• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ben hier voor jurken aan het kijken voor wanneer het prom is, maar ik vind witte jurken vaak mooi en die zien eruit als trouwjurken -__-"
    Hoe is deze? Zonder de handschoenen (;]

    Hayley
    'Is dat niet wat... cliché?' vraagt hij voorzichtig. 'Hmmm, misschien een beetje maar het is wel romantisch. Het hangt er natuurlijk ook vanaf wel lied je kiest. Je kan bij een gothic beter geen Taylor Swift ofso zingen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Massow

    Met de boeken in zijn handen en zijn koptelefoon in zijn hals, liep hij door de gangen van het schoolgebouw. Hij kon het niet verhelpen dat hij af en toe een onbewuste duw gaf aan een leerling. Hij had brede schouders en de gangen waren behoorlijk smal. Een 'excuseer me' kwam dan ook vaker uit zijn mond. Het lokaal bevond zich achter de hoek. Niet dat de lessen hem interesseerde. De meeste onderwerpen waren onbelangrijk, had je zelf niet nodig als je volwassen werd. Andrew was bewust van wat hij belangrijk vond en wat niet. Zijn punten waren goed, al deed hij er niets voor. Zijn schoolboeken stonden vol met realistische tekeningen. Iets waar hij goed in was. Het was een spiegelbeeld van zijn dromen, van hoe hij was.
    Zoals gewoonlijk nam hij plaats aan het raam. Het was een ideale plek om weg te dromen, te tekenen en weer weg te dromen. De leerkracht had hem al vaker uit zijn gedachten moeten halen. De leerlingen leken maar vreemd en onbegrijpelijk naar hem op te kijken. Mensen zoals hun kon hij niet vertrouwen. Hij had iemand nodig die eerlijk was. Die zich niet voordeed als de beste, slimste of mooiste. Andrew was niet kieskeurig, maar een echte vriend had hij nog niet gevonden. Misschien vond hij dat wel nooit, al wou hij negatief zijn.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Cameron White
    Verzonken in gedachten zag ik het helemaal voor me; een metallied zingen voor een Taylor Swiftfan; waarschijnlijk zou ze dan gaan lopen. 'Wat is jouw muziekstijl?' vroeg ik uit het niets.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Gitaar, piano en stem :3]

    Melissa

    "Top. En de mijne? Wanneer gaan we ze eigenlijk dragen?"
    Ik steek mijn duim op.
    "Een prachtje."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik was aan het denken vanavond op zoek te gaan naar een date," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Chiya hetzelfde, behalve piano. ;P]

    Chiya
    Ik knikte. 'Ik ook. Ik heb alleen geen idee wie mij zou moeten vragen. Ik geloof ook niet echt dat dat gaat gebeuren.' De moed zonk me een beetje in mijn schoenen. Ik liep terug het hokje in.
    'Wat was dat met Noah net eigenlijk? Je keek hem zo boos aan.' zei ik.

    Melissa

    "Ik ook. Ik heb alleen geen idee wie mij zou moeten vragen. Ik geloof ook niet echt dat dat gaat gebeuren."
    "Ach, ga gewoon mee vanavond. Iemand zal je wel vragen," zeg ik glimlachend.
    Net als haar, ga ik weer het hokje in, en kleed me om.
    "Wat was dat met Noah net eigenlijk? Je keek hem zo boos aan."
    "Oh, dat was niets. Gewoon. Niets."
    Wanneer ik klaar ben, wacht ik buiten het kotje tot ze ook klaar is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Darn. Welke foto van Ronnie moet ik nemen in de eerste post? :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    'Wat is jouw muziekstijl?' vraagt Cameron ineens. Ik kijk hem een beetje verbaasd aan, 'Ehm, eigenlijk alles wel. Alleen niet van dat metal en trance enzo,' antwoord ik terwijl ik een beetje met mijn haar speel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Tyler White
    Ik besliste om ook eens rond te kijken voor een maatpak, en stapte een winkel in voor zowel mannen als vrouwen. De maatpakken waren allemaal saai en lelijk, dus de vrouwenkant trok me meer aan. Ik liep naar een rek waar wat feestelijkere kleding hing. Na wat zoeken, werd ik aangetrokken door een kleedje dat wat verstopt lag, op de grond. Ik raapte het voorzichtig op en hield het voor me. Het jurkje had iets liefs en schattigs. Wat voor nut had het, ik zou toch geen date vinden. Melissa zou winnen, hoewel ik er alles voor zou doen om dat te vermijden.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    (die met dat hondje is megacute ;o)
    Cameron Channing
    Ik wist niet waardoor die plotselinge vraag kwam, maar ik voelde dat ze zich wat onwennig voelde. 'Niet dat ik een liedje voor je zou schrijven hoor.' zei ik lachend. Om van onderwerp te veranderen, vroeg ik haar of ze al een kleedje had.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Eef, je leek mij wel een paar jaar geleden, alleen was ik toen helemaal fan van Hannah Montana. Ik ben nog steeds bezig mijn kamer te ont-Hannah'en. ;P]

    Chiya
    'Waar was je dan van plan heen te gaan?' vroeg ik toen ik het gordijn opendeed van het kleedhokje.
    'Zag je die jongen met zijn gitaar trouwens in het centrum? Dat lijkt me ook wel een goed idee, gitaar spelen en zingen voor geld, geweldig! Ik heb alleen nog wat moeite met zoveel mensen.' Ik wachtte weer op Melissa.

    SUMMERx schreef:
    Noah Tyler White
    Ik besliste om ook eens rond te kijken voor een maatpak, en stapte een winkel in voor zowel mannen als vrouwen. De maatpakken waren allemaal saai en lelijk, dus de vrouwenkant trok me meer aan. Ik liep naar een rek waar wat feestelijkere kleding hing. Na wat zoeken, werd ik aangetrokken door een kleedje dat wat verstopt lag, op de grond. Ik raapte het voorzichtig op en hield het voor me. Het jurkje had iets liefs en schattigs. Wat voor nut had het, ik zou toch geen date vinden. Melissa zou winnen, hoewel ik er alles voor zou doen om dat te vermijden.

    [Dammit, dat jurkje was een van mijn opties voor the prom! x"d]

    Faye
    'Niet dat ik een liedje voor je zou schrijven hoor,' lacht Cameron. Ik geef hem een por, 'dat had ik ook niet verwacht hoor. Daar ben je niet romantisch genoeg voor,' zeg ik plagerig waarna ik mijn tong naar hem uitsteek. 'En nope, heb nog geen jurk. Zoals ik al zei: Ik presteer beter onderdruk,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [1. DAT JURKJE IS ECHT ASDFGHJKL
    2. Hoe kan je een kamer nu ont-Hannah'en? Ik heb zo'n 30 posters van Miley op mijn kamer, en ik heb gewoon geen plaats meer :W
    3. Ja, welke met dat hondje? :')]


    Melissa

    "Waar was je dan van plan heen te gaan? Zag je die jongen met zijn gitaar trouwens in het centrum? Dat lijkt me ook wel een goed idee, gitaar spelen en zingen voor geld, geweldig! Ik heb alleen nog wat moeite met zoveel mensen."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Zingen voor mensen, is toch niets voor mij," zeg ik terwijl ik mijn jurkje naar de kassa breng om te betalen. Ik ga in mijn tas al op zoek naar mijn portefeuille.
    "En ik dacht aan die club naast die Italiaan."

    [Julie is nogal vaag over de club :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.