• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    Ik wijst naar een winkelstraat. 'Er is daar een peilen cafe waar we geen kunnen gaan? ' stelt ii voor.

    Jayden
    'Heey Jayden.' Hoor ik plots een bekende meisjes stem zeggen. Ik draai me opm. En zie Scarlett - Jade's vriendin - goedkeurend naar me kijken. Ik ging helemaal uit het centrum wn. Dan kom ik alsnog iemand tegen. 'Mooi pak.' Zegt ze erna. Ik glimlach een beetje onwennig. 'Thanks denk ik. Leuke jurk.' Zeg ik voorzichtig. Dit voelde heel onwennig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ben aan het twijfelen. Welke?
    1.
    2. De witte.
    3.
    4.
    Ik ga er morgen of zo nog 2 scannen die ik net ontworpen heb. Stay tuned. (;]

    Chiya
    'Ik ga ook maar,' zei ik tegen Faye en Cameron. Ik liep naar de kassa en rekende één koffie en een muffin af.
    'Bye,' zei ik tegen ze en liep de winkel uit.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 11:47 ]

    Veronica

    "Er is daar een peilen cafe waar we heen kunnen gaan?"
    Ik knik.
    "Ja, is goed. Mij maakt het niet uit."
    Glimlachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scarlett

    'Dankje. Ik ga me even omkleden.' Ik ging het pashokje binnen en trok mijn jurk aan en de hakken die ik er bij had gevonden. Glimlachend kwam ik naar buiten en keek in de spiegel. Ik voelde me net een klein meisje, ik kon niet stoppen met lachen en ik draaide de hele tijd rondjes. Ik pakte mijn notitieblokje er bij en streepte 'Jurk' door.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Randomness, ik vind de laatste denk ik de mooiste.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Wil iedereen anders in pb zijn jurk/pak doorsturen? Dan zet ik die bij in het beginbericht, en kiest niemand dezelfde (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    Ik lach en trek haar mee naar binnen toe. 'Wat wil je drinken?' Vraag ik en ga wwn een tafeltje zitten. De gitaar zet ik mwast me neer.

    Sweetest schreef:
    [Randomness, ik vind de laatste denk ik de mooiste.]

    [Mijn favo's zijn de 1e en de derde, eigenlijk. x"d Maar die is idd ook mooi :3]

    Chiya
    Ik liep een winkel binnen. [Niet die waar Jade en Jayden zijn ;P] Ik zag meteen vier mooie jurken. Ik kon ook altijd zo goed mijn keuzes maken. Niet dus. Een korte of een lange jurk?
    De derde kocht is sowieso, gewoon, als ik uitga. [Het pauwenjurkje.]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 11:55 ]

    Veronica

    Ik grinnik wanneer hij me mee naar binnen trekt.
    "Wat wil je drinken?"
    "Ehm, doe mij maar een citroensap," zeg ik glimlachend. Het is lekker warm, en dan smaakt niets beter.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik heb al 1 jurk (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Carebear schreef:
    [Ik heb al 1 jurk (:]

    [Wrijf het er lekker in x'd]

    Jayden
    Ze deed haar jurk aan en zwaaide ermee rond. Ze leek wel even een klein ki nu. Ik moest echt zeggen die jurk stond haar echt prachtig. Echt perfect voor haar gemaakt. Ik kon niets zeggen tegen haar nou ik wist niet wat. Ik zuchte en keek weer even naar mezelf. Dit pak was wel oke.

    [Jayden is echt heel hard te strikken. Hij weet niet echt hoe verliefdheid voelt. Laat het hem voelen!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Drew

    Bij het meisje bestel ik een zolang en een citroensap. 'Wilde je eigenlijk kijken voor ewn jurk ofzo? '

    HurtedHeart schreef:
    Jayden
    Ze deed haar jurk aan en zwaaide ermee rond. Ze leek wel even een klein ki nu. Ik moest echt zeggen die jurk stond haar echt prachtig. Echt perfect voor haar gemaakt. Ik kon niets zeggen tegen haar nou ik wist niet wat. Ik zuchte en keek weer even naar mezelf. Dit pak was wel oke.

    [Jayden is echt heel hard te strikken. Hij weet niet echt hoe verliefdheid voelt. Laat het hem voelen!!]

    [Maybe i'll try. We'll see. (;]