• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scarlett

    'Is dat niet Drew? Hij zit toch bij ons op school?' Vroeg ik verbaasd. 'Ik wist niet dat hij zo goed kon zingen!' Lachend gooide ik een fooi in zijn gitaar tas.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Melissa

    Ik voel mijn gsm trillen en stuur snel terug.
    Ja. Ben met de andere cheerleaders in de stad. Kom je ook? Heb iets nodig voor vanaf. X


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew Mitchel Sanz

    Ik lach naar Scarlett en ga gewoon verder met het spelen van mijn nummer.
    Dit was wat ik het liefste deed en ik genoot ervan.

    Chiya
    In het centrum hoorde ik opeens een jongen Coffee And Cigarettes Never Say Never zingen. Er stonden mensen omheen waardoor ik hem niet kon zien. De mensen gooiden af en toe muntjes.
    Ik leunde tegen een paal en luisterde. Opeens kreeg ik een SMS.
    Sure. Kom eraan! Chiya. (:
    Stuurde ik terug naar Melissa.
    Ik liep terug naar mijn auto. In de stad kon ik ook veel beter winkelen eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 19:42 ]

    Melissa

    Ik zie Chiya staan, en ga naast haar staan. Dit is veel beter, dan die drukte.
    "Je hebt me gevonden," zeg ik glimlachend.
    Ik por haar even en kijk naar de jongen.
    "Hij is goed, he?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cameron Channing
    Ik dacht na. Wie zou ik kunnen meenemen? 'Mijn vriendin Flowerpower?' Ik wees naar het felgroene hippiebusje, dat op de parking stond. Ik had het met mijn zusje beschilderd met bloemen en peacetekens; ergens was ik er wel trots op. Ik keek haar grinnikend aan. 'Neen, ik heb nog geen slachtoffer. En jij?'

    Noah Tyler White
    (where the heck zit ik xp??)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Noah was thuis. Aan het eten :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chiya
    Ik knikte. Een paar mensen liepen weg. Toen zag ik pas dat hij bij ons op school zat. Het was Drew.
    En knap, wilde ik zeggen. 'Dus, waar wil je gaan kijken?' vroeg ik aan Melissa.

    [Wie is er nog meer bij?]

    Melissa

    Ze knikt en glimlachend kijk ik haar aan.
    "Dus waar wil je gaan kijken?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Niets speciaals. Gewoon wat klerenwinkels. Kom je?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hayley
    'Mijn vriendin Flowerpower?' zegt Cameron terwijl hij wijst naar zij felgroene hippiebusje, 'Neen, ik heb nog geen slachtoffer. En jij?' Ik grinnik even en schud mijn hoofd, 'Ik heb ook nog geen slachtoffer,' antwoord ik, 'Maar je kent me, ik presteer beter onder druk,' lach ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Tyler White
    Ik verveelde me dood, en besloot de stad in te trekken. Wandelend, dit keer. Dwalend door de kleine achterstraatjes vond ik mijn weg tot aan de winkeltjes. Het was weer druk vandaag. Vele mensen liepen haastig door de grote straat, oude verrimpelde koppeltjes, of moeders met hun schreeuwende kinderen. Ik had niet echt zin om iets te kopen, dus zette ik me neer op een bankje, waardoor ik elke voorbijganger kon observeren.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Chiya
    'Yup.' Ik liep mee. Ik zag bij een winkel een mooie jurk. 'Melis, is het voor het bal, jou jurk? Of voor gewoon, uitgaan en zo?' Ik hield mijn blik op de jurk gericht.

    Cameron Channing
    Ik observeerde haar eens goed. Haar blondachtige haren gaven haar wat het uiterlijk van een engeltje (hoezo overdreven ;p?), en haar tengere lichaam was lichtjes getint. Ik wedde dat elke jongen haar date wel zou willen zijn. 'Komaan Faye, elke jongen ligt met een oogwenk aan je voeten.' Ik gaf haar een speels duwtje.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Yup. Melis, is het voor het bal, jouw jurk? Of voor gewoon, uitgaan enzo?"
    Ik zie haar naar een jurk kijken en ga naast haar staan.
    "Voor uitgaan. Ik wacht met mijn jurk tot ik een date heb."
    En tot Noah hem betaalt. Ik kijk in de etalage, en in de weerspiegeling zie ik een jongen op een bank.
    Noah.
    Ik rol met mijn ogen en draai me even om, om hem aan te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    'Komaan Faye, elke jongen ligt met een oogwenk aan je voeten,' zegt Cameron waarna hij me een speels duwtje geeft. Ik lach eventjes, 'Dat valt vast wel mee. En trouwens, dan moeten ze wel het lef hebben om op me af te stappen,' zeg ik waarna ik hem eventjes op zijn buik kietel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered