• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    "Oke dan, speel jij dan gitaar? Of...?" Ik knik. 'Ja maar ik kan ook met je mee zingen als je dat liever hebt?' Ik kijk haar vragend aan. Ik vond het al heelw at dat ik haar zover gekregen had dit te doen.

    Chiya
    'Geweldig.' Ik stapte in mijn cabrio, zwaaide naar Melissa, zette mijn zonnebril op en reed weg. Onderweg zong ik hard mee met Countdown van Beyoncé.

    Veronica

    "Ja, maar ik kan ook met je mee zingen als je dat liever hebt?"
    Ik knik.
    "Ja, zing maar mee. Dat is iets veiliger."
    Ik friemel wat met mijn vingers.
    "Welk liedje?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melissa

    Ik wuif even terug en kijk dan terug naar de winkelstraat. Misschien toch maar even met Noah praten. Ik doe mijn auto weer op slot, en steek de straat weer over. Ik ga op zoek naar Noah, die niet meer op zijn bankje zit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler White
    Ik draaide me om bij het horen van een meisjesstem. Blosjes verschenen op mijn wangen. 'Ik ehm... Ik moet binnenkort naar de trouw van mijn tante gaan.', verzon ik als excuus. Ik had echt geen zin om te zeggen dat ik aan het rondneuzen was voor prom. Waarom was ik hier anyways?

    Cameron Channing
    Ik dacht na. 'Ik ben niet echt een romantisch type, zoals je wel weet..' Ik bloosde lichtjes. 'Maareuhm, ken je dat liedje van Joe Brooks?' Ik neuriede het melodietje van het nummer.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Drew

    "Welk liedje?" Ik denk diep na. 'Ken je it will rain van bruno mars?' Ik kijk haar vragend aan. Ik kende het nummer wel goed maar ik wist niet of ze het wel leuk vond om te zingen.

    Faye
    'Ik ben niet echt een romantisch type, zoals je wel weet..' Hij bloost lichtjes, 'Maareuhm, ken je dat liedje van Joe Brooks?' hij begint zachtjes te neuriën. 'Awww!' roep ik uit, 'ik zou echt smelten als een jongen dat voor mij zou zingen, serieus! Dat liedje is echt zó schattig!' vervolg ik. Dan besef ik dat ik wel érg meisjes-meisjesachtig heb gereageerd en wordt iets kalmer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Veronica

    "Ken je It Will Rain van Bruno Mars?"
    Ik denk even na en pijnig mijn hersenen.
    "Vaag, maar de tekst ken ik niet, sorry..."
    Ik denk even na over een liedje.
    "Ken je You're Gonna Make Me Lonesome When You Go? Van Bob Dylan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chiya
    Ik zette mijn auto thuis neer en liep het huis in.
    'Mam, ik ga vanavond bij Melissa logeren,' kondigde ik tegen haar aan. Blijkbaar vond ze het geen probleem. Mooi toch.
    Ik pakte mijn pyjama en zo in, en vooral mijn nieuwe jurkje. Daarna ging ik op bed zitten, wat gitaar spelen. Deze keer Holiday van Green Day, aangezien mijn gitaar een elektrische was.

    Melissa

    Ik kijk de winkels binnen, om te kijken of hij ergens is, en zie hem in een winkel staan vol sjieke kleren. Zou hij al iemand hebben? Darn, want deze winkel ziet er duur uit. Ik besluit nog even te wachten tot hij naar buiten komt, aangezien hij aan het praten is met iemand van school. Misschien gaat hij wel met haar. Ik leun tegen de muur en kijk naar de voorbijkomende mensen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    'Ik ehm... Ik moet binnenkort naar de trouw van mijn tante gaan.' zei hij met blosjes op zijn wangen. Ik knikte, maart trok toen mijn wenkbrauw omhoog. 'Je gaat naar je tante? In een jurk? Je hebt er namelijk een in je handen?' Zeg ik grinnikend. 'aan het ijken voor het Prom?' Vraag ik dan ik had hem wel door.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Drew

    Ik knik. 'Ja die ken ik wel ik kan hem pas net spelen.' Ik sla de eerste tonen aan en lach. 'Let's go.' Grijns ik. 'Ik heet Drew trouwens.' Ik steek mijn hand naar haar uit.

    Cameron Channing
    Ik bloos, aangezien ik het zelf ook een prachtig nummer vond. Als ik het tegen andere jongens moest zeggen, zouden deze me waarschijnlijk uitlachen. 'Ja, ik heb stiekem een verborgen meisjesachtig kantje..' stamelde ik.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Noah Tyler White
    Ik knikte kort, niet wetend wat te zeggen. 'Niet dat ik ga hoor, maar het leek me wel een gepast kleedje voor een meisje.' Ik keek wat rond. 'Ga jij?' Ik wist het antwoord wel, maar vroeg het gewoon om het gesprek aan de gang te houden.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Veronica

    "Ja, die ken ik wel, ik kan hem pas net spelen."
    Hij slaat de eerste tonen al aan.
    "Let's go. Ik heet Drew trouwens."
    Hij steekt zijn hand naar me uit en ik schud hem glimlachend.
    "Veronica, maar noem me maar Ronnie. Dat doet iedereen toch al."
    Ik wieg zachtjes mee op het ritme van het liedje, en begin te zacht te zingen. Naarmate het liedje vordert, zing ik iets luider.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.