• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jayden
    Net nu ik alleen wou zijn kwam iedereen binnen. Ik zuchte maar zette een rechtvaardige smile op. 'Heey.' Zeg ik vriendelijk. Ik richt me weer op Chiya. 'zoo... Wat vind jij van het prom?' Vraag ik voorzichtig. Tja wist ik veel wat ik moest zeggen. Een beetje lullig om niets te zeggen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chiya
    'Ik weet het niet. Mooie jurk, leuke avond, dat vind ik allemaal wel leuk. Alleen een date vínden, dat gaat wat lastiger.' Ik richtte me even op Faye en Cameron. 'Hey, gaan jullie met elkaar?' Waarom, waarom zei ik dit nou?

    [Chiya is ook zo lekker handig * facepalm *]

    Faye
    Ik kijk Chiya verbaasd aan, 'nee hoezo?' vraag ik aan haar waarna ik de Starbucks rond kijk om te zien of er nog andere mensen van school zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    'Dus heb je zin om wat te gaan drinken? ' vraag ik lachend en wacht op een antwoord.

    Veronica

    Ik knik glimlachend.
    "Tuurlijk. Zeg maar waar je heen wilt."
    Ik wiebel een beetje heen en weer, en voel me opgelucht wanneer de mensen beseffen dat we niets meer spelen, en weggaan.


    [nu ga ik even douchen :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chiya
    'Oh, gewoon.' Ik glimlachte. Ik dacht dat ze elkaar leuk vonden. Blijkbaar niet.

    [Wauw, ik heb veel gemist. D: Samenvatting?!]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Faye, Cameron, Jayden en Chiya zijn bij Starbucks. Veronica is bij Drew, Noah is in een winkel en Melissa wacht buiten die winkel.]

    [En waar zijn Scarlett en de cheerleaders?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [En waar zijn Scarlett en de cheerleaders?]

    [Idk.]

    Faye
    Ik zucht even, wil nou echt iedereen mij met iemand koppelen? 'okee,' zeg ik tegen Chiya, 'maar ik en Cam zijn gewoon goede vrienden, meer niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Spoorloos dus. Ok, ik verzin wel wat. '_']

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 11:30 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jayden
    Ik stond op nadat ik mijn koffie ophad. Ik had jade beloofd een pak te kopen. Ik zuchte en zwaaide naar de rest terwijl ik de deur uit liep. Ik liep een prom winkel in. Een jurken winkel ook met pakken. Mijn vingers gleden langs de pakken en ik viste er een uit. Ik paste hem aan en stapte uit de paskamer. Ik ging voor het raam naar buiten staan waar een spiegel bij stond. Helaas iedereen die naar binnen keek kon me zien. Ik keek in de spiegel en zag Mezelf. Niet slecht. Ging er nog even door mijn hoofd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chiya
    'Oké, sorry.' Ik moest maar weer eens niet teveel zeggen.
    Jayden ging weg. 'Doei,' zei ik nog.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 11:37 ]

    Scarlett

    Enthousiast liep ik toen ik mijn Starbucks op had Tomorrows Star binnen. Lachend liep ik naar de kassa toe. Ik haalde mijn jurk op. 'Ik ga mijn jurk even passen hoor,' glimlachte ik. Mijn oog viel op Jayden. Hee, hij ook hier? 'Hey Jayden,' zei ik goedkeurend. 'Mooi pak!'

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 11:53 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'