• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja, kom."
    "Apapapapa," zeg ik snel en steek haar voorbij.
    Ik houd de deur voor haar open.
    "Ladies first," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Jeremy gaat me voorbij en houd de deur voor me open.
    "Ladies first." Zegt hij glimlachend.
    Ik glimlach naar hem terug en loop de deur door.
    "Dank u." Zeg ik deftig en lach eventjes naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Dank u."
    Ik grinnik en trek de deur dicht.
    "Welke les heb jij hierna?" vraag ik.
    Mijn rugzak hangt over mijn linkerschouder, en ik kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    "Welke les heb jij hierna?" Vraagt Jeremy en kijkt me aan.
    "Ik heb volgens mij Glee." Glimlachend kijk ik hem aan.
    Ik kijk even naar zijn ogen.
    Ze zijn mooi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Ik heb volgens mij Glee."
    Ik kijk haar even niet-begrijpend aan.
    "Oh, Glee. Ja, dat is waar. Ik heb er al veel over gehoord, maar ik heb me eigenlijk nooit echt afgevraagd wat dat nou precies is."
    Ik blijf even staan en kijk haar grijnzend aan.
    "Maar ik heb zo een vaag gevoel dat jij me dat wel wil uitleggen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly ¨pas om 8 uur vertrekken we][
    Ik ga zitten in het Glee lokaal. Ik pak een gitaar en ga zitten en begin even te zingen. Ik vergeet even alles en zing skyscraper. Langzaam rollen de tranen over mijn wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Oh, Glee. Ja, dat is waar. Ik heb er al veel over gehoord, maar ik heb me eigenlijk nooit echt afgevraagd wat dat nou precies is. Maar ik heb zo een vaag gevoel dat jij me dat wel wil uitleggen."
    Zegt hij grijnzend.
    "Hé, ja natuurlijk." Zeg ik als ik doorkrijg wat hij zei.
    "Glee is de zang en toneel groep van school, maar meer en deels zang hoor." Leg ik uit, en glimlach weeral even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Hé, ja natuurlijk. Glee is de zang en toneel groep van school, maar meer en deels zang hoor."
    Ik knik begrijpend.
    "En wat gebeurt daar dan? Gewoon, iedereen zingt een liedje, of...?"
    Ik steek mijn handen deze keer in de zakken van mijn jas, en mijn vingers krullen zich om het pakje sigaretten.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 17:46 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Lilly heeft ook nooit eens geluk hé.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [haha ach ja. Zo gaat het leven]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Na het nummer veegde ik wat tranen af terwijl dat geen nut had. IK ging zitten achter het drumsterl en begon te zingen en te drummen. Ik vergat mijn omgeving


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "En wat gebeurt daar dan? Gewoon, iedereen zingt een liedje, of...?"
    Hij steekt zijn handen in zijn zakken.
    Ik knik.
    "Ja, maar er zijn ook opdrachten enzo. Soms moeten we een gezamelijk lied doen, en sommige hebben solo's. Maar er is de laatste tijd veel geklooi bij Glee, want de docenten komen en gaan. Maar als het goed is hebben we nu een goede docent." Zeg ik en kijk even naar mijn schoenen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Ja, maar er zijn ook opdrachten enzo. Soms moeten we een gezamelijk lied doen, en sommige hebben solo's. Maar er is de laatste tijd veel geklooi bij Glee, want de docenten komen en gaan. Maar als het goed is hebben we nu een goede docent."
    Ik knik glimlachend.
    "Ahzo. Misschien dat ik dan wel eens mee kom kijken. Ik denk niet dat ik al wakker genoeg ben voor het eerste lesuur mee te maken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Jeremy knikt even glimlachend.
    "Ahzo. Misschien dat ik dan wel eens mee kom kijken. Ik denk niet dat ik al wakker genoeg ben voor het eerste lesuur mee te maken."
    "Gasten zijn altijd welkom." Zeg ik en denk even an Florence, zou hij het goed vinden dat ik zo met andere jongens praat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [isa is wel erg gewild hé]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan