• OMFG. Ik heb vannacht gedroomd dat ik ging trouwen met de jongen waarop ik verliefd ben. D:
    TROUWEN.

    Dit is een ernstig voorteken, want ik had ook nog eens een witte bruidsjurk aan en hij een mooi zwart pak (o god, wat staat dat 'm goed :9~)

    Ahum.
    Ik wil niet trouweeeeeeeen. :C
    Wat voor vreemde dromen over jullie crushes hebben jullie gehad?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    In mijn droom vond mijn crush me wél aardig. Tja, dat is gewoon wat ik ooit hoop. Ookal moet ik zelf toegeven dat hij een klootzak is. :Y) (ik ben een beetje vreemd)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Mijn dromen zijn normaal


    Olive

    Mijn dromen zijn nogal verward. x]
    En ze gaan behoorlijk vaak over een bepaalde persoon van het mannelijk geslacht...

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 19:42 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Rape.
    Daar ging de droom over ja (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wist wel dat dit weer een topic over je crush zou zijn... (cat)
    Ik droomde dat ik heel veel geld had en op een boerderij woonde waar ik de hele dag in de zon kon zitten haha. :'D

    Mijn dromen zijn de laatste tijd een lege waas.


    26 - 02 - '16

    Fantasia schreef:
    Ik wist wel dat dit weer een topic over je crush zou zijn... (cat)
    Ik droomde dat ik heel veel geld had en op een boerderij woonde waar ik de hele dag in de zon kon zitten haha. :'D

    Ja, dat heb je als je verliefd wordt. :C
    Oeh, leuk liedje op de radio! *zwijmelt weg*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik droomde vannacht van m'n crush, maar ik weet niet meer waar de droom verder over ging (no_chears). Morgen heb ik waarschijnlijk een cursus dromen beinvloeden, dus dan kan ik hem elke nacht laten doen wat ik wil (wbw).


    i put the fun in funeral

    Jabberjay schreef:
    (...)
    Ja, dat heb je als je verliefd wordt. :C
    Oeh, leuk liedje op de radio! *zwijmelt weg*

    Ohohoh wat moet er toch van jou terechtkomen jonge dame (N)

    Authors schreef:
    Mijn dromen zijn normaal


    comfort in c h a o s

    ALTERMOON schreef:
    Ik droomde vannacht van m'n crush, maar ik weet niet meer waar de droom verder over ging (no_chears). Morgen heb ik waarschijnlijk een cursus dromen beinvloeden, dus dan kan ik hem elke nacht laten doen wat ik wil (wbw).

    TEACH ME! :9~
    Dan heb ik ook nog wel een paar dingen die ik graag zou willen doen met mijn crush! XD
    (Hé, fantaseren is geen misdaad! D: )


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb een keer gedroomd dat een jongen van mijn klas (die best leuk is maar waar ik geen crush op heb) mijn vriendje was en ik stelde hem voor aan mijn ouders en toen bleek het ineens dat hij zes armen had O.o


    effort never betrays you

    Yiruma schreef:
    In mijn droom vond mijn crush me wél aardig. Tja, dat is gewoon wat ik ooit hoop. Ookal moet ik zelf toegeven dat hij een klootzak is. :Y) (ik ben een beetje vreemd)


    EGYPTIAN GOD

    ik droom echt al nachten achter elkaar over mijn crush... En telkens of houdt hij van me en staat hij altijd voor me klaar (in hele vreemde situaties en zo) of wordt hij uiteindelijk verliefd op mij..
    maarja, dit kan niet, hij heeft een vriendin $$ en als hij over haar praat is hij best wel heel erg positief.. meh


    you make everything seem so possible <3

    Fantasia schreef:
    (...)
    Ohohoh wat moet er toch van jou terechtkomen jonge dame (N)

    Ehm, ik ga mijn diploma voor VWO halen, dan ga ik Rechten studeren en daarna Officier van Justitie worden. En dan daarna ga ik een awesome boek schrijven, waardoor ik word opgesloten en dan kom ik weer vrij omdat iedereen van me houdt en daarna grijp ik de macht.

    :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"