• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    Ze komt naar me toe en legt een briefje van vijf neer. Ik speelde niet voor geld ik deed het voor muziek. Ik las een pauze in en glimlach naar haar. Ik loop naar haar toe. 'Bedankt maar ik speel niet voor geld.'Lach ik en geef haar het geld terug.

    (tuurlijk ;d)
    Noah Tyler White
    Ik bergde het kleedje zorgvuldig op. Zou ik het kopen? Nah, alsof ik ooit naar dat stomme bal zou gaan. Ik nam een kijkje bij de maatpakken. Ze zagen er allemaal wat stijfjes en saai uit. Ik zuchtte, zoekend door de rekken.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mijn opties:
    1.
    2.
    3.

    BTW, Evelien, here you go.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 21:40 ]

    [Ben ik even blij dat mijn smaak wat anders ligt :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    Ik loop het eerste beste winkeltje in en loop zoekend langs de rekken ze waren allemaal zo mooi. Een prachtige jurk trok mijn aandacht en ik viste hem uit de rekken nik liep naar de paskamer en klede mezelf uit. De prachtige jurk deed ik uit. Toen ik uit de kleed kamer kwam draaide ik even een rondje. Mijn perfecte gekrulde haren veerde goed mee. Opeens zag ik noah staan. Mijn ogen werden een beetje groot. 'Noah... W-wat doe jij hier?' Vraag ik als ik hem zie. Ik hoor mijn mobiel in min tas trillen maar esters er even geen aandacht aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Looove that song :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    'Oeeeeh, daag je me uit? Je weet dat ik alles doe om het tegendeel te bewijzen, he. Rozen zijn rood, ... Wat was de rest ook alweer?' Ik grinnik even en stomp hem even tegen zijn schouder. 'Okee, even serieus. Als je een meisje mee moest vragen door een liedje voor haar te zingen en dat meisje houdt van alle soorten muziek en dan ook echt álle, welk liedje zou je dan kiezen?'

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 21:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn post staat trouwens nog op pagina 5 Eef. :"]
    Welke jurk vinden jullie trouwens het mooiste van de 3?]

    [De mijne staat er vlak onder :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Look again. :']]

    [Gosh, niet gezien :W
    Maar das omdat je hem had aangepast :3]

    Melissa

    "Volgens mij The Heat of zo. Maar dat is een wilde gok. We zien wel vanavond. Maar mijn moeder ziet me al aankomen, dat uitgaan vind ze allemaal maar niks. Misschien als ik bij jou blijf slapen vanavond, of jij bij mij? Anders moet ik alleen rijden en 's nachts is dat "gevaarlijk"."
    Ik knik.
    "Ja, blijf maar slapen."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Gosh, ik wil gewoon zo graag een date."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Proprius schreef:
    Drew

    Ze komt naar me toe en legt een briefje van vijf neer. Ik speelde niet voor geld ik deed het voor muziek. Ik las een pauze in en glimlach naar haar. Ik loop naar haar toe. 'Bedankt maar ik speel niet voor geld.'Lach ik en geef haar het geld terug.

    Chiya
    'Vertel mij wat. Als ik er geen heb, zou mijn avond nog niet stuk kunnen. Dan lijkt het me zo gaaf dat een jongen op me afkomt en vraagt om te dansen, terwijl hij niet eens je date is.' Ik grinnikte. Wat had ik allemaal vreemde ideeën. 'Neem ik vanavond weer fijn mijn gitaar mee naar jou, de vorige keer vonden de buren het ook al zo leuk.' Mijn grinnik veranderde enigszins in een grijns. Bij het centrum zat Drew nog steeds. Ik liep naar hem toe en legde tien euro neer bij de rest van de muntjes en briefjes.

    [Gosh. Sorry D: Ik lees gewoon over alles heen.
    *slaat hoofd tegen muur*]


    Veronica

    Hij komt naar me toegelopen en geeft me het geld terug.
    "Bedankt, maar ik speel niet voor geld."
    "Niet dan," zeg ik met een glimlach.
    "Je speelt mooi. Echt waar."


    Melissa

    "Vertel mij wat. Als ik er geen heb, zou mijn avond nog niet stuk kunnen. Dan lijkt het me zo gaaf dat een jongen op me afkomt en vraagt om te dansen, terwijl hij niet eens je date is. Neem ik vanavond weer fijn mijn gitaar mee naar jou, de vorige keer vonden de buren het ook al zo leuk."
    Ik grinnik even.
    "Laat je gitaar anders maar thuis. Ik ben van plan echt alles uit vanavond te halen, en dus niet bepaald vroeg thuis te komen. Ik moet en zal met een date naar huis komen," zeg ik vast beraden.
    "Weet je, ik heb een weddenschap met Noah."
    Ik leg het helemaal uit, dat wie als laatste een date heeft, de kleren van de andere moet betalen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    "Je speelt mooi. Echt waar." Ik lach dankbaar. 'Dankje, heb je nog een voorkeur voor een liedje?' Ik doe mijn gitaar af en neem een slokje water uit het flesje dat naast me staat.