• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Michael Brown

    "Okeay dan, een club, whatever," zegt hij met een geïrriteerde ondertoon.
    Ik lach naar hem. "Een club inderdaad," herhaal ik. "In het centrum daar zit een goede. Naast dat Italiaanse restaurant. Club Gonzalez of zo. Die schijnt erg goed te zijn," stel ik voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [@Carebear:
    Ik wil niet het hele topic volspammen, ik ben namelijk nogal.. uhm.. "fanatiek" in posten. Kijk naar eens naar de RPG The Crash.. Midna en ik spammen het helemaal vol (;]

    Chiya Amorina Hoshi
    'Kom op.. het gaat toch niet van jou telefoonrekening af?' Ik legde mijn iPhone plechtig in Melissa's handen. Ik keek haar met een grijns op mijn gezicht aan. 'Je wilt het wel, ik zie het.' Oké, dat klonk erg fout.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:20 ]

    Jade
    Ik grinnik. Dat geloof ik zeker. Ik ga ook geen nee zeggen als die d'r echt goed uitziet en vriendelijk is. Ik ga een beetje zoeken denk ik ook. Sms ik grinnikend terug.
    Nice. Scar gaat ook mee en na de lessen erheen we moeten snel zijn zodat de jurken niet op zijn. Xx Stuurde ik terug naar Alyson. Ik trok mijn All stars tas naast me en liep de gang weer door. Ik zag sommige dromige blikken wat ik wel lachwekkend vond. Mijn prachtige loopje werd helaas gestopt doen iemand een tas voor mijn snufferd neerzette en ik languit op de grond lag. Had ik weer. Ik haatte mijn blunders.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melissa

    "Kom op... het gaat toch niet van jouw telefoonrekening af?"
    Ze legt haar iPhone in mijn handen, en ik lach.
    "Je wil het wel, ik zie het."
    Ik grinnik.
    "Nee, de verleiding is groot, maar nee. Dit wil ik echt in een winkel doen."
    Ik geef haar lachend de gsm terug en knuffel haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scarlett

    Aangezien ik niet eeuwig beltegoed had, zocht ik Jade op. En ja hoor, na een tijdje lopen: Daar lag ze. Lachend bukte ik me naar haar toe en stak mijn hand uit. 'Goede versiertruc Jade, vallen en hopen dat een hunk je oppakt.' Zei ik giechelend. 'Nu moet je het maar met mij doen.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cameron Channing
    Ik grinnik. 'Natuurlijk helpen we hem.', zeg ik enthousiast.'Maarrehm, wat als jullie elkaar nu eens meevragen als date?' Ik bekijk hun beide. 'Jullie passen wel goed bij elkaar.', zeg ik goedkeurend als besluit.

    Noah Tyler White
    Ik knik goedkeurend. 'Regel jij wat mensen bij elkaar? Waarschijnlijk ken je wel genoeg meisjes.' Ik grinnik en geef hem een schouderklopje.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jade
    Ik grinnik even maar keek dan even serieus. 'Ik viel echt over een tas. En het deed echt pijn.' Zeg ik met een pruillip. Ik veeg even de viezigheid van mijn kleren en pak mijn All stars tas weer op. 'En zo een slappe truc gebruik ik niet.' Zeg ik grinnikend. 'Ach joh met jou ben ik vast blijer. Als niemand me vraagd ga ik gewoon met jou.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [* sigh * fine. Jij je zin, Carebear. x'd]

    Chiya
    Ik pakte mijn iPhone terug. 'Aargh! Je bent hopeloos. Helaas, moet ik me dan maar bij je aansluiten. Na school. De stad in. Afgesproken? Mooi. Ik ga nog even Death Note kijken.' Ik richtte me op mijn iPhone en ging op Youtube.

    Liam

    Ik lach. 'He3t perfecte meisje voor me bestaat zeker niet.' Lach ik,
    Ik wist het vrij zeker.

    Jayden
    Ik zucht en klooi wat op mijn iPhone. Jade dwong me een pak te regelen voor mezelf. Niet dat ik ging. Ik ging veel liever naar een Club ofzoiets. Maar niet alleen. Dat niet. Ik zuchte en pakte een boek. Ja ik pakte een boek. Ik had zo een Spaans proefwerk en ik had niet geleerd. Al was ik vrij goed in Spaans. Ik verveelde me toch.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Muhahahaha >;D
    + het is Evelien/Eef/whatever ;D]


    Melissa

    "Aargh! Je bent hopeloos. Helaas, moet ik me dan maar bij je aansluiten. Na school. De stad in. Afgesproken? Mooi. Ik ga nog even Death Note kijken."
    Ik kijk haar met een engelengezichtje aan.
    "Waarom vandaag al? Misschien toch eerst aan een date geraken. Als we een date hebben, moeten we misschien letten op wat we dragen."
    Ik grinnik even.
    "Ja, ga maar lekker aso doen. Pfuh!"
    Ik sta lachend op en stap de aula uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scarlett

    'Awh,' grinnikte ik toen ik haar overeind hielp. 'Maar wij gaan allebei een date scoren. Let jij maar op. We plakken gewoon een 'KISS ME' papiertje op onze rug en lopen zo de hele dag door school. Kijken wat er gebeurt!' Lachte ik.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:32 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Carebear schreef:
    [Muhahahaha >;D
    + het is Evelien/Eef/whatever ;D]


    Melissa

    "Aargh! Je bent hopeloos. Helaas, moet ik me dan maar bij je aansluiten. Na school. De stad in. Afgesproken? Mooi. Ik ga nog even Death Note kijken."
    Ik kijk haar met een engelengezichtje aan.
    "Waarom vandaag al? Misschien toch eerst aan een date geraken. Als we een date hebben, moeten we misschien letten op wat we dragen."
    Ik grinnik even.
    "Ja, ga maar lekker aso doen. Pfuh!"
    Ik sta lachend op en stap de aula uit.


    I LOVE DEATH NOTE D; (sorry moest er even uit -a-)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    'Natuurlijk helpen we hem.' zegt Cameron. 'Maarrehm, wat als jullie elkaar nu eens meevragen als date? Jullie passen wel goed bij elkaar,' zegt hij dan. Ik kijk hem even aan, 'Nee Cameron, gewoon nee,' grinnik ik. 'Het perfecte meisje voor me bestaat zeker niet,' lacht Liam. Ik kijk hem zogenaamd beledigd aan, 'ben ik soms niet goed genoeg voor je?!' zeg ik dramatisch waarna ik begin te lachen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SUMMERx schreef:
    (...)

    I LOVE EVELIEN D; (sorry moest er even uit -a-)


    [Awh, I love you too :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.