• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (hahah wacht ik zal het rap veranderen xp)
    Cameron Channing
    'Oeeeeh, daag je me uit?' vraag ik als ik mijn ogen samenknijp. 'Je weet dat ik alles doe om het tegendeel te bewijzen, he.' zeg ik lachend. Ik zeg hardop een flauwe romantische tekst; 'Rozen zijn rood, ... Wat was de rest ook alweer?'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Chiya
    'Hoe moet ik in godsnaam vanavond een jongen vinden in een club? Het moet wel van school zijn.' Ik betaalde voor mijn jurk.

    [Hondje 1 (;]

    Melissa

    "Hoe moet ik in godsnaam vanavond een jongen vinden in een club? Het moet wel van school zijn."
    Ik wacht op haar met mijn zak in mijn hand.
    "Ach. Dat hoeft toch helemaal niet? Mijn nicht had toch ook haar vriend meegenomen, enkele jaren geleden, en die zat toch ook niet bij ons op school?"
    Ik loop de winkel weer uit.
    "En daarbij, zeg je nu nee tegen een avondje uit?"

    [Hondje 1 it is :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    'Oeeeeh, daag je me uit? Je weet dat ik alles doe om het tegendeel te bewijzen, he. Rozen zijn rood, ... Wat was de rest ook alweer?' Ik grinnik even en stomp hem even tegen zijn schouder. 'Okee, even serieus. Als je een meisje mee moest vragen door een liedje voor haar te zingen en dat meisje houdt van alle soorten muziek en dan ook echt álle, welk liedje zou je dan kiezen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Veronica

    Ik loop door de stad, op zoek naar een jurk voor het bal. Niet dat ik al een date heb, nee, dat niet, maar gewoon, voor de nieuwsgierigheid. Ik ben nog geen enkele winkel binnengegaan, en besluit me nog eerst even op een bankje te zetten met een ijsje. Wanneer ik het ijsje betaald heb, ga ik op zoek naar een vrijstaand bankje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam
    Haar handen gingen door mijn haar en ik wist dat het nu echt een rommeltje was boven op mijn hoofd maar het maakte me niet uit. Ik leg een arm zacht rond haar middel en open mijn lippen als Jade er zachtjes overheen likt.


    Jade
    Hij legde een hand om mijn middel en hij liet me toe. De kus was liefdevol. Een eche droom. Na een paar minuten te hebben gekust liet ik me met moeite los gaan. 'Ik had beloofd met mijn vriendinnen te shoppen.' Zeg ik spijtend. Ik sta langzaam op en geef hem een kusje op zijn mond. Ik pak zijn mobiel en zet mijn nummer erin. 'Doeg.' Zeg ik liefdevol. Ik doe de deur open en de koude lucht omarmd me. Hartjes staan in mijn ogen en ik loop de winkelstraat in. Ik loop langs de winkel langs. Waren ze daar wel? Spookte er door mijn hoofd. Waar zijn jullie? Xx jade smsde ik de cheerleaders en Grace.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chiya
    'Ofcourse not! Die club, hoe heet die dan?' vroeg ik als ik met Melissa de winkel uitliep. In mijn ooghoek zag ik Noah, die aan het praten was met een duif. Ik deed mijn best om niet te lachen.

    [Ja, daar vraag je me iets :')


    Melissa

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik heb echt geen idee. Helemaal vergeten."
    Kort grinnik ik en ik volg haar blik naar Noah. Ik neem haar hand en loop de andere kant uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik kijk haar na en pak dan mijn telefoon. You're a cutie sms ik jade en stuurn dan een sms naar Drew. Ik heb een prom date met Jade heb jij al iemand? Liam

    Drew

    Ik speel weer verder en zie een meisje op een bankje zitten. Ik geloof dat ze bij mij op school zat maar dat weet ik niet zeker.

    (hahhahhhahah ;') en vind ze allebei wel mooi met het hondje dus kies maar ;3
    jurkje 1
    jurkje 2
    jurkje 3
    jurkje 4)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 21:33 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Het eerste en het vierde <3
    Maar ik denk dat ik al een ideetje heb :3 Of toch voor Ronnie al :3
    Als er iemand btw de enorme behoefte heeft om tegen mij te praten, Ronnie is vrij :W]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 21:32 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mag Jade noah tegen komen in die jurken winkel?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Veronica

    Ik hoor wat muziek, en al ijsjeslikkend sta ik op om te gaan kijken. Het is een jongen van bij ons op school. Ik grabbel in mijn broekzak naar een briefje van 5 euro, en leg het neer bij de rest van het geld, terwijl ik hem glimlachend aankijk. Ik dans een beetje mee op zijn muziek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [1 was ook een optie voor mijn jurken -__-"]

    Chiya
    'Volgens mij The Heat of zo. Maar dat is een wilde gok. We zien wel vanavond. Maar mijn moeder ziet me al aankomen, dat uitgaan vind ze allemaal maar niks. Misschien als ik bij jou blijf slapen vanavond, of jij bij mij? Anders moet ik alleen rijden en 's nachts is dat "gevaarlijk".' Ik maakte het tussen-haakjes gebaar met mijn wijs- en middelvingers.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 21:37 ]

    [ Het eerste jurkje vind ik persoonlijk het mooist. Op mij mag je trouwens ook altijd reageren (: ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.