• Heyhey,

    kennen jullie mapcrunch? Het werkt heel goed tegen verveling, ze droppen je ergens op de wereld, waarna jij moet bedenken dat je net op die plek bent wakker geworden. Je wil natuurlijk naar huis, maar je kan alleen thuis komen door een vliegveld te vinden.
    En dan ga je heel doelloos het halve land doorzoeken op zoek naar een vliegveld :'D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 15:27 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    PUKKELxDING schreef:
    DuskShine, je mag niet meer dan 3 berichten van jezelf achter elkaar posten in één topic.

    haha
    oeps
    vergeten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    oke
    ik ben nu in bristol uk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik sta nu voor een ziekenhuis
    haha

    OMG ik zie een bord staan met de Bristol airport

    Juist ja
    ik heb geen idee welke kan ik op moet
    na ja
    dan maar rechtdoorxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zat net in Bristol, UK.
    Maar ik gaf het op, ik kon het vliegveld niet vinden haha.


    Tell me about it, stud.

    DuskShine schreef:
    Ik sta nu voor een ziekenhuis
    haha

    OMG ik zie een bord staan met de Bristol airport

    Juist ja
    ik heb geen idee welke kan ik op moet
    na ja
    dan maar rechtdoorxD

    Er is net tegen je gezegd dat 3x een bericht achter elkaar niet toegestaan is. Doe dat vervolgens dan niet nog een keer.


    I am an idiot, I move.

    Robbeknol schreef:
    (...)
    Er is net tegen je gezegd dat 3x een bericht achter elkaar niet toegestaan is. Doe dat vervolgens dan niet nog een keer.


    Dr staat je mag niet meer dan 3x (: ze heeft er nu precies 3 ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you