• Heyhey,

    kennen jullie mapcrunch? Het werkt heel goed tegen verveling, ze droppen je ergens op de wereld, waarna jij moet bedenken dat je net op die plek bent wakker geworden. Je wil natuurlijk naar huis, maar je kan alleen thuis komen door een vliegveld te vinden.
    En dan ga je heel doelloos het halve land doorzoeken op zoek naar een vliegveld :'D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 15:27 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Omg mensen whut? Dom spel, I quit.


    Olive

    Midna schreef:
    (...)

    Een vogel die te dicht en te snel voorbij vloog ? ;D

    Nah, hij zit steeds op het scherm. Wacht, laat maar, de lens is waarschijnlijk vies. Domme ik.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Authors schreef:
    Omg mensen whut? Dom spel, I quit.

    Echt hé, ik zit hier al 10 min een snelweg te volgen en heb nog steeds geen naam van een landstreek gezien.
    Stomme Tsjechen, jeetje :'D hoe weten die mannen waar ze zijn ...

    States schreef:
    (...)
    Echt hé, ik zit hier al 10 min een snelweg te volgen en heb nog steeds geen naam van een landstreek gezien.
    Stomme Tsjechen, jeetje :'D hoe weten die mannen waar ze zijn ...


    Tis verschrikkelijk! In Wit-Rusland is dat dus precies hetzelfde hé! En die borden staan zo vijf meter van de afslag en dan rij je daar zo voorbij of je moet een dikke manouvre uithalen om in te slaan. GOD PEOPLE.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Tis verschrikkelijk! In Wit-Rusland is dat dus precies hetzelfde hé! En die borden staan zo vijf meter van de afslag en dan rij je daar zo voorbij of je moet een dikke manouvre uithalen om in te slaan. GOD PEOPLE.

    Wat the fuuu. Dan rij ik liever hier op de snelweg ;d Er kunnen geen borden genoeg staan ;d

    Ik kwam net uit op een doodlopende weg :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Wacht maar, ik heb ooit één uur lang op Antartica of zoiets rond gelopen. Some shit like that, I got lost.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    States schreef:
    (...)
    Wat the fuuu. Dan rij ik liever hier op de snelweg ;d Er kunnen geen borden genoeg staan ;d


    Vind ik ook lol :'D


    Olive

    MissSpagetti schreef:
    Ik kwam net uit op een doodlopende weg :'D


    Ik ook XD en toen kwam ik daar niet meer weg XD ik zag toen wel allemaal schapen ;D en mensen en een hond.. Die mensen wouden me alleen niet helpen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fuck dude.. ik zit in Ierland ;o
    Hi Niall!(doeg)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gast, ik weet niet eens hoe je een andere straat inslaat. Ik ben gedoemd om op de avenue antoine velghe te blijven :'D


    And in that moment, we were infinite.

    Britsanity schreef:
    Fuck dude.. ik zit in Ierland ;o
    Hi Niall!(doeg)

    Lol, daar ben ik ook geweest, en in Bradford. Nu kijken of ik in Doncaster kom.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lol, ik zit in Mexico!(krul)


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Haha, ik zit nu in een heel bekakte buurt met grote huizen en nepgoud XD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    WTF ik snap het niet, wat moet je nou doen XD?


    Life is hard and then we die