• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik heb dat niet(6) Want ten 1e hebben wij een werkster maar die heeft het 2 jaar geleden opgegeven mijn kamer in te gaan. En mijn moeder heeft net als ik iets van het is toch haar kamer:P Ik heb nu ik erover nadenk best een makkelijke moeder xD Het kan haar allemaal niks scheen zolang het maar op mijn kamer blijft xD

    x

    Ik heb da zo hard met mijn bureau, ik wil hem dn ni opruimen. Ookal doe ik het hij ligt toch weer vol de dag erna^^
    Chaos!!!!
    En soms vliegen de stofwolkjes door mijn kamer vol TH :O


    Even bad men love their mothers -

    mn moeder zeurt altijd dat ik moet opruimen enzo, en dat er te veel posters hangen xP


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    mijn moeder zeurt ook een heleboel over mijn kamer. dat ik mijn bureau moet opruimen, dat ik kleren in de was moet stoppen als ze smerig zijn en dat ik die niet in mijn kamer mot laten liggen en het ergste nog: dat ik TEVEEL TH-posters in mijn kamer heb hange!!! (mam, nii zeuren!!! het zijn maar 23!!!)


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    uhm nee niet echt.. ik hou namelijk mijn kamer zelf heel netjes bij (A)..
    En over die posters.. ze vind dat ik dat zelf moet weten, af en toe maakt ze wel zo'n opmerking als.. "Nou, je bent nooit alleen!" of.. "Heb jij ook het gevoel dat je wordt aangestaard?"

    joah maar ik trek me der nix van aan X')


    BAM!

    Nou mijn ouders zeuren nooit over mijn kamer want hij is meestal heel netjes. Ik kan echt niet in een rommelige kamer leven en dan issie ook best groot mijn kamer :P.


    whaha dan wil jij niet op mijn kamer komenxD
    die is egt onwijs rommeligxD

    Als jij me uitnodigt om langs te komen: ZORG VOOR EEN NETTE KAMER WANT ANDERS KOM IK NIET (lol).


    ogosh enoorm late reactie maargoexD

    whaha ogod...ennuh wanneer is ut netjes? want mijn manier van netjes is niet altijd wat een ander netjes vind xD


    Jaahhh dat is waar ook :O.

    ( weer wegens TE lang offline zijn weer een TE late reactie :S )

    Heb het druk druk en nog eens druk dus sorry sorry mensen dat ik zo vaak offline ben.

    en waar heb ik het meest druk mee? Mijn schatje ^^.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik heb er ook z'n last van mijn moeder zegtaltijd 10 keer de zelfde zingen achter elkaar


    you will be my forever and ever.....

    uhu !!! ze komen zot omdat bijna alles van th is !!! maar het is mijn kamer !! ze hebben er geen zaken mee !!!

    Nou ik heb dat eigenlijk niet hoor xd Alleen zijn me laden een beetje een rotzooi, maar dat ziet toch niemand! ;)

    Ik moet m'n kamer wel opgeruimd hebben. Heb ene allergie voor huisstofmijt en ik moet m'n kamer goed opgeruimd hebben, geen stof, ik mag geen vloerbedekking, gordijnen, blablabla. Maar nu heb ik vinyl als vloerbedekking en lammelen voor m'n ramen enzo.. Dat is echt vet klote! Eerst was m'n kamer ook wel een zooitje maar nu kan het gewoon niet meer...

    ja blabla
    het is f*cking netjes:
    Jaaa er is over stof en het is rommelig
    De vorige keer heeft ze alles op de grond gegooit
    en toen heb ik mijn kam kapot gegooit tegen mijn muur aan, en heb ik nu een deuk in me muur:D

    GheGhe... JE wilt niet weten xD
    Elke week moet ik het opruimen omdat ik anders geen zakgeld krijg XO!! Pure scheisse :P, Maar ik krijg het altijd weer voor elkaar het aan het eind van de week te veranderen in de grootste Tering zooi xD En daarna ruim ik alles weer op -_- (2 uur mee besig xD) Miss. moet ik het een keer netjes proberen te houden xD
    Niet dat dat ooit gaat lukken xD
    KUSS (H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    WHAHAHAHHA,
    mijn kamer is een chaos XD
    je kan er sérieus geen deur nomaal opendoen. (a)
    heb ook een kleine kamer. >.<

    achjaa. :)


    It's not the same without you.

    nee hoor, mijn kamer is heel netjes (A)
    mijn ouders zeuren tegen me zusje :P


    Veni, Bibi, Vomui