• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hij gaat nu naar Starbucks ;)]
    Jayden
    Allemaal meiden wezen naar me, maar ik schonk er geen aandacht aan. Dat pak regelde ik vroeg of laat wel. Ik stapte de Starbucks in, ik hield van hun koffie, en bestelde een frappuchino met Caramel. Daar hield ik gewoon van het was lekker. Ik begon langzaam aan het rietje te zuigen. Ik ging aan een tafeltje zitten waar ik naar buiten kon kijken. Vond ik altijd leuk. Mensen kijken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Veronica

    "Oefenen. Bij mijn eerste optreden kreeg ik bijna geen woord uit mijn mond, het was een complete ramp. Maar verder ben ik een geboren performer. Dus nog een keer oefenen?"
    "Ja, jij had niet zo'n geweldige leraar als ik nu heb," zeg ik en geef hem een plagende stomp tegen zijn arm. Ik knik.
    "Kies jij maar een liedje."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Moet gaan D: Misschien ben ik morgenochtend (11:00?) of rond 1 uur online, maar waarschijnlijk niet. Ik ben naar een slaapfeestje, dus morgenavond ben ik er niet. BYEE ^^]

    Chiya
    Ik wilde ergens heen, dus ik stapte in de auto en reed naar Starbucks. Daar zag ik een jongen die ik kende. Ik liep naar hem toe. 'Hoi,' zei ik.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 22:54 ]

    Drew

    "Kies jij maar een liedje." Ik denk diep na. 'Ken je Hello van Lionel Richie?' Vraag ik haar terwijl ik zie hoe de menigte braaf op ons wachten.

    [DAAR DACHT IK OOK AAN 8D]


    Veronica

    "Ken je Hello van Lionel Richie?"
    Ik knik zacht, en kijk nog steeds niet naar de mensen om ons heen.
    "Begin jij maar, ik spring wel bij," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jayden
    Een paar seconden later nadat ik zag vloog de deur weer open. Ogen keken rond en bleven bij mij haken. O god. 'hoi.' Klonk haar vriendelijke stem. Ik glimlach naar haar. 'hey. Chiya right?' Vraag ik vriendelijk als ik het rietje uit mijn mond laat gaan. Ik bekeek haar even zonder dat ze het zag. Ze was best knap in mijn ogen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    drew


    "Begin jij maar, ik spring wel bij," Ik stem toe en zet met de gitaar in. Na een paar akkoorde begin ik te zingen en kijk naar Ronnie die naast me staat. Naar haar mooie bruinehaar en grote ogen die door je heen leken te kijken. Damn Drew waar ben je mee bezig?!

    Veronica

    Ik kijk hem glimlachend aan en luister naar zijn stem. Hoewel het lekker warm is, krijg ik even rillingen van zijn woorden en zijn gezang. Mooi gewoon. Na een tijdje zing ik zacht mee. Dit liedje is een van mijn favorieten. Een lekkere klassieker, wie houdt daar nu niet van?
    "Tell me how to win your heart, for I haven't got a clue.
    But let me start by saying, I love you.
    "
    Deze keer laat ik me nog meer gaan, en zing uit volle borst mee.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 23:02 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    Ze zong met meer vertouwen en voor zover dat kon klonk haar stem nóg beter dan ervoor. Het pubiek wuift mee en lijkt het erg leuk te vinden. Ik moet zeggen dat het niet veel mensen zijn maar toch. We hebben wel publiek

    [Ik ga via mijn telefoon online dus als er rare spel fou`ten in zitten of ik laat reageer komt dat daar door <3]

    Veronica

    Ik ga helemaal op in het liedje en open mijn ogen weer wanneer het gedaan is. De mensen staan er nog steeds, en lipbijtend kijk ik naar Drew.
    "Volgens mij hebben we fans," zeg ik lachend.
    "Je bent echt goed," zeg ik.

    [Ik ga ook op iPhone over, dus same ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    'Ja inderdaad!' Lach ik en berg mijn gitaar op. 'Dus was je ook al een jurk voor het prom aan het kopen?' Ik kijk haar geitereseerd aan. 'Dat doen alle meisjes nu toch?'

    Veronica

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik was aan het kijken, maar nog niet echt van plan om iets te kopen. Ik weet nog niet eens of ik ga."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Moet jij geen corsage kopen voor je date?" vraag ik subtiel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    'Tot nu toe is dit mijn date.' Grijns ik en wijst naar mijn gitaar. 'En die wilt geen corsage voor zover ii weet. Met wie ga jij eigenlijk? ' ik kijk gaat aan en pak mijn gitaar tas. Op.

    Veronica

    "Awh, zo'n schattig koppel," zeg ik lachend.
    God, hij heeft goede humor. Daar hou ik van.
    "Niemand. Of toch nog niet," zeg ik met een glimlach, en ik bijt op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    'Ik weet het we zijn al ruim 8 jaar samen. ' ik werp een verliefde blik op de gitaar. 'maar goed al iemand ingedachten met wie je wilt gaa. ?' Het voelde alsof ik haar al langer kende.