• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Veronica

    Ik grinnik.
    "Mag ik bruidsmeisje zijn?"
    Dan vraagt hij of ik iemand weet om mee te gaan, en ik wiebel wat heen en weer.
    "Niet echt. Ik ben geen cheerleader, dus ik val niet zo op bij jongens."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    'Je mag mijn getuigen zijn' knipoog ik. 'Maar dat hoeft toch niet? Ik vind niet alle chearleaders leuk of aardig. Ze zijn soms zo. . Fake.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik he. Liever een ECHT meisje. '

    Veronica

    Geamuseerd kijk ik hem aan.
    "Wat vind jij dan een ECHT meisje?"
    Ik kijk hem schattend aan. Hij ziet er lief uit, heeft een goed gevoel voor humor en houdt van muziek. Dàt is mijn type.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler White
    Ik knipperde een paar keer met mijn ogen, de diamantjes erop maakten me bijna blind. 'Is dat niet wat te uitdagend?' Ik wees naar de hoge split. 'Niet dat ik er iets van ken', biechtte ik op. Ik keek op mijn klok. Het was al laat, en ik moest nog iets vinden om deze avond in te gaan clubben.

    Cameron Channing
    'Vinden meisjes dat niet gay?' Ik keek haar onzeker aan, niet wetend wat te verwachten. Ik frunnikte wat aan het koordje van mijn trui, wat er best al verafeld uitzag.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Schrok wakker kan niet meer slapen dus ik reageer wel :P]
    Jade
    Voor zover ik het wist kwam de split niet heel hoog. Ongeveer tot mijn knie. 'Ja je zult wel gelijk hebben.' Geef ik toe. 'misschien is het ook wel iets to mutch.' Zeg ik er achteraan. Ik loop de kleedkamer weer in en kleed me om in mijn normale kleding. Als ik weer uit de paskamer kom staat Noah er nod steeds. Oké dan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat valt best wel mee. Okee er zullen meisjes zijn die het gay vinden maar er zijn ook meisjes, waaronder ik, die wel schattig vinden. Dus je hebt niks om je zorgen over te maken,' stel ik hem gerust. Dan merk ik op dat we nog steeds op de parkeerplaats van school staan. 'Zullen we nog even de stad in gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jullie beginnen pas met echt veel te reageren als ik offline ben ;(
    Kan ik inspringen?]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Drew

    'Een echt meisje is zichzelf en heeft al dat gedoe noet nodig. Dat soort meisjes zijn mijn type. Ik wil geen barbie ofzo. ' ik lach naar haar. 'Maar waar val jij eigenlijk op'

    Veronica

    Ik kijk hem glimlachend aan en haal mijn schouders op.
    "Een jongen waarbij ik me goed voel, die me als een echt meisje doet voelen. Liefst geen macho-type."
    Waarom ik het hem vertel, weet ik niet. Het is gewoon zo makkelijk om met hem te praten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik ga even douchen en dan eten. Ik weet nog niet wanneer ik terug ben ;3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Kan ik Jayden naar iemand toesturen hij zit nu in de Starbucks.]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 10:09 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Kan ik Jayden naar iemand toesturen hij zit nu in de Starbucks.]


    [Anders doen we gewoon dat Cameron en Faye naar de starbucks gaan en dat ze daar Jayden tegen komen? Ik reageer wel sloom want ik zit op school]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Euhm, Veronica staat te praten/flirten met Drew, zo ongeveer :') En Melissa wacht buiten aan de winkel waar Noah is, op hem, om sorry te zeggen (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    'Kom Cam, laten we naar de Starbucks gaan,' zeg ik tegen Cameron. Ik wacht niet op zijn antwoord en trek hem mee naar zijn auto. Niet veel later staan we in de Starbucks. 'hee Jayden,' zeg ik tegen Jayden als ik hem zie zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Biw, hoeft niemand naar de Starbucks te sturen xd]

    Chiya
    Faye en Cameron kwamen ook aanlopen. 'Hoi,' zei ik ook tegen ze.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 10:59 ]