• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chiya
    'Mooi, want deze dus ook.' Melissa keek naar een jongen. Ik draaide me ook om, en zag dat het Noah was. Ik lette niet echt op hem en trok Melissa de winkel in.

    Melissa

    "Mooi, want deze dus ook."
    "Deze wat?"
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan en word de winkel mee binnengetrokken. Ik schrik even en volg haar naar binnen.
    "Waar heb je het over?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler White
    Ik voel 2 ogen op me brandden, en kijk in de richting waarvan het rare gevoel kwam. Mijn ogen kruisen die van Melissa. -Wat doet zij nu hier-, dacht ik geïrriteerd in mezelf. Ze bleef me vervelend aanstaren, en omdat ik me er ongemakkelijk van werd zwaaide ik sarcastisch naar haar. 'Wat nu weer, bitch.', siste ik zachtjes.

    Cameron Channing
    Ik lach hardop en duw haar tengere vingers weg. 2 dingen waar ik absoluut niet tegen kan; kietelen en piekeren. 'Dat is nu net zo moeilijk, waarom moeten jongens altijd het meisje vragen?' Ik porde haar in haar zij.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Chiya
    'Deze zebra. Deze jurk natuurlijk.' Ik pak mijn maat uit het rek en loop - wat meer op rennen leek - naar de kleedhokjes.

    [Deze jurk trouwens, voor wie het misschien wilde weten x"d]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 20:17 ]

    Melissa

    "Deze zebra. Deze jurk natuurlijk."
    Ze loopt als een gek naar de kleedhokjes, en ik kijk eens in de rekken. Niet echt mijn ding. Ik kijk even naar buiten en zie Noah nog steeds zitten. De asshole. Hij heeft nog steeds zijn verontschuldigingen niet aangeboden. Ik kijk naar mijn pols. Zijn vingers staan er nog steeds in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Cameron lacht en duwt mijn vingers weg, 'Dat is nu net zo moeilijk, waarom moeten jongens altijd het meisje vragen?' Hij port me in mijn zij. Ik grinnik even en haal mijn schouders op, 'geen idee, gewoon traditie denk ik,' beantwoord ik zijn vraag, 'als ik een paar dagen voor het gala nog geen date heb stap ik wel gewoon op een willekeurige jongen af en vraag hem mee,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Tyler White
    Ik zag door het immense winkelraam welke jurk de 2 meisjes in hun handen hadden. Eerlijk gezegd, ik vond hem niks. Niet dat het mijn probleem was. Ik keek naar Melissa, haar verwijtend dat ze nog steeds geen sorry had gezegd voor haar rotte gedrag. Misschien was alles dan anders gelopen.

    Cameron Channing
    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Als je echt in nood bent, vraag je mij maar mee.' Het leek me maar een raar idee, om met haar te gaan, maar ergens voelde het wel goed. Ik wou niet hopeloos zijn, dus deed ik alsof het me niets scheelde.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Ik kijk nog wat verder tussen de jurkjes en zucht wanneer ik niets vind. Mijn gezichtsuitdrukking wordt iets vrolijker, wanneer ik dit jurkje vind. Ik besluit het meteen te passen. Voor vanavond is het gewoon geweldig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    'Als je echt in nood bent, vraag je mij maar mee,' zegt Cameron. Ik denk even na bij het idee, zoiets zou wel een beetje apart zijn. Maar liever Cameron dan een of andere creep. 'Áls je dan nog niemand hebt gevonden he,' zeg ik waarna ik hem weer begin te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chiya
    Toen ik de kleedkamer uitkwam zat Melissa in die naast me. Ik wachtte haar op. Ik ging, met mijn kleren, op een stoel zitten wachten.
    Ik vroeg me af waarom Melissa Noah zo kwaad aankeek. Ik zag wel een paar wondjes op haar arm, maar het leek me sterk dat die van Noah kwamen.

    Melissa

    Ik kom het hokje uit en bekijk mezelf in de spiegel.
    "Wat vind je ervan?" vraag ik aan Chiya, terwijl ik me eens omdraai om de achterkant te bekijken.
    Het is net lang genoeg, vind ik, en het is goed voor mijn figuur. Als het aan mij ligt, koop ik het meteen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler White
    Ik draaide me om, er gebeurde verder niets interessants in de winkel. Ik zag hoe 2 vetgemeste duiven een frietje wouden pikken, en verschuifde mijn voet zodat ze eraan konden. 'Ja, eet maar tot je ontploft ja.' mompelde ik tegen de duifjes. Gosh, zat ik ook al tegen duiven te praten.

    Cameron White
    Ik duw haar speels van me af en begin haar dan ook te kietelen. Ik moet lachen van haar lach, die luid boven de mijne uitkwam. Nadat ik terug wat serieuzer werd, dacht ik na. 'Heb je geen tips om iemand romantisch te vragen?'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Ik lach me best wel kapot om de laatste post van Noah. I know, ik heb erg droge humor.]

    Chiya
    'Top. En de mijne?' Ik stond op. 'Wanneer gaan we ze eigenlijk dragen?'

    [Kort stukje, weinig inspiratie.
    Melissa is muzikant, wat speelt ze dan, Eef? :3]

    Faye
    Cameron duwt mij van zich af en begint mij dan te kietelen. 'Heb je geen tips om iemand romantisch te vragen?' vraagt hij dan iets serieuzer. Ik denk even na, 'dat hangt van het meisje af. Maar ik denk dat een liedje voor het meisje dat je bedoelt zingen altijd wel werkt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (had even zin om droog te doen -a-)
    Cameron Channing
    Ik keek bedenkelijk. Het was waar dat ik me makkelijker uitte in muziek, maar mijn zangkunsten... Daar was ik niet erg zeker over. Ik werd altijd onwijs zenuwachtig als ik moest zingen. 'Is dat niet wat... Cliché?' Vroeg ik voorzichtig.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.