• OMFG. Ik heb vannacht gedroomd dat ik ging trouwen met de jongen waarop ik verliefd ben. D:
    TROUWEN.

    Dit is een ernstig voorteken, want ik had ook nog eens een witte bruidsjurk aan en hij een mooi zwart pak (o god, wat staat dat 'm goed :9~)

    Ahum.
    Ik wil niet trouweeeeeeeen. :C
    Wat voor vreemde dromen over jullie crushes hebben jullie gehad?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    (...)
    Ehm, ik ga mijn diploma voor VWO halen, dan ga ik Rechten studeren en daarna Officier van Justitie worden. En dan daarna ga ik een awesome boek schrijven, waardoor ik word opgesloten en dan kom ik weer vrij omdat iedereen van me houdt en daarna grijp ik de macht.

    :Y)

    Ik ga doen alsof je me verslagen hebt en heel zielig in een hoekje zitten huilen en dan ineens keihard terugslaan waardoor je gillend gek wordt en je opsluit in een grijze bunker :D.
    Maar ik wil wel je boek, gesigneerd alstublieft ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Ik ga doen alsof je me verslagen hebt en heel zielig in een hoekje zitten huilen en dan ineens keihard terugslaan waardoor je gillend gek wordt en je opsluit in een grijze bunker :D.
    Maar ik wil wel je boek, gesigneerd alstublieft ^^.

    Pffft, durf je wel tegen een arm meisje zoals ik? :C
    En jezelf opsluiten in grijze bunkers is saai. Ik verberg me wel op een andere planeet. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik droom echt vagedingen. Krokodillen in de speeltuin die je opmeten??? Dat ik een snoepwinkel leeg eet en ik werd wakker met een toffe pepermintsmaak?...... En ik in een vagemoordlustige hongerspelen maardan 3 x zo erg waarmijn rug helemaal in openlag eenik wel vrolijk rondliep.........


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik droomde dat ik nieuwe achterburen had en dat meisje was van mijn leeftijd. Supereigenwijs kind was dat, ik irriteerde me er dood aan. Eerst vond ik haar geweldig en wilde ik ook zo zijn, maar toen begon ze meer en meer de baas over me te spelen. Bleek ook nog eens dat ik met haar de wereld moest redden. Fml.
    Maar ik kón de wereld helemaal niet redden want ik kreeg dansles van mijn knappe gymstagaire, alles wat ik deed was fout en voor straf moest ik nablijven. Geheel onterecht, trouwens, want ik dans geweldig! Maar tijdens het nablijven was hij stiekem heel andere dingen van plan, toen vond ik hem niet meer zo leuk, maar toen kwam mijn achterbuurmeisje me redden. Yay!
    *O*


    everything, in time

    Het ging niet over crushes, want ik had in me droom met een meisje? Wat ik trouwens gewoon heel raar vond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jabberjay schreef:
    (...)
    Pffft, durf je wel tegen een arm meisje zoals ik? :C
    En jezelf opsluiten in grijze bunkers is saai. Ik verberg me wel op een andere planeet. :Y)


    Bedoel je niet dat je je verbergt in de armen van je man? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn dromen gaan altijd over een of ander raar figuur (spook/heks/demon) die me willen vermoorden. Ik probeer altijd met ze te onderhandelen tijdens een kopje thee, maar gek genoeg willen ze dat nooit. ;(


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn dromen stoppen altijd als ik moet trouwen of kindjes krijg ofzo, het is voorbestemd dat ik forever alone blijf hahah. Nee, ik droomde vannacht dat mijn crush en ik naar de Hku gingen voor een toelatingsexamen.


    SLOAN.

    Ik droomde vannacht dat ik weer naar school moest, maar ik heb ruzie met een vriendin en die begon heel lullig te doen tijdens het omkleden voor gym en toen werd ik heel boos en toen ging ik naar buiten in mijn pyama en was ik opeens thuis en toen kon ik vliegen. Toen werd ik aangevallen door een beest en toen werd ik gered door een leuke jongen die op een duif leek en toen gingen we samen vliegen. Maar toen ging hij naar huis en ging ik hem volgen en toen reed hij in de sloot en sprong ik er achter na. Toen zat ik opeens in een politie auto terwijl een agent allemaal vragen stelde en toen was de auto opeens een camper en zat daar die jongen met zijn zusje in en ging hij voor me koken. Toen werd ik even wakker , maar toen viel ik weer in slaap en begon het weer bij dat ik in de politie auto zat, maar ik wou doorspoeleno omdat ik dat al had gezien en ik het saai vond. en toen werd mijn moeder boos en maakte ze me wakker
    Ja, vaag maar ik vond het echt een leuke droom en ik was heel gelukkig dat ik kon vliegen en dat ik samen was met een leuke jongen die op een duif leek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uhm, ik ben vermoord door mijn ex in mijn droom. Dat was een beetje vreemd. Maar mijn dromen slaan nooit ergens op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb gedroomd, tja, dat ik een spion was en mijn crush ook, en toen moesten we samen op een missie, en toen begonnen we opeens te zoenen, midden in die missie.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Discord schreef:
    (...)

    Bedoel je niet dat je je verbergt in de armen van je man? :Y)

    Had ik je het maar nooit verteld. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik droomde vannacht dat ik op school in een andere klas moest of zo, maar niemand wilde me hebben. MÈH. Toen werd iedereen kwaad en begon me te achtervolgen met messen, geen idee waar ze die vandaan hadden, het was ook vet eng enz. Het eindigde met het moment dat ik dacht dat ik eindelijk veilig was, maar dat al die mensjes dus in dezelfde kamer als mij zaten. Ik moest als een malle onder de tafels doorkruipen en snel ontsnappen. Meh. Toen smeet er nog iemand een mes naar me en ik werd wakker o.o


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Mijn dromen zijn de laatste tijd een lege waas.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Het wisselt nogal af wie mijn crush is, maar ze zijn in ieder geval over het algemeen altijd heel aardig tegen me in mijn dromen :Y)
    In het echt niet altijd haha


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!