• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yvo Leroux

    'Ik bedoelde het natuurlijk niet letterlijk. Ik bedoel met planten, foto's, schilderijen. Dat soort dingen,' zei ze. Ik dacht eventjes na, dat was eigenlijk best wel een slim idee. Ik lachte eventjes naar haar en knikte. 'Slim idee,' zei ik en ik trok haar wat dichter tegen me aan. 'Lopen we trouwens nog de goeie kant op?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Slim idee,'zei hij en trok me nog dichter tegen hem aan. Ik lachte zachtjes. 'Soms kan ik best slim zijn,' zei ik zacht en schoof voorzichtig en met een lichte aarzeling toch mijn arm om zijn middel. 'Lopen we trouwens nog de goeie kant op?' vroeg hij waarop ik bevestigend knikte.'We moeten alleen een stukje door het bos heen, ehm.. weet je zeker dat je dat stuk ook wil meelopen?' Het laatste vroeg ik zachtjes terwijl ik schuin naar hem opkeek. Ik wilde helemaal nog niet denken aan het idee dat we dadelijk gescheiden raakte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik voelde haar arm zachtjes om me middel gaan. Ik schrok en me adem werd wat onregelmatig. 'We moeten alleen een stukje door het bos heen, ehm.. weet je zeker dat je dat stuk ook wil meelopen?' vroeg ze. Ik knikte vlug en glimlacht een beetje naar haar. Ik wou het proberen en ik zou het volhouden ook. Kosten wat het kost. Ik voelde haar warmte door mijn shirt heen. Ik probeerde me aandacht ergens op de focussen. Het ging alleen wat lastig. 'Ik wil wel,' zei ik er nog bij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik merkte de verandering in zijn houding toen mijn arm om zijn middel lag. 'Ik wil wel,'reageerde hij na een vlugge knik en een kleine glimlach. 'Ik had je moeten waarschuwen,' fluisterde ik en liet mijn arm langzaam weer terug glijden. Dit zou tijd nodig hebben voor het voor hem wat gemakkelijker ging en hij het niet meer benauwd zou krijgen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik had je moeten waarschuwen,' fluisterde en haar arm geen weer weg. Ik haalde diep adem. Ik glimlachte naar haar. 'Dat hoefde je niet te doen,' zei ik met een glimlach. Ik gaf haar weer een kusje op haar hoofd.

    [Ben een beetje inspiratieloos XD']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Dat hoefde je niet te doen,' glimlachte hij en drukte een kusje op mijn hoofd. 'Ik wil je gewoon niet laten schrikken, dat is alles,' reageerde ik en keek weer even naar hem op. We waren nu inmiddels bij de rand van het bos aangekomen, over een paar minuten zouden we bij mij thuis aankomen. Van binnen verzetten ik me met alle macht tegen het gevoel van zometeen alleen zijn. 'We zijn er bijna.'

    [Ehm... In hoeverre kunnen we de dag afronden? Ik bedoel skippen naar de volgende dag. Misschien dat dat weer wat inspi meebrengt? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'



    Yvo Leroux

    'Ik wil je gewoon niet laten schrikken, dat is alles,' zei ze. Ik moest eventjes lachen. Het klonk lief. We waren bij de rand aangekomen van het bos. 'We zijn er bijna,' zei ze en ik zuchtte eventjes. Eigenlijk had ik geen zin om nou al alleen te zijn. Ik glimlachte naar haar. 'Oké,' zei ik een beetje kort af.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Oke,' reageerde hij een beetje kortaf waarop ik hem met een vragende blik aankeek. 'Ik hoef niet perse naar huis,'zei ik zacht, hopende dat hij net zo min als mij alleen wilde zijn. 'Ik bedoel, als ik mijn moeder laat weten dat ik niet thuis kom doet ze niet moeilijk,'voegde ik eraan toe. Nee, ze zou totaal niet moeilijk doen als ik uitlegde waar en bij wie ik was.

    [uhmm.. jaa, haha dan weet ik het niet.. ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 20:18 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik bedoel, als ik mijn moeder laat weten dat ik niet thuis kom doet ze niet moeilijk,' zei ze. Ik keek haar vragend aan. 'Echt niet? Maar wat wil je verder nog doen dan?' vroeg ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ik ben zo verrast wanneer Teske me een kusje op de wang geeft dat de auto even uitzwenkt. Snel weet ik me weer op de weg te concentreren. Niet veel later komen we aan bij de rand van het bos. Ik parkeer en kijk Teske blozend aan.
    "Niet meer doen als ik rijd, alsjeblieft. Ik ben nogal snel afgeleid," zeg ik zacht. Ik zou het mezelf namelijk nooit vergeven mocht haar iets overkomen. Wat ik net zeg druist tegen haar wensen in, maar haar veiligheid komt nog steeds op de eerste plaats. Altijd, voor alles.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Wanneer ik hem een kusje had gegeven zwenkte de auto een beetje uit. Ik bleef blozend voor me uitkijken en geschokt. Eventjes later waren we bij de rand van het bos aan gekomen. Hij parkeerde en we keken elkaar aan. Ik zag dat Irial bloosde. 'Niet meer doen als ik rijd, alsjeblieft. Ik ben nogal snel afgeleid,' zei hij en ik knikte. 'Sorry. Ik zal het niet meer doen,' zei ik zachtjes en stapte de auto uit. Ik deed armen over elkaar en het drong me nu pas echt door dat ik me jas was vergeten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Echt niet? Maar wat wil je verder nog doen dan?' vroeg hij met een glimlach. 'Nee, dat zal ze echt niet erg vinden,'glimlach ik terug en trek vervolgens een bedenkelijk gezicht. 'Misschien.. kun je me jou huisje laten zien?' vroeg ik en beet vervolgens op mijn tong omdat ik dat gevraagd had. 'Als je dat niet erg vind dan,'voegde ik er snel en licht blozend aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Sorry. Ik zal het niet meer doen," zegt Teske waarop ze uitstapt. Ik doe net hetzelfde en zie dat ze haar armen over elkaar geslagen heeft. Ik vergrendel de auto, doe mijn jas uit en leg hem over haar schouders zodra ik bij haar ben.
    "Ik kan wel tegen een beetje kou," zeg ik voor ze kan protesteren. Dan druk ik een kusje op haar wang. "Die had je nog te goed."
    Mijn lippen tintelen nadat ze haar zachte huid aangeraakt hebben. Ondertussen laat ik mijn hand in de hare glijden. Bestaat er iets fijners? Rustig beginnen we aan de wandeling.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    Ik lachte naar haar en schudde me hoofd. 'Nee, die krijg je morgen pas te zien,' zei ik met een lachje. Ik keek een beetje om me heen. Ook hier was het mooi. Er verscheen weer een glimlach op me gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Als ik even naar Ivar kijk en zie dat hij in een diepe slaap is glimlach ik even waarna ik een kusje op zijn wang druk en nog iets dichter tegen hem een kruip. Door zijn lichaamswarmte zou ik eigenlijk geen deken nodig hebben maar met deken slaapt toch fijner.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered