• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jake
    Ik bekijk de tuin en zie dat ze me me meewenkt. Ik loop achter haar aan terwijl ik alles bekijk. 'Je hebt een mooi huis.' Zeg ik bewonderend. Natuurlijk was het mooi. Een mooi huisje bij een mooi meisje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hayley
    'Je hebt een mooi huis,' zegt Jake. 'Dank je,' zeg ik met een glimlach terwijl ik de achterdeur open maak. 'Wil je misschien iets te eten of drinken?'

    [ik ben even douchen, probeer over 20 minuten terug te zijn]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 17:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Waar is iedereen ? Ik wil met Quinn beginnen]

    Irial

    Teske komt terug met twee glazen water die ze op tafel zet. Ze haalt de zalf uit haar zak en zet die naast de glazen. Zonder er bij na te denken neem ik haar bij de hand en trek haar naast me op de bank.
    "Hey," zeg ik vrolijk.
    Ik neem het glas water dat dichtst bij mij staat en neem er slokje van. Dan zet ik het terug. Ik neem het potje zalf in de plaats.
    "Mag ik?" vraag ik terwijl ik mijn handen op haar heupen leg. Ik draai haar met haar rug naar me toe. Voorzichtig en traag genoeg zodat er ruimte is voor eventueel protest, neem ik haar badjas vast en trek hem langzaam naar beneden. Alsof ze een cadeautje is dat ik mag uitpakken.
    "Als het makkelijker voor je is kan je ook gaan liggen," stel ik voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [biw ff ;d om kwart over ben ik alleen weer weg en dan ben ik er pas weer tegen 9 uur denk ik]

    Yvo Leroux

    ‘Zit je ook op Verona- High?’ vroeg ze en ik knikte. 'Ja, maar ik ben vandaag niet geweest,' zei ik tegen haar. 'En jij dan?'

    [Sorry voor korte antwoord van Yvo ;$ wist niet zo veel]

    Teske Velez

    Ik schrok er wel eventjes van toen hij mijn hand pakte en me naast hem op bed trok. 'Hey,' zei hij vrolijk. Ik glimlachte naar hem. Hij nam een slokje van zijn water en pakte daarna de zalf. 'Mag ik?' vroeg hij terwijl hij zijn handen al op mijn heupen legde. Er ging eventjes een rillinkje door me heen. Het was geen onprettige rilling. Hij draaide mij om met mijn rug naar zich toe. Ik voelde hoe hij mijn badjas uittrok. Ik was alleen eventjes vergeten dat ik me bh niet meer om had. Ik pakte de badjas en hielt die voor me. 'Als het makkelijker voor je is kan je ook gaan liggen,' zei hij. 'Dat vind ik een beetje onprettig. Ik weet wel wat anders,' zei ik. Ik deed mijn schoenen uit en zette me voeten op de bank. Ik trok me knieën op en leunde daar tegen aan. Ik legde me armen om/op me knieën, zodat ik daar met de zijkant van mijn hoofd op kon liggen. Ik deed mijn haar aan de kant zodat die niet meer in de weg lagen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Ja, maar ik ben vandaag niet geweest. En jij dan?’ reageert hij waarop ik ook een keer knik. ‘Ja ik zit er ook op en ik ben vandaag geweest tot het een na laatste uur,’ glimlach ik en stop even bij de straat als er een auto voorbij komt. ‘Dus dan woon je hier ook vlakbij?’ vraag ik met een lichte aarzeling.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Laatste reactie en dan ben ik weg ;d]

    Yvo Leroux

    ‘Dus dan woon je hier ook vlakbij?’ vroeg ze en ik knikte. 'Vlak bij het bos,' zei ik tegen haar. 'Had ik trouwens nog wat gemist tijdens de les?' voegde ik er nog aan toe. Zaten we eigenlijk wel bij elkaar in de klas? Ik wist het niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Dat vind ik een beetje onprettig. Ik weet wel wat anders," antwoordt ze. Ze trekt haar knieën tegen zich aan laat haar bovenlijf er tegen rusten. Dan slaat ze haar armen om haar knieën en legt haar hoofd erop. Hoewel ze net zelf haar haar weg geveegd heeft ga ik er ook nog eens langs. Ik ril wanneer ik merk hoe zacht haar haren zijn.
    "Je was een plukje vergeten," zeg ik zacht. Ik draai opnieuw het potje zelf open en haal er een flinke lik uit. "Komt ie," waarschuw ik haar. Ik zet mijn vingers op haar rug en maak opnieuw dezelfde draaibeweging als de eerste keer. Mijn huid begint opnieuw te gloeien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ok nu laatste XD anders vind ik het sneu dat je moet wachten]

    Teske Velez

    Zijn hand voelde ik gauw langs me heen gaan. 'Je was een plukje vergeten,' zei hij zachtjes en ik knikte. Ik hoorde het potje open gaan. 'Komt ie,' zei hij en ik knikte. Ik voelde zijn vingers op mijn rug draai bewegingen maken. Ik sloot mijn ogen. Zijn vingers voelden weer warm aan. Ik glimlachte en genoot van zijn aanrakingen.

    [Doei doeii ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jake
    Ik liep achter haar naar binnen toen ze de achterdeur opendeed. Ik bekeek even haar huis. Het was mooi ingericht vrolijk maar serieus. 'Wil je wat eten of drinken?' Vroeg ze me. Ik knikte. 'Cola asjeblieft.' Zeg ik terwijl ik mijn tanden bloot lach. Ik ga rustig zitten op een zachte stoel. Het zat fantastisch. Hayley was fantastisch haar huis was fantastisch. Alles was fantastisch. Ik hield ontzettend veel van haar. Hoe ging ik dat zeggen. Ze maakte me nerveus maar ook zo vrolijk. Zo verliefd maar ook zo hatelijk. Ik kon niet meer aan iets anders denken. Ik dacht niet eens meer aan mezelf. Ik trappelde met mijn voeten een deuntje terwijl ze drinken haalde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eliza

    ‘Vlakbij het bos?’ herhaal ik vragend en keek weer even naar hem op. Zou hij weten dat er in het bos een stam woonde. Mijn stam. Vervolgens schudde ik mijn hoofd toen hij vroeg of hij iets in de les gemist had. ‘Ik denk het niet, of niet dat ik weet.. Volgens mij delen we geen lessen samen,’ antwoordde ik en veegde een lok haren weg die de wind voor mijn gezicht blies.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hayley
    'Cola asjeblieft,' zegt Jake terwijl hij zijn tanden bloot lacht. Ik loop naar de keuken waar ik twee glazen pak en er cola in schenk. Dan pak ik twee muffins. Ik zet alles op een klein dienblad en loop weer naar Jake. 'Ehm, waar wil je zitten? Woonkamer, keuken of mijn kamer. Zeg het maar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jake
    Ze kwam ook met muffins aangelopen. Ik kijk haar even diep in haar ogen aan het lijkt wel of ik de oceaan hoor bij het zien van haar zee blauwe ogen. Ik kon er in verdrinken zo mooi blauw waren ze. 'Keuken de woonkamer of mijn kamer?' Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Wat jij het liefste wilt.' Zeg ik een beetje flirtend. Ik kon niet opeens zeggen ik hou van je. Nee ik had een juiste aanpak nodig. Ik ga een ring meenemen en dat aan haar geven. Dan haar de liefde vragen. De liefde die ik koesterde voor haar. Ik denk nog even verder na. Ik kon nu ook gewoon zeggen ik vind je leuk, maar dat was misschien te kleuter achtig of te direct. Er waren zoveel mogelijkheden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hayley
    'Wat jij het liefste wilt.' zegt hij een beetje flirtend. Ik glimlach even naar hem. 'Volg mij maar,' zeg ik terwijl ik de trap op loop. Als we op de 1e verdieping zijn moeten we nog een trap omhoog aangezien mijn kamer op zolder is. Zodra we op mijn kamer zijn sluit ik mijn iPod aan op de boxjes. 'Ga maar zitten,' zeg ik tegen Jake terwijl ik het dienblad op een tafeltje neer zet en op de bank ga zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Een kwartiertje later hoor ik de GPS, 'Bestemming bereikt,' zeggen. Faye stapt uit, 'Ik ben zo terug,' zegt ze en ze gaat haar huis binnen na wat te hebben geprutst met de deur. Ik zet de radio aan en beweeg mijn hoofd een beetje mee op de muziek, 'Ben ik weer,' zegt Faye als ze weer in de auto zit. Ik knik, 'Oké, onze volgende bestemming is Verona.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:39 ]


    I only miss you when I'm breathing