testen, ik was de oudste, maar ze zijn snel, irritant en met 2. Ze experimenteerden zonder problemen op mij, ik kon ze niet tegelijk aan, maar ik heb er iets van opgestoken,' zei trots, die twee waren geweldig, 'Lucy was nog eerlijk, maar Anny vindt het geweldig om mijn spieren uit te schakelen,' zei ik trots, ze waren vreselijk vervelend, maar ze waren mijn kleine schatjes.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik luisterde naar zijn woorden, die doorweven waren met trots. Ik dacht terug aan mijn eigen broers waarmee ik altijd zo graag stoeide: ouder dan ik en een tweeling; twee handen op een buik, dat waren ze. Ik kon ze soms wel schieten, maar zonder ze kon ik niet.
    'Ik stoeide ook altijd met Will en Erik,' glimlachte ik terwijl ik dacht aan mijn thuis. 'Mijn broers,' voegde ik er vlug aan toe, om verwarring te voorkomen. 'En toen Lily geboren werd -' ik begon breed te grijnzen, '- gedroegen ze zich beide als haar nieuwe papa's, maar dat stoeien bleven ze doen.' Ik lachtte hardop.

    Frederick Smith, district 12

    'Het is niet simpel om een oudere broer te zijn! Je krijgt al de schuld als de ukkies gaan huilen, ookal kan je er niets aan doen!' Ik perstte haar een beetje, ik had het idee dat ze het woord ukkie niet zou appreciëren, ik lachte een beetje in mijn mauw.
    'Maar je kan wel vreselijk trots op hun zijn, zeker als je weet dat je hen iets bijgebracht hebt!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Mijn mond vormde zich een verbaasde en verontwaardigde 'O'. 'Ik ben geen ukkie!' bracht ik er onmiddelijk tegenin.
    'Je kan wel vreselijk trots op hun zijn, zeker als je weet dat je hen iets bijgebracht hebt!'
    Ik knikte hevig. 'Ze hebben mij geleerd te jagen, maar ik heb ze geleerd om beter te worden.' Ik grijnsde. 'Maar er zijn nog zoveel dingen die we van elkaar geleerd hebben! Dat heb jij vast ook met je zusjes.' Ik stompte lachend tegen zijn arm aan.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 19:14 ]

    Frederick Smith, district 12

    'Ja, ik had nooit gedacht dat ik iets zou hebben aan een techniek om mensen slap te maken of pijn te doen met weinig kracht en zonder wapens, maar misschien heb ik er nog wel wat aan!' grijnsde ik, 'Jep ukkie, het waren monstertjes, wedden dat jij hen ook terroriseerde?' Ik vond het net iets te grappig om haar te treiteren.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...