• Heyhey,

    kennen jullie mapcrunch? Het werkt heel goed tegen verveling, ze droppen je ergens op de wereld, waarna jij moet bedenken dat je net op die plek bent wakker geworden. Je wil natuurlijk naar huis, maar je kan alleen thuis komen door een vliegveld te vinden.
    En dan ga je heel doelloos het halve land doorzoeken op zoek naar een vliegveld :'D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 15:27 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lol, zal het eens proberen als ik op de laptop zit. Meestal speel ik het Wikipediaspel, though.:'D


    everything, in time

    Humble schreef:
    Lol, zal het eens proberen als ik op de laptop zit. Meestal speel ik het Wikipediaspel, though.:'D
    link??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jikan schreef:
    Ik zit bij een weg met allemaal pompoenen o________O
    Waar kun je zien welk land het is?


    Hahahaha ik ook :')!


    The odds are néver in our favor.

    Delightee schreef:
    (...)link??


    Daar is geen link van. Je kiest een random woord zoals 'horloge' (als er maar een wikipediapagina van is) en dan klik je links op 'willekeurige pagina'. Vervolgens klik je steeds op een blauwe link en moet je zorgen dat je bij horloges uitkomt. Zo droog en je komt de raarste pagina's tegen.:W


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Daar is geen link van. Je kiest een random woord zoals 'horloge' (als er maar een wikipediapagina van is) en dan klik je links op 'willekeurige pagina'. Vervolgens klik je steeds op een blauwe link en moet je zorgen dat je bij horloges uitkomt. Zo droog en je komt de raarste pagina's tegen.:W
    lolz dat ga ik eens doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delightee schreef:
    waarom wordt je steeds op dezelfde plek gedumpt als je opnieuw wilt

    Da's de dagpagina. Je moet een of meerdere landen aanklikken in het menu rechts en dan op 'N' drukken.

    Pfff, had ik eindelijk het vliegveld, gaat die auto daar niet heen en beland ik op een hele rare plek :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Delightee schreef:
    (...)lolz dat ga ik eens doen


    Doe dat! Maar je mag geen pagina teruggaan. Ik was eerst zo dichtbij en toen klikte ik verkeerd.:c


    everything, in time

    Een weg met allemaal boeien, whuuut ._.


    i put the fun in funeral

    Nee, geen geduld voor en geen zin in. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ah, Duitsland.

    Wait, this isn't German.
    Waar zit ik aah. D:

    Nunuh, dit is niks voor mij.
    Daar heb ik totaaaaaaaaaaaaaaal geen geduld voor.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Jikan schreef:
    Ik zit bij een weg met allemaal pompoenen o________O
    Waar kun je zien welk land het is?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik sta nu hier, weet iemand wat dat grijze ding is?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik sta nu hier, weet iemand wat dat grijze ding is?



    Een vogel die te dicht en te snel voorbij vloog ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you