• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Irial

    Wanneer ze haar truitje aantrekt doe ik hetzelfde met mijn t-shirt. Ze lacht opnieuw die betoverende glimlach.
    "Ik hou je trouwens wel in de gaten meneertje. Die hitte van jou en het onregelmatige ademhaling kan nooit goed zijn. Kom, dan gaan we naar de les."
    "Graag, dan zul je zien dat dat gewoon komt omdat ik zo'n warme persoonlijkheid heb," zeg ik lachend. Ik neem haar tas van haar over en glimlach. Opnieuw kan ik niet anders dan haar volgen.
    "Welke les heb je nu?" vraag ik.
    Ik loop naar de deur van de kleedkamers en open hem voor haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    'ehm nou met muziek is het eigenlijk hetzelfde maar met eten juist niet. Ik vind vlees wel lekker maar probeer het zo weinig mogelijk te eten want ik hou nogal van dieren. Mijn lievelingskleur is groen,' vertel ik , 'en met films, geloof het of niet maar ik kijk het liefste een spannende thriller of horror film. Maar andere soorten films vind ik ook leuk. Alleen van die hele oude films niet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Titan - Mens.
    'Rot op.' zei ik zachtjes, maar niet erg overtuigend. Wankelend stond ik op en begon mijn spullen bijeen te rapen. Een stapel boeken, etui en mijn passer bleven over. De gevulde koek was verdwenen. Ik zuchtte en wierp een geïrriteerde blik naar de wolf.
    'Ik heb je geholpen, kun je nu gaan?' vroeg ik bits en met een trillende stem. Ik strekte me uit en hees alles weer in mijn Converse rugzak.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ivar

    'Hmm, thriller en horror films.' herhaal ik haar. 'Had ik eerlijk gezegd niet van je verwacht,' zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht. 'Eigenlijk houd ik ook wel van dieren, maar vlees eten zit een beetje in mijn natuur.' mompel ik er iets later achter aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    'Graag, dan zul je zien dat dat gewoon komt omdat ik zo'n warme persoonlijkheid heb,' zei hij lachend. Hij had mijn tas overgenomen. 'Welke les heb je nu?' vroeg hij nu. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik geloof biologie, maar ik kan het mis hebben. Waarom heb je trouwens mijn tas over genomen? Zo lijkt het alsof ik je als een slaafje gebruik en dat doe en wil ik niet,' zei ik lachend tegen hem.



    [Enige idee hoe ik met Yvo kan beginnen ? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Laat hem Titans metgezel worden in zijn tocht het bos door met een stalkende wolf :Y).]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Faye
    'Hmm, thriller en horror films. Had ik eerlijk gezegd niet van je verwacht,' zegt Ivar met een grote grijns. ' Eigenlijk hou ik ook wel van dieren. Maar vlees eten zit een beetje in mijn natuur,' mompelt hij er achteraan. Ik frons even, dat snap ik niet helemaal. Dan draai ik me hoofd opzij zodat ik hem aan kan kijken, 'wat bedoel je daarmee? Met vlees eten zit in je natuur?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Ik geloof biologie, maar ik kan het mis hebben. Waarom heb je trouwens mijn tas over genomen? Zo lijkt het alsof ik je als een slaafje gebruik en dat doe en wil ik niet," zegt ze lachend.
    Ik kijk naar de tas in mijn handen. Oh. Dat ging automatisch.
    "Ik ben geen slaafje als ik het vrijwillig doe," antwoord ik schouderophalend met een glimlach. "Ik loop wel even mee naar je lokaal."
    Ik krijg zin om te rennen, te dollen in het gras en besluit straks maar even te veranderen en een tochtje door het bos te maken. In mijn gedachten speelt zich een tafereel af waarin ik Teske in mijn armen heb, en de wereld om ons heen is perfect zoals ze zou moeten zijn. Golven slaan op het strand waarop we staan en om ons heen loopt de rest mijn roedel. Sommigen in mensenvorm, anderen als wolf. Bij enkelen zijn mensen, net zoals Teske bij mij staat. Ik schud mezelf wakker uit de dagdroom.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ok, maar die stukjes ben ik ff kwijt ;D Dus ik laat hem wel in het bos rennen]

    Yvo Leroux

    Ik rekte me eigen uit en stapte uit bed. Ik keek op de klok en zag dat het al tegen de middag was. Ik had me vanmorgen al afgemeld op school, want ik voelde me echt brak. Ik was weer verder gaan slapen en nu voelde ik me stukken beter. Ik ging voor de spiegel staan en bekeek me rug. Paar dikke lange littekens liepen over me rug. Soms zwelden ze op. Meestal is dat met kou. Ik trok een shirt aan en een sportbroek. Ik liep naar beneden om daar mijn schoenen aan te doen. Toen ik dat gedaan had deed ik me muts op om vervolgens in het bos een stukje te gaan joggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ze fronst even en draait haar hoofd zo dat ze me aan kan kijken. 'Wat bedoel je daarmee? Met vlees eten zit in je natuur?' vraagt ze. Ik schud even mijn hoofd als ik door krijg wat ik gezegd heb, 'Laat maar, misschien kan ik het een andere keer uitleggen.' antwoord ik. Nu kon ik het al helemaal niet vertellen, tijdens een les op school. En als nog, ik mocht het niet vertellen in ieder geval nog niet.


    I only miss you when I'm breathing

    [Is goed. Is Yvo een shape-shifter?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Eliza

    Starend naar buiten, en wachtende tot die vervelend les zou beginnen, zette ik mij stoel weer op twee achterpoten. Lichtjes heen en weer wiebelend zat ik zo en liet mijn blik af en toe een keer door het, steeds voller wordende, lokaal glijden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    'Ik ben geen slaafje als ik het vrijwillig doe. Ik loop wel even mee naar je lokaal,' zei hij. Ik glimlachte erdoor. 'Nou ehm, dank je wel dan?' zei ik met aan lachje. Samen met Irial liep ik naar het biologie lokaal. Voor het lokaal bleef ik staan en keek ik hem aan. 'Dank je voor het mee lopen. Welke les heb jij dan?' vroeg ik aan hem.



    [@Crane, Nee, Yvo is een mens]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 11:21 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade's vorige bericht

    Ik zag tranen in zijn ogen springen waar ik van schrok. Hij haalde de doorn eruit en ik jankte even kort. Ik likte voorzichtig zijn
    tranen weg en ging naast hem zitten mijn oren waren plat door de schuld die ik had. Ik had spijt ik wou hem geen pijn doen.

    Jake
    Ze zij ja! Mijn hart stond even stil en begon daarna weer als een gek te bonken. Ik zag even een twijfeling in haar ogen en keek even kort naar de tijd. 'Nog 5 minuten.' Zeg ik spijtig. Ik sta op en steek mijn hand uit om haar ook te helpen. Ik had zo een overhoring en ik wist dat ik een 1 ging halen. Ik zou niets meer weten, omdat alleen de perfectie nog in mijn hoofd zit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    Ivar schudt zijn hoofd. 'laat maar, misschien kan ik het een andere keer uitleggen,' zegt hij dan. Ik knik en glimlach, ' is goed maar als je het niet wil vertellen maakt het niet uit.' Dan kijk ik even op mijn horloge, 'zijn de leraren bij jullie altijd te laat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered