• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:12 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik schiet in de lach. 'Ehm, bij een vlinderdas moet ik al snel denken aan een ober,' grinnik ik,'maar een stropdas is weer zo standaard,'

    [Als ik ineens weg ben is de batterij van me mobiel leeg]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (ben even off, kan wel even duren ;p)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Ik sluit mijn ogen tijdens de passionele kus en vind het dan ook jammer wanneer hij stopt. Wanneer hij zijn lippen in mijn hals plaatst, onstnapt een kreun mijn lippen. Kus mijn hals en je hebt me. Helemaal, of ik nu zat ben of nuchter. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en kus hem weer, terwijl ik tegen hem aan blijf dansen op een nieuw liedje. Hierop kan ik helemaal losgaan, op verschillende manieren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    SUMMERx schreef:
    (ben even off, kan wel even duren ;p)


    [Awh darn :c Ik moet seffens ook weg :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat heb Ik gemist?

    [Eeehm. Veronica heeft iets gezegd van dat ze niet de enige waren met het idee daarheen te gaan :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga shoppen, en ik weet niet wanneer/of ik nog online kom :c
    Als het niet meer op de pc is, dan is het vrij laat op mijn gsm :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    Ik parkeer voor de club en hou de deur voor Ronnie open,
    hand in hand lopen we de club in waar ik voor ons allebei
    iets te drinken bestel.

    Scarlett

    Na een tijdje op bed te hebben gelegen en Gossip Girl afgelopen was, besloot ik nog maar te gaan dansen. Ik zag op mijn mobiel bij Hyves dat veel mensen uit mijn klas bij hun @WieWatWaar hadden staan dat ze in de club de Italiaan waren. My place to go dus. Ik kamde mijn haar, deed mijn hakken aan, mijn rode jurkje en mijn zwarte jack en stapte op mijn scooter. Ik reed naar de Italiaan en parkeerde mijn scooter. Toen ik naar binnen stapte voelde ik dat het er warm en nogal benauwd was, maar dat boeide me niet. Ik stapte naar een barretje toe en ging op een barkruk zitten, om na te denken wat ik wilde drinken. 'Dag schoonheid, kan ik je een drankje aanbieden?' Riep een stem in mijn oor. Nieuwsgierig keek ik achterom en zag een niet al te lelijke jongen achter me staan. Ach, het was een aardig gebaar. Waarom niet? 'Ja, bedankt. Een martini lijkt me lekker.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Chiya
    Ik was na nog een paar drankjes lichtelijk dronken. Maar ik wilde weg, alles draaide. Melissa was nog steeds aan het bekken met Noah, dus ik ging zelf maar.
    Buiten kon ik mijn auto niet vinden. Ik was ook best moe. Opeens stonden er die bomen van kerels achter me. Ze stonken naar alcohol.
    Ze zeiden van alles in het Duits en begonnen overal te voelen. Ik begon te vechten. Gelukkig zat ik op kickboksen. Voor mij viel dit onder "zelfverdediging". Ze scholden en begonnen me te slaan.
    Verdomme, Chiya. Je hebt het weer eens mooi opgelost.

    [Nah, niet hetzelfde als Melissa, deze zijn wat gewelddadiger. Het zijn wel dezelfde dudes, ja.]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:35 ]

    [Wat heeft Jade voor het laatst tegen Liam gezegt?]

    [* cricket *]

    Cameron
    Ik grijnsde. ' Geen das dan?' besluit ik dan maar. Dan bedenk ik me, natuurlijk draagt iedereen een das. 'Een vlinderden, doet dat je denken aan en sexy ober of een boring ober ?' grinnikend kijk ik haar aan.

    Noah
    Een grijns verschijnt op mij gezicht, terwijl ik haar aankijk. 'nog een rondje?' ik wijs naar de bar.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    'Geen das dan?' zegt Cameron. 'Een vlinderdas, doet dat je denken aan en sexy ober of een boring ober?' vervolgt hij grinnikend. 'Hangt er vanaf wie er in zit,' antwoord ik met een kleine grijns en ik wiebel even met mijn wenkbrauwen, 'in jouw geval zou het een sexy ober zijn,' zeg ik waarna ik speels naar hem knipoog. 'Maar goed, wat wil je doen? Hier blijven zitten tot ze dicht gaan of nog even uit?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Veronica

    Ik bestel een simpele Sex on the Beach, en kijk Drew glimlachend aan, terwijl ik van mijn drankje nip.


    Melissa

    "Nog een ronde?"
    Giechelend knik ik.
    "Wat dacht je zelf?"
    Ik hik even en leun wat tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.