• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:12 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (hahah jah sorry voor mijn vaagheid ;') )
    Noah Tyler White
    Ik knik kort en stap dan direct op de bar af. Om me wat losser te voelen, had ik toch wat alcohol nodig in mijn lichaam. 'Een wodka-cola, aub.' gebied ik de barman en kijk dan ondertussen rond, op zoek naar een mogelijke date. Mijn gezicht verkrampt als ik al die jonge meisjes, gekleed als sletten, zie zitten. Ik bedank de barman en neem een flinke teug aan mijn glas nadat ik betaald heb. In de verte zie ik Melissa, die er verdomd goed uitziet. Man, ik ga zo hard verliezen.

    Cameron Channing
    Ik denk na. 'Ik hou wel van meisjes die er natuurlijk uitzien ,weet je? Niet overdreven veel make-up enzo. Een glimlach is al meer dan goed genoeg.' Ik heb niet echt een type uiterlijk waar ik op val, besef ik. 'En qua innerlijk niet te wild, iemand die veel op me lijkt.' Ik denk er ineens aan dat Faye wel aardig in de buurt komt. 'En jij?'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Ik loop ook naar de bar, maar dan de andere kant, en bestel een Mojito. Wanneer ik even geflirt heb met de barman, lukt het me het drankje gratis te krijgen. Ik knipoog even naar de kerel en draai me om. Veel te oud, en niet mijn type. Ik neem rustig een slok en observeer de aanwezige mensen. Allemaal sletten. Noah gaat niet kieskeurig mogen zijn. Grijnzend kijk ik zijn richting uit. Darn, hij ziet er echt wel goed uit. Focussen, Mel. Ik kijk weer voor me uit en neem nog een slok. Ik zie er ook goed uit, en ik ga hier als eerste een date aan de haak slaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (ik moet steeds lachen van Melissa's reactie, vraag me niet waarom ;p)
    Noah tyler White
    Nadat ik voel dat de alcohol stilletjes begint te werken, stap ik op een minder sletterig meisje af, en stel me voor. Met mijn warmste glimlach probeer ik haar te versieren, wat blijkbaar verbazingwekkend goed gaat. Maar dan houdt ze haar hand voor haar mond, en probeert ze een stroom opkomende kots tegen te houden. Snel neem ik een stap naar achter, terwijl ik doe alsof ik tegen iemand achter haar aan het praten was. -Pfiew, dat was op het nippertje- denk ik in mezelf. Na nog een grote teug van mijn glas, kijk ik rond. Er moet toch iemand zijn?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 12:44 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Haha :') Sorry :')]

    Melissa

    Ik stap op een jongen af, ook niet echt mijn type, maar hij kan ermee door. Ik flirt en praat een beetje met hem, en merk dat hij een ongelooflijke nerd is. Niet dat ik daarop afknap, maar hij praat gewoon over niets anders dan computerspellen. Een beetje verveeld kijk ik rond en grinnikend zie ik het meisje waarmee Noah praatte haar eten terug uitspuwen, net niet op hem. Met een beetje medelijden kijk ik hem aan, en ik twijfel of ik naar hem toe zou gaan. Ik verontschuldig me even bij de jongen, en zeg dat ik naar het toilet ga. Hoewel ik in tegengestelde richting loop, zegt hij niets meer, en ik ga naast Noah staan.
    "Dat was een spetter, niet?"
    Ik lach om mijn eigen woordspeling.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik moet even nadenken, 'ehm qua uiterlijk...moet hij langer zijn en als het kan ook donker haar en een beetje gespierd en qua innerlijk gewoon iemand die lief is en me goed vind zoals ik ben,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Tyler White
    Woordspelingen vind ik altijd zo lame, maar die van Melissa is wel... toepasselijk. Ik kan een grinnik niet onderdrukken. 'Ja, dat kan je wel zeggen ja. Hoe lukt het bij jou?' vraag ik dan maar, aangezien het duidelijk is dat ik er niks van bak.

    Cameron Channing
    'Zoals mij?' vraag ik dan, eigelijk bedoelt om haar te plagen. Als ik dan zie dat ze rood wordt, probeer ik haar gerust te stellen. 'Just kidding', zeg ik lachend terwijl ik haar een duwtje geef.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Mag ik een samenvatting?]

    (de meeste mensen gaan of zijn in de club naast de italiaan ;p, om een date te zoeken of gewoon te clubben)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Ja, dat kan je wel zeggen ja. Hoe lukt het bij jou?"
    Ik grinnik.
    "Zo goed dat ik een gratis drankje ontfutselt heb en al tien minuten heb mogen luisteren naar een of andere freak die bezig was over World of Theft Auto ofzoiets."
    Ik wijs even naar mijn Mojito wanneer ik het over het drankje heb en neem nog een slok.
    "Maar die twee kerels zijn niet alles wat aanwezig is vanavond. Ik vind wel iemand. Jij daarentegen..."
    Grinnikend kijk ik naar alle meisjes die aanwezig zijn.
    "Je zou denken dat ze naar huis moeten, de creche is allang dicht."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    SUMMERx schreef:
    (de meeste mensen gaan of zijn in de club naast de italiaan ;p, om een date te zoeken of gewoon te clubben)

    [Wie niet dan?]

    Chiya
    Ik was ook bij de club. Ik ging gewoon ergens zitten. Ik zag Melissa nergens.
    Ik grinnikte. Misschien was ze wel met één of andere vent aan het flirten.

    Faye
    Ik lach even en kijk dan weer naar Cameron, 'misschien wel,' zeg ik op een geheimzinnige toon waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebel. Dan geef ik hem voor de fun een kusje op zijn wang.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Tyler White
    Ze doet me lachen. 'Wat hebben meisjes toch maar met schmink en korte kleedjes?' Ik wijs naar een meisje dat ik 15 schat, dat bruin was van de make-up en precies een topje aanhad in plaats van een jurk. Ik kijk rond, op zoek naar een iets wat normaal meisje. Buiten Melissa zie ik nog één meisje, dat er redelijk goed uitzag. Ik wijs naar Chiya. 'Is dat niet jouw vriendin?'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Cameron Channing
    Ik grijns en wordt verrast door een kusje op mijn wang, wat me duidelijk doet blozen. 'Wie weet.', zeg ik lachend, terwijl ik in haar ogen blijf kijken.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Wat hebben meisjes toch maar met schmink en korte kleedjes?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Opvallen zeker?"
    "Is dat niet jouw vriendin?"
    Ik volg zijn blik en knik.
    "Ja, dat is Chiya. Maar haal het maar niet in je hoofd. Ze kan je nog minder af dan ik," zeg ik grinnikend en neem nog een slok van mijn drinken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chiya
    Ik keek een beetje rond en zag Noah en Melissa. Ik stond op en liep naar ze toe.
    'Hey,' zei ik.