• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik stuur zo Irial weer naar Teske toe, eerst even Jade helpen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oww ok ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jake
    Ik knik vriendelijk naar Irial. Ik ga naast Hayley zitten. Ze lijkt geschrokken en ik geef haar een kopje. Ik kijk Irial nog na die Jade draagt. Ik was hun zo dankbaar. In mijn eentje had ik het misschien niet gered. Ik kijk voorzichtig naar haar.

    Jade
    Ik jank zachtjes mee. Het deed zo veel pijn. Ik deed wat Irial zei. Ik haalde rustig adem. Ik had verzorging nodig mijn schouderblad was gebroken en het voelde helemaal niet goed met me.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    'Wie ben je dan? Batman's neefje?'zegt ze lachend. 'Ehm, ik weet trouwens de weg naar mijn huis nog niet echt,' zegt ze waarna er een kleine blos op haar wangen komt. 'Maar ik weet het adres wel,' vervolgt ik en ze zegt het adres. 'Eh, eerder Wolverines neefje,' mompel ik haast onverstaanbaar. 'Oké, ik gebruik de gps wel,' zeg ik op normale tuin en toets het adres in waarna ik de sleutels in het sleutelgat stop.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Perfecte timing, Eliza. Hopelijk ging hij nu niet te veel nadenken nu ik plots weg moest na het horen van het luide gejank. ‘Ik ben nog wel een tijdje in het bos,’ antwoorde hij glimlachend naar me. Een glimlach die mijn hart wederom verwarmde en een slag liet overslaan. ‘Ik ben zo snel mogelijk weer terug,’ glimlachte ik en draaide me toen met moeite om, om van hem weg te lopen. Dit was z’n verschrikkelijk gevoel, hem daar nu alleen achter laten druiste tegen elke vezel van mijn geweten in. Zodra ik uit zijn zicht was veranderde ik terug in een wolf en reageerde direct op Irial door een luid gejank te laten horen terwijl ik door het bos heen rende.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:19 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hayley
    Twee van de wolven gaan weg en de andere gaat naast me zitten. Ik schrik een beetje als de wolf me ineens en kopje geeft. De wolf kijk nog even de andere wolven en kijkt dan naar mij. Voorzichtig ga ik met mijn hand over de vacht van de wolf. 'Ehm, dank je, dat ehm je er tussen sprong,' zeg ik tegen de wolf. Ik lijk wel gek. Ik zit te praten tegen een wolf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Faye
    'Eh, eerder Wolverines neefje,' mompelt hij een beetje onverstaanbaar. 'Oké, ik gebruik de gps wel,' zegt hij dan waarna hij het adres in de gps invoert en de auto start. 'Wolverine,' zeg ik nadenkend, 'dat is toch zo'n iemand uit X-men?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    Eliza ging weg en even later hoorde ik weer wolven gejank. Ik besloot maar om er geen aandacht aan te besteden en ging weer joggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Plots voel ik mijn connectie met Eliza opflakkeren. Ik hoor haar janken en huil nog een keer. Ik kijk even om me heen om haar te kunnen tonen waar we zijn.
    "Haast je, het is Jade. Het gaat niet goed met haar."
    Jankend zit ik Jade aan te kijken. Ik ga met mijn snuit even langs die van haar en geef haar een likje in haar hals.
    "Waarom was je ook zo roekeloos, pup?"
    Van iedereen, van elke sterke wolf die er is moest het net Jade zijn. Ik leg mijn poot op die van haar. Ik weet zeker dat ik, als ik niet op Teske ingeprent had, iets voor haar had kunnen voelen. Ik gebruik het woord pup dan ook niet om haar te vernederen of om een positie te veroveren, maar als koosnaam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    'Wolverine, dat is toch zo'n iemand uit X-men?' vraagt ze. Ik knik even, 'Ja maar laat maar,' zeg ik en start de motor. Ik kijk achterom en rijd dan in een soepele snelle beweging naar achteren en daarna naar voor de parkeer plaats van school af.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Als reactie kreeg ik een huil terug en het beeld waarin hij me liet zien waar hij was. ‘Haast je, het is Jade. Het gaat niet goed met haar.’ Daarop versnelde ik mijn tempo en rende nog sneller hun richting in terwijl ik nogmaals huilde om te laten weten dat ik eraan kwam.
    ‘Wat is er gebeurd?’ Zodra ik bij ze aan kwam jankte ik zachtjes toen ik Jade op de grond zag liggen en duwde voorzichtig mijn neus tegen de hare aan.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:28 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jake
    'Ehm, dank je, dat ehm je er tussen sprong,' zegt ze terwijl ze over mijn vacht aait. Ik voel dat ik kwispel en ga met mijn hoofd op haar benen liggen. Ik maak een echt hond geluidje van asjeblieft, maar dat gaat nogal lastig. Ik vond het geweldig hoe haar perfecte handen door mijn vacht gingen. Het gaf zo een goed gevoel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    'Ja maar laat maar,' zegt Ivar waarna hij de auto naar achteren rijdt en dan de parkeerplaats van school af rijdt. Een kwartiertje later staan we voor mijn huis. 'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen Ivar waarna ik even moet prutsen om de deur open te krijgen. Als ik de deur open heb loop ik snel naar mij huis toe en haal de voordeur van het slot. Dan gooi ik mijn tas op de keukentafel en ga weer naar Ivar. 'Ben ik weer,' zeg ik als ik in de auto zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet gaan, kom vnv wel terug]


    I only miss you when I'm breathing

    Hayley
    De wolf kwispelt en legt dan zijn hoofd op mijn benen. Hij maakt een hondachtig geluidje. Ik blijf de wolf aaien, 'als iemand me zo zou zijn zou die vast denken dat ik gek ben,' lach ik zachtjes. De wolf voelt erg warm aan maar op een prettige manier.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered