• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Irial

    Ze schudt lichtjes haar hoofd en er verschijnt een brede lach op mijn gezicht.
    "Het voelt zo heerlijk. Jij mag wel vaker mijn rug doen," lacht ze.
    Ik sta even perplex maar schud dan lachend mijn hoofd.
    "Je hebt geluk, zo'n mooie tattoo wil ik wel vaker insmeren," antwoord ik ook met een lachje.
    Mijn vingers tintelen van de aanraking met haar huid en als reactie op het contact stijgt mijn sowieso al bovenmenselijk hoge temperatuur nog een beetje. Ik laat mijn ogen haar ruggengraat volgen, naar beneden en naar boven. Ondertussen smeer ik haar tattoo gewoon verder in.

    [Ik denk het niet, behalve dan dat degene die zich ingeprent heeft op hen heel veel moeite doet om hun aandacht te krijgen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    'Ik, ik ben altijd heel warm,' zegt hij terwijl hij een beetje rood word, 'Eh, ik ben Ivar,' zegt hij daarna. 'Leuk je te ontmoeten Ivar,' zeg ik waarna ik even op mijn rooster kijk, 'weet jij misschien waar de lokalen voor biologie en engels zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok ;d heb ik trouwens nog iets belangrijks gemist toen ik weg was?]


    Teske Velez

    'Je hebt geluk, zo'n mooie tattoo wil ik wel vaker insmeren,' zei hij en ik begon een beetje te blozen. Het werd warmer bij mijn rug. Nou wist ik niet of ik het me verbeelde of het was ook echt zo. Ik besteedde niet echt veel aandacht aan. Het bleef echt heerlijk voelen. 'Dat is dan geregeld,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik sloot eventjes mijn ogen. Ik wist niet precies waarom. Ik genoot van hoe hij mijn rug deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar Chasule

    'Leuk je te ontmoeten Ivar,' zegt ze, 'weet jij misschien waar de lokalen voor biologie en engels zijn?' ik knik snel en hevig. 'Ja, daar heb ik zo ook les,' antwoord ik snel met een glimlach. 'Ik kan er wek samen met je heen gaan,' bied ik er nog snel achter aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Dat is dan geregeld," zegt ze zacht.
    Mijn hart maakt een sprongetje en slaat dan een slag over om vervolgens als een gek te beginnen racen. Relax, Iri, ze maakt vast een grapje.
    "Oh daar hou ik je aan," zeg ik lachend. Ik probeer het gesprek zo casual mogelijk te houden en er subtiel achter te komen of ze het meent.
    "Heb je er lang over nagedacht?" vraag ik dan. Ik ga op mijn hurken zitten om ook het onderste deel van haar tattoo te kunnen inwrijven. Ik weet dat ik een hele poos getwijfeld heb voor ik dan toch de beslissing genomen heb er eentje te nemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ivar knikt, 'Ja, daar heb ik zo ook les,' antwoordt hij met een glimlach. 'Ik kan er wel samen met je heen gaan'. 'Dat zou fijn zijn. Geloof me, als het mogelijk was zou ik zelfs nog de weg kwijtraken in mijn eigen huis,' lach ik terwijl ik een vlecht in mijn haar maak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Oh daar hou ik je aan,' zei hij lachend. Ik glimlachte. Mooi zo, dacht ik. 'Heb je er lang over nagedacht?' vroeg hij. Ik voelde zijn handen naar onderen gaan. Ook dat voelde heerlijk. Tes focus! Hij helpt je alleen maar. Ik schudde weer lichtjes mijn hoofd. 'Hoog uit een half jaartje,' zei ik tegen hem. 'Maar ik heb er geen spijt van,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade
    Ik zag tranen in zijn ogen springen waar ik van schrok. Hij haalde de doorn eruit en ik jankte even kort. Ik likte voorzichtig zijn
    tranen weg en ging naast hem zitten mijn oren waren plat door de schuld die ik had. Ik had spijt ik wou hem geen pijn doen.

    Jake
    Ik keek vrolijk op. 'Er komt binnenkort een concert en ik heb kaartjes. Een normale vriendin van me kan dan niet maar ik ken niemand anders die mee wilt. Wil jij misschien mee?' Vraag ik hoopvol. Ik hoopte dat ze ja zei met heel mijn hart. Als ze niet mee ging had ik mijn hart niet mee. Ik keek haar een beetje hoopvol aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Is er iemand waar ik Eliza op af kan sturen, blijf een beetje hangen in mijn loner posts :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hayley
    Jake kijkt vrolijk op, 'Er komt binnenkort een concert en ik heb kaartjes. Een normale vriendin van me kan dan niet maar ik ken niemand anders die mee wilt. Wil jij misschien mee?' Ik knik langzaam. 'Dat lijkt me leuk,' glimlach ik. Okee ik weet dat ik hem nog maar net ken, maar hij ziet er uit alsof hij te vertrouwen is.

    JJ
    Ik prop mijn gymspullen in mijn kluis en loop alvast richting het biologie lokaal. 'HEE ELIZA!' roep ik hard door de gang als ik haar zie waarna ik naar haar toe sprint en haar omver tackle.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Hoog uit een half jaartje. Maar ik heb er geen spijt van," antwoordt ze.
    Haar stem klinkt zo melodieus dat ik bijna de woorden aan me laat voorbijgaan. Ee loopt een rilling langs mijn rug.
    "Van zo'n mooie tattoo hoor je ook geen spijt te hebben, al helemaal niet met de betekenis die erachter zit." Mijn hart breekt bijna wanneer hij volledig ingesmeerd is en ik mijn vingers van haar lichaam moet halen. Ik laat ze nog twee seconden liggen en dwing mezelf dan mijn hand op te tillen.
    "Zo, je kan er weer een paar uurtjes tegen," zeg ik luchtig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar Chasule

    'Dat zou fijn zijn. Geloof me, als het mogelijk was zou ik zelfs nog de weg kwijtraken in mijn eigen huis,' lacht Faye terwijl ze een vlecht in haar haar maakt. Een prachtige vlecht.
    Ik lach ook even, 'Dan zal ik er voor zorgen dat je hier niet verdwaald,' antwoord ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Dan zal ik er voor zorgen dat je hier niet verdwaald,' zegt Ivar nadat hij ook even heeft gelachen. Ik kijk op mijn horloge en zie dat de lessen over 5 minuten beginnen. 'Zullen we dan maar gaan? Want de lessen beginnen zo,' zeg ik, 'zijn ze hier eigenlijk erg streng op spijbelen?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Van zo'n mooie tattoo hoor je ook geen spijt te hebben, al helemaal niet met de betekenis die erachter zit,' zei hij. Ik moest erdoor glimlachen. Het kon mij weinig schelen wat iemand van mij vind, maar een complimentje woog wel zwaar bij mij. Bij de meeste is het andersom. Maar he, niet iedereen was het zelfde. Toch? Ik voelde zijn vingers niet meer bewegen, maar ze waren nog wel op mijn rug. Eventjes maar, toen gingen ze weer weg. 'Zo, je kan er weer een paar uurtjes tegen,' zei hij. Ik draaide me om en ging met sluitinkje klooien, zodat hij weer dicht zat. Ik glimlachte naar hem. 'Dank je wel. Nu mag jij de jouwe showen,' zei ik met een glimlach tegen hem. Ik wachtte eventjes met me trui aan doen, zodat de zalf er in kon trekken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza Josey Willows

    ‘HEE ELIZA!’ klinkt het plots hard door de gang en voor ik echt kan reageren wordt ik omver getackeld. ‘Eey! Wat doe jij nou?’ breng ik geschrokken uit en grijp de persoon vast zodat deze mee op de grond terecht komt. ‘Jij weer,’ brom ik zacht, als ik zie dat JJ mijn aanvaller is, en werp hem vervolgens een grijns toe. ‘Hier pak ik je nog wel voor terug.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'