• OMFG. Ik heb vannacht gedroomd dat ik ging trouwen met de jongen waarop ik verliefd ben. D:
    TROUWEN.

    Dit is een ernstig voorteken, want ik had ook nog eens een witte bruidsjurk aan en hij een mooi zwart pak (o god, wat staat dat 'm goed :9~)

    Ahum.
    Ik wil niet trouweeeeeeeen. :C
    Wat voor vreemde dromen over jullie crushes hebben jullie gehad?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nah, not gonna tell. It'll damage my reputation. (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb geen crush en ook nog nooit rare dromen over crushes gehad x'D

    Ik droomde wel eens dat ik zwanger was, maar dat is van een andere categorie x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb nog nooit een crush gehad, ghehe. Maar mijn dromen zijn over het algemeen zwaar sadistisch:Y)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:13 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik onthoud mijn dromen niet echt.


    -

    Ik droomde vannacht dat ik een neuscorrectie wou maar dat mijn neus zodanig lelijk is dat zelfs dat niet mogelijk was, mweh.
    Maar dat ging niet over een crush ...

    Uh, geen idee... Ik droom er eigenlijk nooit over. Wat opzich best wel raar is. Maarja.


    Food.

    Ik heb geen crush, geen vriendje, dus ik droom erover dat ik een vampier queen ben, hihi ;D


    Believe in yourself.

    Ik had ooit gedroomd dat mijn vriendje met zijn beste vriend stond te zoenen waar ik bij stond. Jep.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik droomde vannacht over dode kittens in een plastic zak D: D: D: Niks crush.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 23:27 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik droomde dat ik in The Hungergames zat. En ik mijn crush moest vermoorden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik dat al droom... Dan ben ik ver heen. Ik zie mezelf nog niet echt voor me, getrouwd... OH GOSH, laatst begon Carolien er ook al over, wat er zou gebeuren als ik zou trouwen... En kinderen zou krijgen, met de persoon met wie ik nu een relatie heb. ALLEMAAL ROODHARIGE KINDJES! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    K droom ook de vaagste dingen, maar dan over jongens waar ik niet verliefd op ben?? Serieus en dan word ik wakker O.O What the hell heb k nou weer gedroomd?? Ah nee, toch niet waar hea. Yep k heb gezoen met die lelijk gast in mijn droom. Like wtf.

    CONCLUSIE: NACHTMERRIE


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Heb je hem al op een date gevraagd? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat ik wegliep en mijn vriendje me achterna kwam, omdat hij niet wilde dat ik wegging. Oh, and one time I got knocked up in one of my dreams.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 23:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ooit had ik een crush op een jongen en ik droomde dat ik iets met hem had.
    Toen gingen we met school naar een indoor pretpark met een nepvulkaan waar je op kon klimmen en ik durfde dat niet maar hij wel. O.o
    en even later stonden we in de rij voor iets en toen zei hij dat ie van me hield en we waren heel blij want we hadden elkaar al vijf minuten niet gezien en dat was heel lang ofzo. O.o


    The universal language of art.