• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:12 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (pas op Noah komt haar REDDEN!!!!! xp)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Too late. Chiya is d'r al :')]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:58 ]

    Melissa

    Ik loop snel naar de bar en sleur Chiya mee.
    "Ik had het echt wel onder controle hoor," zeg ik fars tegen haar.
    Snel bestel ik nog een mojito. Een dubbele, met extra veel alcohol. Ik neem meteen een paar slokken en draai me om. Zonder nog iets tegen haar te zeggen, loop ik de mensenmassa weer in, op zoek naar een date. Ik wankel even, en aangezien ik nog steeds niemand geschikt vind, besluit ik mijn gedacht eens te gaan zeggen tegen de kerels van daarnet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Haha, Melissa is de problemen weer aan het opzoeken :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chiya
    Ik keek nog eens achterom, maar ze waren verdwenen.
    'Zo zag het er anders niet uit. God weet hadden ze je nog wel willen verkrachten of zo.' Ik keek nog eens rond. Hoe konden meer dan vijf mannen van twee bij twee nou zo snel verdwenen zijn?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 14:00 ]

    Noah Tyler White
    Man, wat was dit meisje saai. Ze vertelde een verhaal over haar chiwawa, Gucci. Ik kijk rond om te zien of ik Melissa ergens kon bespeuren. 'Ik ben even, ehm drinken halen.' gebruik ik als vluchtig excuus om Melissa te zoeken. Ik vind haar nergens, en beslis dan maar om echt naar de bar te gaan. Als ik nog een laatste keer over de zaal kijk, valt me iets op, ergens in een hoekje. Mijn hart bonkt in mijn keel als ik een stukje van Mel's kleed zie, tussen grote loebassen van oude mannen. Ik haast me naar die richting, duwend en wringend tussen de mensen. Hijgend zie ik nog net hoe een jongen zijn tong in haar keel probeert te wringen. Dat was echt de laatste druppel. Zonder me voor te stellen begroet ik hem met een vuist in het gezicht. De andere gasten schrikken wat en zetten een stap naar achter. 'Gaat het? ' vroeg ik toen ik bezorgd wendde tot Melissa.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    (moet ik nu echt mijn reactie veranderen ;c xp?)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    SUMMERx schreef:
    (moet ik nu echt mijn reactie veranderen ;c xp?)

    [Ja. Ik dacht, Noah die is toch dronken en bij een meisje dus kan ik net zo goed Chiya sturen. x'd]

    [Neuh, ze was er toch terug op afgestapt :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    [Neuh, ze was er toch terug op afgestapt :')]

    [Slimme meid. * cough *]

    Chiya
    Opeens was Melissa ook weer verdwenen. Dan niet.
    Ik dronk mijn Mojito. De barman knipoogde naar me. Ik schatte hem ongeveer 25. Ik negeerde hem.
    'Ik ben zestien, dat je 't weet,' zei ik droog tegen hem. Ik stond op en ging aan een tafeltje zitten.

    Melissa

    Deze keer is het een andere kerel die zijn tong in mijn keel propt. Voor ik hem weg kan duwen, duwt iemand anders hem weg en ik knijp mijn ogen dicht, bang voor wat komt. Ik hoor een klap en open mijn ogen. Noah is ertussen gekomen en ik zie de kerels wat achteruit stappen.
    "Gaat het?"
    Ik knik even en probeer de vieze smaak in mijn mond weg te slikken.
    "Dat was goor. Bedankt," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (ahahah mooi opgelost ;3)
    Noah Tyler White
    Ik had geen zin om nog meer energie te steken in de gasten, het enigste resultaat zou waarschijnlijk zijn dat we allemaal buitengegooid zouden worden. Ik nam Melissa mee naar de bar, ik had nood aan meer alcohol. '2 Sex on the Beach, aub.' Vraag ik terwijl ik wat geld op de toog gooi. Ik kieper het drankje vlot naar binnen, en houd me vast aan een kruk. Goh, draaide de club, of lag dat aan mij? Ik knipperde met mijn ogen, maar het gedraai werd er niet beter op.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Noah sleurt me mee naar de bar, en ik sla mijn Mojito achterover. Ik hik even en kijk naar het glas dat voor mijn neus gezet wordt. Ik schuif het lege Mojitoglas weg en neem een grote teug van het drankje. Hmm, dit smaakt. Ik kijk even naar Noah. He, nu zag hij er dubbel zo knap uit. Ik kijk hem even droog aan, en begin te giechelen. Ik ben niet zat, gewoon vrolijk.
    "Weet je, eigenlijk is heel die weddenschap belachelijk," zeg ik giechelend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler
    Een draaiende Melissa zit iets te brabbelen wat ik amper kan verstaan. 'Mel, stop even. Niet zo veel bewegen!' jammer ik. Ik wordt er duizelig van. 'Nog een wodka, dankje.'gebied ik de ober, die me bezorgd aankijkt. 'WODKA!' schreeuw ik lachend. Ik gooi wat geld neer op de toog, maar zie niet hoeveel het is. Ik kieper het glas naar binnen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [@summerx reactie met Cameron?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered