• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:12 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik verdwaal bijna in zijn mooie amandelbruine ogen en kijk snel weg. 'Weet je,' begin ik voorzichtig, 'we zouden ook gewoon samen kunnen gaan,' vervolg ik, 'gewoon aks vrienden natuurlijk,' zeg ik er snel achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Channing
    'Ja,' zeg ik goedkeurend. 'Maarehm, is dat niet wat... vreemd?' Met een vriendelijke glimlach bestudeer ik haar lippen, die er best wel zacht uitzagen. -Cameron, waar ben je mee bezig?- schud ik mezelf wakker en kijk op.

    Noah Tyler White
    Vooraleer ik kan vragen wat Melissa hiermee bedoelde, stond Chiya al voor onze neus. 'Hi.', zei ik weer wat kortaf, niet wetend hoe te reageren.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Zo onbekend is ze ook niet, wel? (;]

    Melissa

    Ik kijk even van Noah naar Chiya, en glimlach dan naar Chiya.
    "Hoi meid. Al iemand leuks gezien? Misschien begin je best aan de bar. De barman is vrijgevig vandaag."
    Ik toon even mijn glas en grinnik. Ik neem een slok en kijk Noah aan.
    "Je vindt wel iemand. Nadat ik iemand gevonden heb."
    Ik grinnik.


    [Ik ga eten]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chiya
    Ik keek naar de barman. 'Dacht 't toch niet, die mag jij hebben. Ik hoef niet echt een vreemde dude die ik één keer in een club heb gezien.'

    (verandert ;) )
    Noah Tyler White
    'Oh mooi niet', kijk ik haar aan met een scheef glimlachje, en ik verdwijn terug in de massa mensen. Moet. Meisje. Vinden, is de enige gedachte die door mijn hoofd gaat. Ik beslis om eerst nog even langs te bar te gaan, voor me nog wat moed in te drinken. 'Wodka-cola.', bestel ik kort en drink wat door aan het 2de glas. Het is al halfleeg vooraleer ik een nieuw "slachtoffer" ga zoeken. Lichtjes draaierig loop ik op een meisje af.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    Ik knik langzaam en bijt even op mijn onderlip. 'klopt...maar dan hebben we tenminste een date en hoeven niet met een of ander raar persoon te gaan,' zeg ik met een klein lachje .


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik zit nu ook op Neopets en ik zie staan:
    18 februari: Chia dag :')]

    Chiya
    Ik ging op één van de drie stoelen zitten. 'Jij al iemand op het oog, behalve de barman?' vroeg ik met een grijns op mijn gezicht aan Melissa.

    Cameron Channing
    Grinnikend bij de gedachte beslis ik dan maar om toe te stemmen. 'oké dan, als je me doorgeeft welke kleur jurk je denk te nemen.', zeg ik met een vriendelijke glimlach op mijn gezicht.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Oh mooi niet."
    Ik kijk hem lachend na en kijk naar Chiya.
    "Jij al iemand op het oog, behalve de barman?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "De barman is mijn type niet. Maar ik ga een date zoeken, voor ik Noah's pak moet betalen," zeg ik lachend en duik de mensenmassa in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chiya
    Ik zucht. 'Bijna iedereen heeft al een date. Ik moet opschieten, voor alle leuke jongens al weg zijn. Zo terug.' Ik liep naar de bar en bestelde hetzelfde als Melissa.

    [Jayden is nog niet bezet, right? (;]

    Faye
    'Tuurlijk,' zeg ik met een glimlach, 'ik zal binnenkort wel opzoek gaan zodat je niet een dag van te voren nog een corsage hoeft te kopen,' vervolg ik waarna ik even met mijn handen op zijn buik kietel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Geen idee, maar HurtedHeart is een weekje weg]


    Veronica

    Ik neem zijn hand vast en loop mee naar binnen.
    "Wow, blijkbaar waren we niet de enige met dit idee," zeg ik wanneer ik zie hoeveel mensen er zijn. In de menigte herken ik vaag enkele mensen van school.


    Melissa

    Nog voor ik deftig om me heen kan kijken, word ik al aangesproken door enkele kerels. Ze zijn een stuk groter dan mij, en hebben zo te zien en ruiken al wat op. Ze roepen door elkaar heen, en ik versta er maar flarden van. Her en der vang ik op dat ze me complimentjes geven, en vragen of ik iets wil drinken. Nerveus drink ik mijn Mojito leeg en zet het lege glas op de dichtstbijzijnde tafel. De dronken kerels maken me bang wanneer ze enkele stappen dichterbij zetten. Ik kijk om me heen, en zie Chiya nergens. Verdomme. Dan zie ik Noah tegen een meisje lallen. Ja fijn, daar ga ik ook veel hulp van krijgen. Angstig kijk ik de kerels aan, en ik gil wanneer een ervan me probeert te betasten. Ik sla zijn hand weg en wil iets schreeuwen wanneer zijn vriend zijn tong half in mijn keel duwt. Ik duw hem weg en walg van de smaak van zijn sigaretten en bier. Ik doe nog enkele stappen naar achter, en merk dat ik tegen een muur sta. Goed bezig, Melissa, goed bezig. Als ik hier deftig uitkom, zeg ik tegen Noah dat ik zijn pak betaal, en ik niet naar het Prom ga.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [NOG niet. Jayden vraagt iemand als hij terug is van vakantie.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Chiya
    Ik zag een boel kerels om een meisje heen staan. Ik probeerde haar te zien. Ze leek op Melissa, maar zover zou ze het toch niet laten komen?
    Ik liep erheen. Het meisje was dus wel Melissa.
    'Hey, dudes! Kunnen jullie je handjes niet beter thuishouden?' vroeg ik uitdagend.
    Ze richtten zich op mij. Ik was niet bang voor ze. Oké, misschien een beetje, maar dat liet ik niet zien.
    De mannen stonken naar bier, en ver weg rook ik sigaretten, en misschien wat wiet.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:56 ]